Gå til innhold

Gråte på forum


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har du noen gang lest noe på KG som har fått deg til å begynne å gråte? I såfall, hva?

Har du noen gang blitt så sint/provosert over noe på kg at du begynte å gråte? I såfall hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har lest historier som har gjort sterkt inntrykk, men jeg tar ikke lett til tårene så jeg har enda til gode å felle forumtårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som ganske følelsesladet, men jeg gråter ikke av ting jeg leser på KG nei.

Man vet jo ikke hvem folk er på KG, pluss at jeg tar alt på KG med en stor klype salt. Henger mest med på KG for å koble av noen minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noe på KG, i rene ord, som har fått meg til å gråte.

Men jeg har sett på linker som har fått tårene til å piple og raseriet til å brenne, og det tror jeg også mine egne linker i signaturen gjør. Det engasjerer folk, selv om jeg ikke får det til ved min egne, dårlige formuleringsevne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Jeg har vel egentlig ikke blitt rørt til tårer her, men jeg har opplevd å bli så sint eller provosert at jeg omtrent har begynt å gråte tror jeg. Har en tendens til å leve meg veldig inn i enkelte diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden hvor en mann skrev om tiden før, under og etter at kona hans døde av kreft, ble jeg helt oppløst av. Det var en grusom, vakker og sterk historie! Han er nok en fantastisk pappa for de to barna deres.

:sukk:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden hvor en mann skrev om tiden før, under og etter at kona hans døde av kreft, ble jeg helt oppløst av. Det var en grusom, vakker og sterk historie! Han er nok en fantastisk pappa for de to barna deres.

:sukk:

Ja, ikke sant....Har heller aldri glemt han, måtte inn å lese hvordan det gikk med dem. Trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter av mye jeg leser her jeg..... :sjenert:

Fødselshistorier, når noen endelig har blitt gravide, noen som har mistet barnet...

Ja, mest ting jeg finner på graviditet og spedbarn og prøvere og ufrivillig barnløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Har ikke grått mye av ting på KG, men jeg felte et par tårer av glede når jeg så at en god venn av meg her endelig ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg gråter av alt - så jeg gråter rett som det er, både på kg og av andre ting...

gråter når jeg leser om sykdom, brukere som er blitt gravide brukere som har mistet barn....

klarte til og med å gråte første gang jeg så den norvegia reklamen men hun jenta som skulle rømme hjemmefra for første gang :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner av det meste, så ja, jeg har grått av mye her inne. Grått av glede når noen som har prøvd lenge blir gravide, gråter av gledenår jeg leser om noen som har fått baby, gråter av tristhet når jeg leser om noen som er lei seg for et eller annet, gråter av sinne når jeg blir provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...