Gå til innhold

Burde Tony André Hansen vært invitert på slottet?


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Det var en norsk OL-utøver som satte en stygg flekk på Norges OL-deltakelse: Tony André Hansen. Hansen ble tatt for doping av hesten og er utestengt fra idretten.

Er det da rett at vedkommende "hylles" ved å inviteres på galla på slottet til ære for norges unge og flotte idrettsutøvere? Hvordan hadde vi reagert hvis den finske presidenten hyllet de doptatte langrennsutøverne for noen år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cederic Rueben

Et klart nei hesten var dopet. Han hadde jukset det er skammelig at han ikke innrømmer det. Og dette viser Norges idiotiske dobbelmoral når det gjelder doping. Om en utlending doper seg er det katastrofe mens i Norge hyller vi våre dopere med og la dem komme på slottet og hylles.

Det er skammelig at en som er tatt i doping blir invitert til et sted hvor man skal feire vinnere ikke juksemaker slik Tony Andre Hansen er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er feil at dopingtatte utøvere blir invitert på slottet. Han er funnet skyldig, og da må man forholde seg til det. Det blir så latterlig å tviholde på "Han ble utsatt for et komplott, daaakar", når han er funnet skyldig. Så lenge man ikke kan bevise at han ble utsatt for et komplott, og han er funnet skyldig, så skal han behandles som en skyldig. Hadde det vært en utøver fra et annet land, så hadde hele idressnorge fordømt vedkommende og vært sjokkerte og skuffete. Lenge leve dobbeltmoralen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at han har vært invitert til Slottet i en slik anledning.

Jeg mener han ikke burde vært invitert. Det er ikke slik at han bare er mistenkt, han er faktisk dømt for doping.

Tipper han ble invitert fordi vi i Norge ikke er vant til å hanskes med dopingtatte, og at man var usikre på om det var riktig å invitere eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det er rett og slett dumt å hylle folk sine prestasjoner når man vet de har dopet seg (eller hesten).

Men vi i Norge er jo ekstremt dårlige til å håndtere juksemakere. For hver gang en nordmann blir tatt så er det selvfølgelig enten en konspirsasjon eller så er det et helt gigantisk, uskyldig, tilfeldig misforståelse. Som f.eks. at man nettopp har drukket kaffe må være årsak til alle rare verdier på blodprøver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg muligens anta at invitasjonen ble sendt ut før dommen kom? I så fall skjønner jeg at de inviterte han. Men hvis den kom i etterkant burde han ikke vært invitert, all den tid han faktisk ikke er en gullvinner. Jeg synes også at det er skammelig at han faktisk møter opp, han er dømt for dopingbruk og burde holde seg unna, og ta ansvar for det han har gjort.

Capsaicin har vært kjent dopingmiddel i denne sporten i årevis, men det er først nå de har vært i stand til å oppdage det. Mange synes å tro at det er for å bedøve hesten, men det er tvert i mot for at hesten skal bli mer følsom, og få vondt av å komme borti hinder. Dermed løfter den beina mer for å komme over hinderet. Tony André Hansen er en juksemaker, bra at han ble tatt. Har dog medfølelse for de andre på laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå vil jeg muligens anta at invitasjonen ble sendt ut før dommen kom? I så fall skjønner jeg at de inviterte han. Men hvis den kom i etterkant burde han ikke vært invitert, all den tid han faktisk ikke er en gullvinner. Jeg synes også at det er skammelig at han faktisk møter opp, han er dømt for dopingbruk og burde holde seg unna, og ta ansvar for det han har gjort.

Capsaicin har vært kjent dopingmiddel i denne sporten i årevis, men det er først nå de har vært i stand til å oppdage det. Mange synes å tro at det er for å bedøve hesten, men det er tvert i mot for at hesten skal bli mer følsom, og få vondt av å komme borti hinder. Dermed løfter den beina mer for å komme over hinderet. Tony André Hansen er en juksemaker, bra at han ble tatt. Har dog medfølelse for de andre på laget.

Nå er det jo faktisk slik at han er frikjent for doping. Dette har gått over til å bli en medisineringssak, og saken er anket. Med andre ord - nei, han er ikke dømt og han er ikke «tatt i doping». Vær vennlig å sjekke ut fakta før dere uttaler dere om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo faktisk slik at han er frikjent for doping. Dette har gått over til å bli en medisineringssak, og saken er anket. Med andre ord - nei, han er ikke dømt og han er ikke «tatt i doping». Vær vennlig å sjekke ut fakta før dere uttaler dere om dette.

Dette er typisk Norsk. Blir en Nordmann tatt i doping kommer man med alle mulige idiotiske unskyldninger. Men blir en fra en annen nasjon tatt så er alle fra det landet dopet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke han som var dopet, det var hesten. Hvorfor skal han svi for noe en annen har gjort? Det er ikke rettferdig. Det er hesten som skal straffes og ikke Tony André Hansen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke han som var dopet, det var hesten. Hvorfor skal han svi for noe en annen har gjort? Det er ikke rettferdig. Det er hesten som skal straffes og ikke Tony André Hansen.

Tony Andre Hansen er ansvarlig for hesten.

Og det du skriver er igjen bare en ny idiotisk unnskylding for å forsvare doping. Hadde dette vært en person fra et annet land så hadde nok tonen vært en annen.

I Norge er doping greit når en nordmann gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony Andre Hansen er ansvarlig for hesten.

Og det du skriver er igjen bare en ny idiotisk unnskylding for å forsvare doping. Hadde dette vært en person fra et annet land så hadde nok tonen vært en annen.

I Norge er doping greit når en nordmann gjør det.

Så hvis en 16 åring doper seg så skal foreldrene straffes fordi de har ansvaret for ungen?

Myndihetsalderen i Norge er 18, og jeg ganske så sikker på at hesten var over over 18 (i hvertfall i hesteår).

Så det er heller du som kommer med idiotiske unnskyldninger.

Vi hadde nok hatt svært mange i fengsel om de som har ansvaret for doperene (som sine egne barn under 18) også skulle straffes.

Og nei, jeg støtter ikke doping eller forsvarer dem, men jeg mener at de skyldige skal straffes. Og så vidt jeg vet så var det hesten og ikke Tony Andre Hansen som ble tatt i doping. Så derfor, så er det hesten og ikke Hansen som skal straffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis en 16 åring doper seg så skal foreldrene straffes fordi de har ansvaret for ungen?

Myndihetsalderen i Norge er 18, og jeg ganske så sikker på at hesten var over over 18 (i hvertfall i hesteår).

Så det er heller du som kommer med idiotiske unnskyldninger.

Vi hadde nok hatt svært mange i fengsel om de som har ansvaret for doperene (som sine egne barn under 18) også skulle straffes.

Og nei, jeg støtter ikke doping eller forsvarer dem, men jeg mener at de skyldige skal straffes. Og så vidt jeg vet så var det hesten og ikke Tony Andre Hansen som ble tatt i doping. Så derfor, så er det hesten og ikke Hansen som skal straffes.

Tony Andre Hansen dopet hesten sin. Det er å jukse han er ansvarlig

og til det andre du skrev er så bak mål at jeg ikke gidder og gi det noe oppmerksomhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony Andre Hansen dopet hesten sin. Det er å jukse han er ansvarlig

Hvordan vet du det?

Er det kanskje sånn med andre som doper seg også, det var foreldrene dems?

Tenk om hesten dopet seg selv da?

Det finnes ikke noe bevis på at Hansen dopet sin egen hest. Hvorfor i all verden skulle han gjøre det? De som doper andre, de gjør det vanligvis fordi de skal voldta.

Jeg tviler på at Hansen skulle voldta hesten.

Og så lenge det ikke er noe vitne på at hansen dopet hesten eller at hesten selv har sagt det så skal hansen regnes som uskyldig og hesten som den skyldige.

I Norge så er vi uskyldig intil det motsatte er bevist, og bevisene ligger på hesten. Så hesten er den skyldige. Og jeg tviler på at det finnes noe bevis på at hansen dopet sin egen hest. For det går ikke an å bevise det, med mindre det var vitner da. Og hesten har heller ikke sladret på Hansen etter hva jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Norge finner vi på alle mulige idiotiske unnskyldninger og forklaringer for å forsvare oss når en nordmann eller en Norsk hest blir tatt i doping

Men om 1 eller flere fra et annet land blir tatt så er vær eneste utøver fra det landet dopet.

Norge kongerriket av dobbelmorealistiske tullinger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge finner vi på alle mulige idiotiske unnskyldninger og forklaringer for å forsvare oss når en nordmann eller en Norsk hest blir tatt i doping

Men om 1 eller flere fra et annet land blir tatt så er vær eneste utøver fra det landet dopet.

Norge kongerriket av dobbelmorealistiske tullinger

Det er sikker og visst, men jeg er ikke en av dem. Jeg mener bare den skyldige skal bli straffet, uavhengig av land. Og her er det hesten som er den skyldige. Og så vidt jeg vet, så er hesten norsk. Og jeg forsvarer ikke doperen, det kan du jo selv se (eller lese).

Selvsagt så skal Hansen straffes om han dopet ned sin egen hest, men så lenge det ikke kan bevises så skal han tas for å være uskyldig.

Det kan jo godt henne at Hesten tok dop for å vinne for at Hansen skulle bli glad uten at Hansen hadde noe med det å gjøre.

Så Hesten har ikke bare dopet seg, men også prøvd å jukse.

Selv så mener jeg at hesten kunne fått noen år i fengsel for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sikker og visst, men jeg er ikke en av dem. Jeg mener bare den skyldige skal bli straffet, uavhengig av land. Og her er det hesten som er den skyldige. Og så vidt jeg vet, så er hesten norsk. Og jeg forsvarer ikke doperen, det kan du jo selv se (eller lese).

Selvsagt så skal Hansen straffes om han dopet ned sin egen hest, men så lenge det ikke kan bevises så skal han tas for å være uskyldig.

Det kan jo godt henne at Hesten tok dop for å vinne for at Hansen skulle bli glad uten at Hansen hadde noe med det å gjøre.

Så Hesten har ikke bare dopet seg, men også prøvd å jukse.

Selv så mener jeg at hesten kunne fått noen år i fengsel for dette.

Så lenge han er hestens eier- Så burde han straffes det er eierens ansvar og vite om hesten er dopet. Ansvaret ligger på rytteren. En hest kan ikke bevist dope seg noen må dope hesten.

Det er ingentvil at det er Tony Andre Hansen som må straffes. Heldigvis har de tatt fra han medaljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er hestens eier- Så burde han straffes det er eierens ansvar og vite om hesten er dopet. Ansvaret ligger på rytteren. En hest kan ikke bevist dope seg noen må dope hesten.

Da bør også foreldre straffes om ungene doper seg.

Så hvis hesten hadde gjort noe annet kriminelt så skulle eieren straffes? Tenk om din hest (om du hadde) hadde ranet en bank eller drept noen. Hadde du likt å bli straffet for det? For du hadde jo ikke gjort noe.

En hest kan ikke bevist dope seg noen må dope hesten.

Tullprat. Er ikke så vanskelig å få tak i dop. Selv 12-åringer klarer det, så er nok ikke noe problem for en hest heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør også foreldre straffes om ungene doper seg.

Så hvis hesten hadde gjort noe annet kriminelt så skulle eieren straffes? Tenk om din hest (om du hadde) hadde ranet en bank eller drept noen. Hadde du likt å bli straffet for det? For du hadde jo ikke gjort noe.

Om du bare skal skrive tull så gidder jeg ikke diskutere med deg.

Tullprat. Er ikke så vanskelig å få tak i dop. Selv 12-åringer klarer det, så er nok ikke noe problem for en hest heller.

Om du bare skal skrive tull så gidder jeg ikke diskutere med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør også foreldre straffes om ungene doper seg.

Så hvis hesten hadde gjort noe annet kriminelt så skulle eieren straffes? Tenk om din hest (om du hadde) hadde ranet en bank eller drept noen. Hadde du likt å bli straffet for det? For du hadde jo ikke gjort noe.

Tullprat. Er ikke så vanskelig å få tak i dop. Selv 12-åringer klarer det, så er nok ikke noe problem for en hest heller.

Forsten finner jeg det avskylig hvordan du forsvarer juks. Men som sakt det er greit når nordmen jukser fordi da forsvarer vi dem. Men og dikte opp alle mulige idiotiske unnskyldinger

Han er skyldig jeg driter i om hvordan han dopet hesten og skal straffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...