Nelle Skrevet 25. juni 2003 #1 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg minnes å huske jeg har sett en eller annen snekker/altmuligmann (er det han som kan så mye og jobber i det "pusse-opp-hos-naboen-på-et-døgn" programmet på TV?) som har en spalte ett eller annet sted hvor man kan få mange gode tips og triks med tanke på ulike problemstillinger man måtte stå overfor når man pusser opp (var det også mulig å stille spørsmål til denne spalten?). Noen som vet noe? Jeg trenger nemlig å vite det følgende: Har en vegg av røde murstein. Er borret relativt mange hull i mursteinen, og dyttet inn sånne plastikkpropper sånn at man kan skru i skruer for å henge opp ting osv. Jeg vil ta ut alle skruer og plastikkpropper -men da blir det jo huller i mursteinen. Jeg trenger å vite om det finnes noe slags "sparkel" materiale jeg kan ha inni hullet (med rød mursteinsfarge) for å dekke over og gjøre det litt pent der. Det bør da vitterlig finnes noe man kan dekke hullene med uten at det synes altfor godt? Noen her inne som vet noe? Eller noen som vet hvor jeg kan spørre? (Har prøvd Montèr, men de visste ikke) Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. juni 2003 #2 Del Skrevet 25. juni 2003 Han heter Otto og har fast spalte i Allers Vet ikke hvordan du skal løse probelmet ditt, men jeg hadde prøvd å se på denne siden: http://www.gjoerdetselv.com/ Dette er forøvrig et fantastisk bra blad som jeg abonnerer på!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Du bør nok bruke noe annet enn sparkel. Jeg tror at man får kjøpt farget mørtel (eller farge til å tilsette mørtelen). Du bør kanskje tilsette litt eksra sand også. Synes at det er dårlig av Montèr at de ikke kunne svare. Kanskje mye vikarer/sommerjobbere for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå