Gå til innhold

Ta det en får?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Du kan sette tiara på en gris - den blir ikke noen miss universe av den grunn. Jeg tror en del av tilbakemeldingene her har bommet litt på temaet TS tar opp.

Hun ønsker åpenbart ikke tips til en "bli ny"-reportasje i Se&Hør-

Det handler ikke om å bli Miss Universe (selv om man faktisk med drøye sminkeskills kan gjøre en potet til Angelina Jolie) det handler om å føle seg som Miss Universe. Har man bedre selvfølelse så tiltrekker man seg også flere menn. Og - viktigst av alt - man føler seg bedre med seg selv.

Synes trening var et godt tips, det gjør folk mer komfortable med kroppen sin og i bedre humør generelt, og når man begynner å se resultater så er det en enorm selvtillitsboost!

TS spør om hun skal velge å ta det hun får fordi hun er så stygg, det er jo ikke rart at folk svarer at hun nok slettes ikke er så stygg som hun tror og at den lave selvfølelsen hennes nok slår hardere ut enn utseende når det gjelder å få seg en mann. Og det er ikke sunt å gå gjennom livet og tenke slikt om seg selv.

For å svare konkret på spm, så ser jeg ofte par hvor folk er på hver sin side av utseendeskalaen. Og par hvor begge er "mindre pene", men kjempeforelsket i hverandre og lykkelige sammen. Jeg tror ikke du skal ta til takke med det du får, men heller vente til du blir forelsket.

Men det vil hjelpe hvis du får litt mer troen på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
Det er jentene med best personlighet som får de beste gutta ;)

Og det er KUNN de mindre pene / vanlige - som kan ha en fin personlighet ? Hva : )

Og alle pene mennesker blir AUTOMATISK forhåndsbedømt -og alle tror de har en jævlig dårlig personlighet - siden innpakningen er " fin "

Er det rart det er et ordtak som sier : I`ts hard to be beautiful ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Haha!

Men hun har et poeng da, alt kommer ikke rekende på ei fjøl til oss som er pene heller. Man får litt mer gratis når det gjelder umiddelbar tiltrekning kanskje, men det skal nok minst like mye til for en pen person å finne en man har god kjemi med og som elsker og forstår deg som for en mindre pen.

Og blant mine venninner, så er det ikke slik at de peneste er i de lykkeligste forholdene. Faktisk er de oftere single enn mine "ikke så pene" venninner, og det tror jeg ikke er fordi de sistnevnte har tatt til takke med det de får.

NB ! Å være født pen er IKKE synonymt med å også være automatisk vellykket ...

Syns det er vanvittig overfladiske betraktninger om pene folk .

Kanskje sliter de med eks angst , depresjoner , alvorlig sykdom i nær familie / dødsfall og andre typer håpløsheter .Pene folk har sitt å slite med - vær du trygg på det . Pene folk er også bare mennesker - men de blir ofte behandlet som om de IKKE ER DET .... forde folk er så OVERFLADISKE og misunnelige .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare 23, det er ingen alder. Ta tiden med ro. Er sikker på at det er en for alle derute en plass. Det gjelder bare å møte den personen. Dessuten...er det sikkert det er så veldig gale å være singel?. Hvis en har gode venner og familie kan jo det for enkelte være nok. Den rette kommer nok din vei tilslutt skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
NB ! Å være født pen er IKKE synonymt med å også være automatisk vellykket ...

Syns det er vanvittig overfladiske betraktninger om pene folk .

Kanskje sliter de med eks angst , depresjoner , alvorlig sykdom i nær familie / dødsfall og andre typer håpløsheter .Pene folk har sitt å slite med - vær du trygg på det . Pene folk er også bare mennesker - men de blir ofte behandlet som om de IKKE ER DET .... forde folk er så OVERFLADISKE og misunnelige .

Og fattigdom .......skiller ikke på hverken pen eller stygg .

Glemte å si det og .Er mye et menneske kan slite tungt med - som ikke kan ses

" utenpå " .Spesielt ikke på de pene - for de ser alltid pene ut ... uansett hvor dårlig de har det inni seg .I tillegg blir de behandlet overfladisk samtidig som de sliter med ting .Og det er en DOBBEL BELASTNING på alle andre problemer en har fra før .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fattigdom .......skiller ikke på hverken pen eller stygg .

Glemte å si det og .Er mye et menneske kan slite tungt med - som ikke kan ses

" utenpå " .Spesielt ikke på de pene - for de ser alltid pene ut ... uansett hvor dårlig de har det inni seg .I tillegg blir de behandlet overfladisk samtidig som de sliter med ting .Og det er en DOBBEL BELASTNING på alle andre problemer en har fra før .

Man blir ikke nødvendigvis behandlet overfladisk fordi man er pen!

Kanskje man får litt mer menn som bare vil ha sex etter seg f eks, men det er ikke vanskelig å finne gode venner om man har en bra personlighet.

Ellers enig, pen er ikke synonymt med vellykket, og det skal mye mer til enn et fint ytre for å finne en bra partner.

Å gi opp fordi man er "stygg" er helt på trynet, personlighet teller absolutt mest uansett. Jeg kjenner mange mindre pene som er meget populære, fordi de er så fantastiske mennesker! Selvtillit er tiltrekkende, det er ikke bare noe selvhjelps-svada men et faktum. Bli glad i deg selv, så blir andre glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stygg person er en person med stygg personlighet, vil jeg si. Utseende vil alltid være førsteinntrykket, men i lengden så varer ikke det ytre uten sammheng til personlighet. Jeg vil råde deg til å få menn til å bli kjent med deg, da blir du likt for den du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst vil man ha en kjæreste som fortsatt synes du er vakker når du ligger i sengen, usminket og blei med spysjuka på femte dagen. Alle mennesker fortjener det.

Noe sier meg at det er ikke helt slik virkeligheten er, for mange. (Selv om jeg forsåvidt er enig i det du skriver)

Jeg har hatt noen jenter i omgangskretsen som ikke har vært pene, men som smiler og er blide og kler seg bra og som har vært mye mer fungerende opp mot det annet kjønn enn for eksempel meg (og jeg ser helt alminnelig bra ut).

Så er det de som er rimelig store og tjukke, som likevel har veldig bra og attraktive kjærester.

For meg ville det vært veldig vanskelig å bli sammen med noen som ikke er pene eller som er tjukke. 10 kg for mye over rumpe og lår kan være helt topp men ikke 30, for min del.

Det er vel noen menn som ikke bryr seg om slike ting eller som har andre preferanser, for disse jentene får seg jo kjærester og har godt fungerende forhold.

Det eneste man kan gjøre hvis man er stygg eller feit eller har noe annet ved seg som gjør at man blir lite attraktiv for kansje et flertall av de med motsatt kjønn er å drite i det, akseptere seg selv og fokusere på det som er bra med livet. Man skal bare ha 1 kjæreste.

Endret av Cognizance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Noe sier meg at det er ikke helt slik virkeligheten er, for mange. (Selv om jeg forsåvidt er enig i det du skriver)

Jeg har hatt noen jenter i omgangskretsen som ikke har vært pene, men som smiler og er blide og kler seg bra og som har vært mye mer fungerende opp mot det annet kjønn enn for eksempel meg (og jeg ser helt alminnelig bra ut).

Så er det de som er rimelig store og tjukke, som likevel har veldig bra og attraktive kjærester.

For meg ville det vært veldig vanskelig å bli sammen med noen som ikke er pene eller som er tjukke. 10 kg for mye over rumpe og lår kan være helt topp men ikke 30, for min del.

Det er vel noen menn som ikke bryr seg om slike ting eller som har andre preferanser, for disse jentene får seg jo kjærester og har godt fungerende forhold.

Det eneste man kan gjøre hvis man er stygg eller feit eller har noe annet ved seg som gjør at man blir lite attraktiv for kansje et flertall av de med motsatt kjønn er å drite i det, akseptere seg selv og fokusere på det som er bra med livet. Man skal bare ha 1 kjæreste.

Hvis du ikke får den du elsker -

så får du elske den du får ...

hilsen klara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også pen
Og det er KUNN de mindre pene / vanlige - som kan ha en fin personlighet ? Hva : )

Og alle pene mennesker blir AUTOMATISK forhåndsbedømt -og alle tror de har en jævlig dårlig personlighet - siden innpakningen er " fin "

Er det rart det er et ordtak som sier : I`ts hard to be beautiful ...

Hvis det er sånn du opplever det, tror jeg at du med fordel kan fortsette å jobbe med personligheten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva er stygt?
Når en er så stygg som meg, skal jeg da ta det jeg får, forbli evig singel eller vente på et mirakel? vil jo gjerne være forelsket i personen da...er så trist å gå med den vonde følelsen av at jeg er så stygg og ubrukelig, vil jo gjerne ha de samme mulighetene som alle andre. Huff, blir jo ikke noe enklere ved at gutter ser mer på utseende enn det jenter gjør, er jo altid jenta som er penest i et forhold, enig?

Jente 23

Glem at du er stygg. Det er en sannhet som kun gjelder mellom deg og speilet. Det finnes menn med en annen estetikk, som faktisk synes du er pen. Og så finnes det noen som synes du har så deilig personlighet at de bare har lyst til å kose med deg. For alltid.Uansett hvordan du ser ut. Hvis du tror du er stygg, så skader det din skjønnhet. Fokuser på dine vakreste detaljer. Stemmen?, øynene?,???. Tenk på hvor vakker dine vakreste sider er. Tro på det selv.

Hilsen en pen mann på 46, som var penere som 23, men ikke forsto det- og gikk rundt med slapt slvbilde og lav selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...