Gå til innhold

what the hell happened?!?!

Gjest TSblåblå

Anbefalte innlegg

Gjest TSblåblå

jeg er så forelska!!!! han er verdens herligste, fineste mann.. i følge meg ;)

han er alt en jente kan ønske seg, med mål og ambisjoner, familie orientert og snill! Vi har hatt en fantastisk helg sammen (litt avstand mellom oss), har oppført oss som kjærester, snakket som kjærester om hverandre og fremtiden...

men som en bombe(!) før jeg skulle reies, sa han at ikke ville. han følte ingenting for meg! WHAT?

hvordan i helvette kan noen oppføre seg som kjæreste med noen... si ting som gjør at man får forhåpninger.. INGEN hemninger... når innerst inne så føler han ingenting! for et skuespil! er det mulig? eller er jeg så dum at jeg har oversett hintene? Da er jeg ganske fortapt i det her spillet i allefall, om jeg har oversett det.

Så ja... jeg er nyforelsket, singel og skikkelig trist.... :( :(

jeg bare sover nå jeg.. har lyst å sove til sommeren............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*

Huff, ville bare gi deg en :klem: Høres ut som om du har gått fra himmel til helvete.....

Det høres jo veldig rart at at noen kan oppføre seg sånn. Har ingen råd i grunnen, hadde min forelskelse oppført seg slik ville jeg nok følt det minst like ille som deg. Kanskje du kan prøve å tenke at siden han har oppført seg slik kan han ikke være så fantastisk? men jeg vet det er vanskelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TSblåblå
Huff, ville bare gi deg en :klem: Høres ut som om du har gått fra himmel til helvete.....

Det høres jo veldig rart at at noen kan oppføre seg sånn. Har ingen råd i grunnen, hadde min forelskelse oppført seg slik ville jeg nok følt det minst like ille som deg. Kanskje du kan prøve å tenke at siden han har oppført seg slik kan han ikke være så fantastisk? men jeg vet det er vanskelig ;)

tusen takk:) det var snillt... :)

ja, som fra himmel til helvete....

kanskje var han ikke så fantastisk.. men det som er, er at han faktisk er en bra fyr.. bortsett fra at han kanskje var litt forvirret? vet ikke jeg nei...han kan jo ingenting for det han føler/ikke føler..

glemte selvsagt noe hos han, så ringte for å spørre om det var der i sta...hjerteskjernde og prøve å holde stemmen i orden...

irriterer meg at det her har gått så inn på meg!

føler meg så dum:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har opplevd noe lignende.

Møtte "verdens beste mann", og vi var stormforelsket i hverandre (trodde jeg) og var som et kjærestepar i et par mnd. Det var litt lang avstand mellom oss, men vi besøkte hverandre et par ganger og ringte og sendte sms hyppig og alt var bare fryd og gammen. Han hadde aldri møtt noen så bra som meg, og ringte bare for å si hvor mye han likte meg. Plutselig var det slutt på det, og da jeg gravde etter hva som hadde skjedd så viste det seg at han holdt på med ei annen og alt jeg fikk tilbake når hjertet mitt knuste i tusen biter var "hæ, er det så ille? vi var da aldri sammen?"

Jeg var også fullstendig knust og ville gå i dvale til sommeren, lå og gråt et par dager i strekk, men det tok bare noen uker før jeg var over det og nå fatter jeg ikke hva jeg så i fyren i det hele tatt!

Vet det er vondt og vanskelig nå, men tiden leger alle sår.

Snakk med venner, skriv det av deg, gråt litt ut og kom deg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje han spiller skuespill nå med å oppføre seg sånn han gjorde nå på slutten? gi det litt tid du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TSblåblå

takk for det dere :klem: hørtes ut som en helt likedan situasjoen ja!

føler for å bruke tid på meg selv, gråte gråte og ja, trenger å treffe jentene mine..selv om jeg ikke vet hva jeg skal si.....

han sa forreten også noe som at...om vi tok litt tid fra hverandre nå.. så fant han fort ut hva han ville. kanskje fant han ut at det var rett avgjørelse, eller så fant han ut at det var meg han ville ha.

for meg høres det kanskje ut som han har ei anna ei.. eller en fin avskjedslinje, eller kanskje han mener det..

jeg vet ikke hva jeg skal tenke jeg.. GUD jeg er dårlig på det her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje han spiller skuespill nå med å oppføre seg sånn han gjorde nå på slutten? gi det litt tid du..

at han fikk kalde føtter mener du?

jeg tørr ikke håpe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du skal liksom vente og håpe på at han avgjør om det er deg han vil ha???

hvorfor kaste vekk tiden på en inbilsk ego trigger? han her er ikke interessert i forhold, han er interessert i sitt eget selvbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du skal liksom vente og håpe på at han avgjør om det er deg han vil ha???

hvorfor kaste vekk tiden på en inbilsk ego trigger? han her er ikke interessert i forhold, han er interessert i sitt eget selvbilde.

Helt enig! Han vil bare ha deg "på gress", i tilfelle...

Har selv vært borti lignende, og vet at det er vanskelig når en er så forelsket, men tro meg: det er bortkastet tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, this guy is absolutely waste of time!!! Har selv vært borti lignende type for noen måneder siden. Tok tid å komme over han, men jeg har endelig forstått at han faktisk ikke er noe å satse på. Du fortjener bedre, tro meg!!! Ta tiden til hjelp! Kjærlighetssorg går faktisk over:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TSblåblå

we know how to chose them, dont we...

jeg vet det her må gå over..og at jeg skrev det her på KG får meg til å se det på litt mer avstand i allefall...bittelitt..

om han vil "ha meg på gress" eller funnet en annen, så er han overhode ikke den personen jeg har forelsket meg i... og det er det jeg synes er så utrolig skummelt.. at min dømmekraft, evne til å tolke, er så ut på kjøret...hadde litt mer tiltro til den faktisk:p

hvordan kan jeg stole på noe neste gang da?

jeg er så utrolig lei... og er så glad for at jeg har folk rundt meg, til og med her, som bryr seg..:) når det gjør så veldig vondt... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

we know how to chose them, dont we...

jeg vet det her må gå over..og at jeg skrev det her på KG får meg til å se det på litt mer avstand i allefall...bittelitt..

om han vil "ha meg på gress" eller funnet en annen, så er han overhode ikke den personen jeg har forelsket meg i... og det er det jeg synes er så utrolig skummelt.. at min dømmekraft, evne til å tolke, er så ut på kjøret...hadde litt mer tiltro til den faktisk:p

hvordan kan jeg stole på noe neste gang da?

jeg er så utrolig lei... og er så glad for at jeg har folk rundt meg, til og med her, som bryr seg..:) når det gjør så veldig vondt... <3

Jeg forstår deg. Husk at du er ett ekte menneske med virkelige følelser, det er ofte slike typer velger oss. De ser noe de ikke har,når de likevel ikke klarer å komme dit vil de ha mer spenning og damer på gress, ikke bra mennesketyper dette her. vil som regel ha store problemer med å slå seg til ro.

Når man tenker på "forholdet" så er der alltid NOE som ikke var som det skulle, detaljer man gjerne overser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Knowthegame

Hei nyforelsket jente!

Jeg ser at mange jenter ikke klarer å tenke seg hvordan det funker for en gutt, men jeg skal prøve å gi deg noen tips.

1. Hvis dere har sex, så er det nok bare det han er ute etter. Det er veldig lett å late som om man er kjæreste og forelsket. Det er for å holde deg varm, og når han får det han vil ha, så trenger han deg ikke lenger.

2. Ikke vær overrasket om han kontakter deg, kanskje også beklager for hvordan han oppførte seg og sier at han innser hva han går glipp av. Det er altså det han mener med at han trenger litt tid. Det er fordi han vet han kommer til å ville ha sex igjen, så han må ikke knuse alt håp hos deg enda.

3. Han sier at han ikke føler noe for deg, det stemmer mest sannsynlig. Men han vet hva du føler for han, og det er nok til å holde spillet gående. Når han finner ei han forelsker seg i, så vil han kutte deg ut helt og gjerne si "jeg har tenkt litt og jeg fant ut at jeg ikke kan være sammen med deg for jeg vil ikke såre deg, jeg føler rett og slett ikke de riktige tingene for deg".

4. Det at han bor langt unna deg er en fordel for han, han slipper å måtte forklare ting for deg, jobbe for å holde ting skjult osv. Litt verre for deg, som savner han.

Hvis dere IKKE har sex, så er han bare ensom akkurat nå og trenger noen å kose med, til han finner noe bedre.

En gutt som liker ei jente, vil prøve alt han kan for å få henne. De sjenerte typene vil hinte til at de er interesserte. I ditt tilfelle, er det ikke det at han sier søte ting som er hint til interesse, det er mer at han sier rett ut at han ikke føler noe for deg som er et hint på at han bruker deg.

Jeg vet det er vondt å lese, og jeg mener virkelig ikke å såre deg med dette. Jeg har bare erfart at det er lettere å si ting rett ut, no need to sugarcoat it. Det virker som om du er veldig kjærlig og omsorgsfull og har mye å gi. Det hadde vært feil for deg å gi dette til feil person, noe du ville gjort om du fortsatte dette. Virker hvertfall for meg som at du hadde fortjent en som er like forelsket i deg som du er i han.

Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TSblåblå
Hei nyforelsket jente!

Jeg ser at mange jenter ikke klarer å tenke seg hvordan det funker for en gutt, men jeg skal prøve å gi deg noen tips.

1. Hvis dere har sex, så er det nok bare det han er ute etter. Det er veldig lett å late som om man er kjæreste og forelsket. Det er for å holde deg varm, og når han får det han vil ha, så trenger han deg ikke lenger.

2. Ikke vær overrasket om han kontakter deg, kanskje også beklager for hvordan han oppførte seg og sier at han innser hva han går glipp av. Det er altså det han mener med at han trenger litt tid. Det er fordi han vet han kommer til å ville ha sex igjen, så han må ikke knuse alt håp hos deg enda.

3. Han sier at han ikke føler noe for deg, det stemmer mest sannsynlig. Men han vet hva du føler for han, og det er nok til å holde spillet gående. Når han finner ei han forelsker seg i, så vil han kutte deg ut helt og gjerne si "jeg har tenkt litt og jeg fant ut at jeg ikke kan være sammen med deg for jeg vil ikke såre deg, jeg føler rett og slett ikke de riktige tingene for deg".

4. Det at han bor langt unna deg er en fordel for han, han slipper å måtte forklare ting for deg, jobbe for å holde ting skjult osv. Litt verre for deg, som savner han.

Hvis dere IKKE har sex, så er han bare ensom akkurat nå og trenger noen å kose med, til han finner noe bedre.

En gutt som liker ei jente, vil prøve alt han kan for å få henne. De sjenerte typene vil hinte til at de er interesserte. I ditt tilfelle, er det ikke det at han sier søte ting som er hint til interesse, det er mer at han sier rett ut at han ikke føler noe for deg som er et hint på at han bruker deg.

Jeg vet det er vondt å lese, og jeg mener virkelig ikke å såre deg med dette. Jeg har bare erfart at det er lettere å si ting rett ut, no need to sugarcoat it. Det virker som om du er veldig kjærlig og omsorgsfull og har mye å gi. Det hadde vært feil for deg å gi dette til feil person, noe du ville gjort om du fortsatte dette. Virker hvertfall for meg som at du hadde fortjent en som er like forelsket i deg som du er i han.

Lykke til! =)

du har rett, det her var utrolig vondt å lese! men takk, jeg trengte det.

du har helt rett ang 1.. og sikkert 2, 3 og 4 også!

uff, jeg har vært så dum...

tror jeg lagrer dette innlegget jeg:) og leser det når jeg blir svak igjen..

jeg trodde at den her gangen var jeg forsiktig..at det var den her gangen jeg faktisk spilte kortene mine riktig, på riktig gutt.. nope...

tusen takk igjen. du har helt rett og jeg trengte å lese det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knowthegame
du har rett, det her var utrolig vondt å lese! men takk, jeg trengte det.

du har helt rett ang 1.. og sikkert 2, 3 og 4 også!

uff, jeg har vært så dum...

tror jeg lagrer dette innlegget jeg:) og leser det når jeg blir svak igjen..

jeg trodde at den her gangen var jeg forsiktig..at det var den her gangen jeg faktisk spilte kortene mine riktig, på riktig gutt.. nope...

tusen takk igjen. du har helt rett og jeg trengte å lese det...

Jeg beklager, men jeg følte at jeg måtte! Tro meg, jeg vet hvor vondt det er, men alternativet kan være vondere.

Husk på at du aldri skal skylde på deg selv, du gjør ikke noe galt. Du kan bruke tiden fremover på å se etter tegn du kanskje overså, men det er heller ikke din feil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler på at det var skuespill, da det er veldig mye positivt med å være kjærester selv om man ikke er forelsket. Dette gjør at en gutt blir med på alt det gøye, å kysse og ha sex og leke og spøke og snakke sammen, uten at det trenger å være annet enn at han synes du er hyggelig og søt. Man later som og leker og har det moro, men man tar det ikke så alvorlig.

Å gi falske håp er derimot dårlig gjort, men også noe typisk vi gutter gjør. Det kommer av at man rett og slett vil si det som gjør jenten glad der og da, slik at helgen blir så god som mulig (noe den ble), uten at han tenkte så mye over hvor såret du kunne blitt hvis du tok det mye mer alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TSblåblå
Jeg tviler på at det var skuespill, da det er veldig mye positivt med å være kjærester selv om man ikke er forelsket. Dette gjør at en gutt blir med på alt det gøye, å kysse og ha sex og leke og spøke og snakke sammen, uten at det trenger å være annet enn at han synes du er hyggelig og søt. Man later som og leker og har det moro, men man tar det ikke så alvorlig.

Å gi falske håp er derimot dårlig gjort, men også noe typisk vi gutter gjør. Det kommer av at man rett og slett vil si det som gjør jenten glad der og da, slik at helgen blir så god som mulig (noe den ble), uten at han tenkte så mye over hvor såret du kunne blitt hvis du tok det mye mer alvorlig.

lærer hele tiden noe nytt :P men jeg skjønner jo det, var jo med på morroa jeg og...forskjellen var bare at jeg begynte å få følelser, og følte meg trygg nok på han til å tørre å få det.....så ja, ble nok gitt litt falskt håp. kjipt.

men skjønner han også jeg..vi hadde en koslig helg, han sa han liker meg kjempe mye, tror ikke han lyver, men han sa ikke noe om at han ikke hadde følelser for meg.. men kanskje guttene skal begynne å tenke litt mer fremover og konsekvenser, så slipper vi sånn misforståelser fremover;) jenter tenker alt for mye vet dere, går ikke ann å slå av ;)

er vel uflaks da?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon nå, jeg merker at en jente begynner å få følelser i et "forhold" hvor vi egentlig ble enig om at det passet veldig dårlig å få følelser. Jeg vet ikke om det var hennes feil som sa at hun klarte det eller min feil som trodde på henne, men jeg antok vel bare at hvis jeg klarer å ha sex og kose meg uten følelser så klarer hun det også. Jeg har dessverre opplevd at dere sjeldent fungerer sånn.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke til neste gang, da jeg liker de forholdene som ligner på kjæresteforhold uten ansvaret svært godt mtp hvordan livet mitt er strukturert, og alternativet er dessverre å enten være singel eller å være en svært dårlig kjæreste. Jeg går ikke inn for å såre jentene, men de har en tendens til å håpe og tro og få forventninger opp basert på svært lite, for deretter å bli svært skuffet i ettertid når jeg kun liker dem, og ikke vil flytte inn sammen og velge ut gardiner med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon nå, jeg merker at en jente begynner å få følelser i et "forhold" hvor vi egentlig ble enig om at det passet veldig dårlig å få følelser. Jeg vet ikke om det var hennes feil som sa at hun klarte det eller min feil som trodde på henne, men jeg antok vel bare at hvis jeg klarer å ha sex og kose meg uten følelser så klarer hun det også. Jeg har dessverre opplevd at dere sjeldent fungerer sånn.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke til neste gang, da jeg liker de forholdene som ligner på kjæresteforhold uten ansvaret svært godt mtp hvordan livet mitt er strukturert, og alternativet er dessverre å enten være singel eller å være en svært dårlig kjæreste. Jeg går ikke inn for å såre jentene, men de har en tendens til å håpe og tro og få forventninger opp basert på svært lite, for deretter å bli svært skuffet i ettertid når jeg kun liker dem, og ikke vil flytte inn sammen og velge ut gardiner med dem.

Fy søren, du er meg! Bortsett fra at jeg er jente da. Men seriøst, ordrett det du skrev nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...