Gjest Fatso Skrevet 11. januar 2009 #1 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei! Jeg er en mann på 33, i min aller beste alder Etter noen frustrerende år som singel (forrige forhold tok slutt da jeg var 28) så har det endelig "løsna". Og som det har løsna! Har plutselig blitt en ettertrakta mann, til min store forbauselse. Jeg er ikke den vanlige kjekkastypen, har noen kilo ekstra og er ikke så aktiv av meg, nemlig. Saken er den at jeg for tida dater ikke mindre enn fire damer, og lurer på hvordan jeg skal finne ut av dette her. Saken er den at jeg for tida dater ikke mindre enn fire damer, og lurer på hvordan jeg skal finne ut av dette her. Den første er ei jeg kjenner litt fra før av, hun er 28 og igrunn litt for pen for meg. Eneste minuset er at hun har en unge fra et tidligere forhold. To dater med henne så langt. Den andre er 27, to unger, separert og litt vanskelig å få med ut. Men når vi først er ute (vært to ganger så langt) så har vi det kjempegøy. Litt synd at det har synlig tatt på for henne å få to unger, da. Den tredje er 22 og ei jeg ble kjent med gjennom jobben. Skikkelig aktiv og strøken jente som liker litt kinky ting, og det synes jo jeg er digg da. Men etter tre dater er jeg ikke sikker på om vi har så mye til felles. Hun er bare så innmaaari fristende og flørtete, hehe. Den siste er 31 og litt på tuppa fordi hun ikke har mann og unger og hund og stasjonsvogn. Men veldig trivelig, og vi har samme jobb bare på forskjellige steder. Hun foreslo å dra et sted i vinterferien, men jeg er neimen ikke sikker på hva jeg vil. Så hva gjør jeg? Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. januar 2009 #2 Del Skrevet 11. januar 2009 Virker som at du syns det er litt negativt at de har unger fra før og slikt og etter det du skriver så ville jeg nok kanskje valgt hun på 31 om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #3 Del Skrevet 11. januar 2009 Men hun på 31 virket som hun hørte klokka tikke ganske høyt? Du trenger jo egentlig ikke velge noen av dem, det finnes jo flere jenter også hvis du ikke har noen spesiell magefølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. januar 2009 #4 Del Skrevet 11. januar 2009 Jo men siden det virka som at han var hypp på å få seg dame selv så virka det som at hun, som var uten unger og nærmest i alder og sånn, kunne passa han best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #5 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja hvis det er snakk om å forsyne seg av det som allerede er tilgjengelig så høres vel det mest fornuftig ut. Kolleger er aldri smart å vikle seg inn i heller, selv om det ofte virker sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. januar 2009 #6 Del Skrevet 11. januar 2009 Kan du ikke overtale noen av dem til å bli med på tre- eller firkant da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #7 Del Skrevet 11. januar 2009 Kan du ikke overtale noen av dem til å bli med på tre- eller firkant da? Da tror jeg tilgjengeligheten han nå har blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. januar 2009 #8 Del Skrevet 11. januar 2009 Kanskje du bare skal date litt videre og så kan du bare eliminere etterhvert. Hva er det som gjør alenemødrene mer uaktuelle? Liker du ikke unger eller er det kroppen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #9 Del Skrevet 11. januar 2009 Det blir på helt feile premisser når det blir slik du beskriver. Forstår ikke mennesker som kan date 4 forskjellige og spørre fremmede på ett nett forum hvem han skal velge?..... det er respektløst og lavmåls. Det ER noe som heter kjemi, forelskelse og kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. januar 2009 #10 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, jeg er faktisk enig med gjest her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #11 Del Skrevet 11. januar 2009 Hun på 22, selvfølgelig. Unger og stasjonvogn kan du få senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #12 Del Skrevet 11. januar 2009 Hun på 28 eller hun på 28 år. Du virka ikke så veldig positiv til de to andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #13 Del Skrevet 11. januar 2009 Hun på 28 eller hun på 28 år. Du virka ikke så veldig positiv til de to andre Ehm, mente hun på 28 eller 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
R@punzel Skrevet 11. januar 2009 #14 Del Skrevet 11. januar 2009 Det virker ikke som om du er veldig positiv til noen av dem, så kanskje du skulle droppe alle sammen og vente til det dukker opp ei du virkelig liker veldig godt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #15 Del Skrevet 11. januar 2009 Det virker ikke som om du er veldig positiv til noen av dem, så kanskje du skulle droppe alle sammen og vente til det dukker opp ei du virkelig liker veldig godt ? signerer denne. Men han nyter visst den plutselige oppmerksomheten så godt at det virker nesten som om kjemi og følelser ikke hadde så mye betydning akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #16 Del Skrevet 11. januar 2009 På en måte vil jeg heller råde deg til å følge hjertet. Dersom man er forelsket så bør man vel egentlig ikke ha problemer med å velger...men på en annen side. Mange går jo singel nesten hele livet fordi man er for "kresen" og ikke klarer å slå seg til ro, så kan kanskje være lurt å følge fornuften og velge den man tror man får et bra liv med også. Til syvende og sist ender man vel opp med å følge magefølelsen, så du må nesten bare prøve deg fram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. januar 2009 #17 Del Skrevet 11. januar 2009 På en måte vil jeg heller råde deg til å følge hjertet. Dersom man er forelsket så bør man vel egentlig ikke ha problemer med å velger...men på en annen side. Mange går jo singel nesten hele livet fordi man er for "kresen" og ikke klarer å slå seg til ro, så kan kanskje være lurt å følge fornuften og velge den man tror man får et bra liv med også. Til syvende og sist ender man vel opp med å følge magefølelsen, så du må nesten bare prøve deg fram! Enig, men virker ikke som han har så sterke følelser for noen av dem. Man trenger ikke være kresen for å være "evig singel". Det handler om kjemi, syns ikke man skal inngå kompromiss med seg selv og velge partner utfra fornuft. Jeg kjenner de som gjør det, ingen av dem er lykkelige. Men det er lov å ha tålmodighet og ikke kaste folk på båten fordi man ikke har forelsket seg etter 2 dater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #18 Del Skrevet 12. januar 2009 ^Enig med du. Lett å bli litt for lite kresen når man har hatt en tørkeperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 12. januar 2009 #19 Del Skrevet 12. januar 2009 ^Enig med du. Lett å bli litt for lite kresen når man har hatt en tørkeperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 12. januar 2009 #20 Del Skrevet 12. januar 2009 Fei over alle og sitt igjen med hun som holder ut lengst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå