KR-øst Skrevet 11. januar 2009 #21 Skrevet 11. januar 2009 Ut ifra DET JEG VET har ingen muslimske stater sendt sine bødler, betalt av staten de arbeider for, blitt sendt til Norge slik den Israelske regjeringen gjorde. Om du har eksempler må du bare komme med dem. Nei, dette gjør de nok helt gratis, og uten annen grunn enn sitt ego.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #22 Skrevet 11. januar 2009 Ut ifra DET JEG VET har ingen muslimske stater sendt sine bødler, betalt av staten de arbeider for, blitt sendt til Norge slik den Israelske regjeringen gjorde. Om du har eksempler må du bare komme med dem. Det trenger dem ikke, når de fleste muslimer har fått islam med morsmelken. Da er det ikke nødvendig å betale dem for å vandalisere f.eks Oslo.
Ambassadør. Skrevet 11. januar 2009 #23 Skrevet 11. januar 2009 Ut ifra DET JEG VET har ingen muslimske stater sendt sine bødler, betalt av staten de arbeider for, blitt sendt til Norge slik den Israelske regjeringen gjorde. Om du har eksempler må du bare komme med dem. Hvor mange drap er begått i Norge av jøder? Og se, hvor mange er ikke begått av muslimer? Hva med at terrororganisasjoner som hamas og hissbollah som finansieres av flere muslimske stater? For å bedrive terror mot den Israelske befolkning. Hvor mange jøder er ikke drept i Israel som et resultat av muslimske staters direkte finansiering av dette? Tror du islam er en fredens religion?
Eskapisten Skrevet 11. januar 2009 #24 Skrevet 11. januar 2009 Hvor mange drap er begått i Norge av jøder? Og se, hvor mange er ikke begått av muslimer? Ja, hvor mange drap har blitt begått av jøder kontra muslimer sett i forhold til de to gruppenes relative innbyggertall i Norge, og sett i forhold til antall muslimer kontra jøder på verdensbasis? Har du noen statistikk å vise til her? Skal vi dømme ut i fra hvor mange jøder som dreper muslimer i Midtøstenområdet, er det i det minste temmelig tydelig hvem av de to gruppene som ikke kommer særlig fordelaktig ut. Hva med at terrororganisasjoner som hamas og hissbollah som finansieres av flere muslimske stater? For å bedrive terror mot den Israelske befolkning. Hva med antidemokratiske terrorstater utstyrt med høyteknologiske supervåpen, som bla. finansieres av supermakten USA for å bedrive terror mot store deler av den arabiske befolkningen i Midtøsten? Hvor mange jøder er ikke drept i Israel som et resultat av muslimske staters direkte finansiering av dette? Forholdet mellom antall drepte israelere og palestinere siden utbruddet av den andre intifadaen er ca. 1 til 5, med en langt høyere prosentandel av drepte barn og andre sivile på den palestinske siden. Tror du islam er en fredens religion? Islam er en fredens eller en krigens religion, avhengig av hvilke muslimer du spør. Den store majoriteten av muslimer er imidlertid vanlige moderate mennesker som deg (?) og meg, og ønsker fredelig sameksistens med andre ikke-muslimer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå