Gå til innhold

Barn som akt-modell

Fremhevede innlegg

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Dette er det drøyeste jeg har sett!!! :kjefte:

Hvorfor i all verden maler han bare nakne smågutter?!

Hadde det vært snakk om ett tilfeldig maleri av en naken gutt i en naturlig setting, så skulle jeg ikke ha reagert, men han har jo malt en drøss av dem med forskjellige modeller. Jeg syns det blir feil pga måten de er oppstilt på, og også det at det ser ut til at alle er på omtrent samme alder(10-11?). Det gjør at jeg tenker at denne mannen har preferanser som jeg blir direkte kvalm av!

Han gjør ikke det. Han har malt kvinner og eldre menn også.

Men det var veldig mange maleri av akkurat denne gutten som har tittelen korgutt (sangerknabe på tysk). Jeg reagerer også på det åpenbare fokuset på akkurat denne gutten (men det kan jo faktisk være at det er hans sønn eller noe sånt).

Videoannonse
Annonse
Gjest hyggelig
Skrevet

Huff, det der bildet var ekkelt! Som mange andre her fikk jeg assosiasjoner med pedogreier og ulovlighet. Den linken bør bli fjernet.

Huff.. Han kunstner kan ikke være helt god....

Gjest Klaveret
Skrevet

Helt greit dersom ikke kjønnsorganet hadde vært med.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Helt greit dersom ikke kjønnsorganet hadde vært med.

Da blir gutten evenukk...det er iallfall galskap

Gjest Molly84
Skrevet
Dette kan vel slettes både som tvilsomme bilder, og som reklame.

Reklame?

Gjest Molly84
Skrevet (endret)

Men det var veldig mange maleri av akkurat denne gutten som har tittelen korgutt (sangerknabe på tysk). Jeg reagerer også på det åpenbare fokuset på akkurat denne gutten (men det kan jo faktisk være at det er hans sønn eller noe sånt).

Ja, jeg så at det var noen malerier av andre der også. Med klær, sikkert også uten. Men det var jo ikke bare denne ene gutten han hadde fokusert på. Han har jo malt veldig mange andre nakne gutter også, og jeg syns vel egentlig at det blir for drøyt uavhengig av om han er far til guttene eller ikke.

Syns han virker litt for interessert i nakne gutter i akkurat denne alderen.. Kikka bare på de første bildene på sida hans, men der var det iallefall en stor overvekt av avkledde gutter som ikke så ut til å være eldre enn tolv..Det var forøvrig et av en afrikansk gutt der også, som åpenbart ikke er hans sønn.

Endret av Molly84
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det finnes voksne aktmodeller, og det er i utgangspunktet ingen seksuell baktanke med det. Så hvorfor får noen ville tanker når barn er aktmodeller?

Gal verden

Skrevet

Hvorfor er det sånn at det er så mange som ser ut til å gjøre slutningen nakenhet = sex? Jeg synes det er trist at menneskekroppen i dagens samfun blir sett på som seksuell når man ikke har klær på, samme hvilken setting det er.

Skrevet

Under bildet som det er linket til står det "min sønn Steven" eller noe sånt- (husker ikke navnet helt i farten)

Et annet bilde heter "min sønn David".

Sønnene er nok en inspirasjon...

Skrevet
Det finnes voksne aktmodeller, og det er i utgangspunktet ingen seksuell baktanke med det. Så hvorfor får noen ville tanker når barn er aktmodeller?

Forskjellen er at barn ikke er gamle/modne nok til å ta en slik avgjørelse på egne vegne.

Skrevet

Jeg likte ikke bildene som var der. Der var flest bilder av nakne guttebarn, noe som gir meg dårlige vibber.

Han hadde malt bilder av mye annet også, men mest gutter.

Hadde det vert voksne nakne menn hadde det blitt noe helt annet. De vet litt mere hva de holder på med og jeg hadde ikke ansett det som pedofili.

Jeg sier ikke at maleren er pedofil på noen måte, men det var det jeg tengte da jeg så bildene.

Skrevet
Jeg sier ikke at maleren er pedofil på noen måte, men det var det jeg tengte da jeg så bildene.

Jeg synes denne reaksjonen sier mer om menneskene som har den enn om maleren. Hvorfor blir nakne barn alltid assosiert med pedofili?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Forskjellen er at barn ikke er gamle/modne nok til å ta en slik avgjørelse på egne vegne.

Barn er somregel umodne og unge, det gjelder uansett hva dem gjør, kan ikke stenge dem inne av den grunn.

Noen barn liker fotball, andre liker teater...og så var det dem som syntes at aktmodell var kjempegøy. Skal man straffe barna for at noen kvinner tenker pedofili hele tiden?

Skrevet
Huff, det der bildet var ekkelt! Som mange andre her fikk jeg assosiasjoner med pedogreier og ulovlighet. Den linken bør bli fjernet.

Enig i dette.

Linken bør fjernes absolutt.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe seksuelt i bildene, men jeg skjønner godt at folk reagerer på dem. Jeg ville ikke latt mine barn bli avbildet på denne måten, ei heller hatt bildene på veggen. Men jeg synes ikke de er seksuelle på noen måte.

Gjest Molly84
Skrevet

Jeg vil bare legge til at jeg ikke har noe imot nakne kropper. Er heller ikke av de som har noe imot at folk soler seg toppløse. Jeg ser ikke noe seksuelt i bildene i seg selv, men jeg reagerer på kunstnerens tydelige fokusering, nesten kun på nakne gutter, og kun i en spesiell alder..

Skrevet
Nei.. huff... bilde var IKKE pent... var rett og slett ubehagelig å se på.. gutten er jo stor.. hmmm... han må vel være 10-12 år??

Det er forskjell ta bildet av et lite barn som er naken, eks baby, det er bare søtt..

Hvorfor? Finnes pedofile som tiltrekkes av babyer også. Og babyene kan heller ikke motsette seg fotograferinga og publiseringa som foreldrene sørger for f.eks på nettet.

Skrevet
Jeg synes denne reaksjonen sier mer om menneskene som har den enn om maleren. Hvorfor blir nakne barn alltid assosiert med pedofili?

Jeg vil bare legge til at jeg ikke har noe imot nakne kropper. Er heller ikke av de som har noe imot at folk soler seg toppløse. Jeg ser ikke noe seksuelt i bildene i seg selv, men jeg reagerer på kunstnerens tydelige fokusering, nesten kun på nakne gutter, og kun i en spesiell alder..

Signerer denne.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Denne tråden viser ganske godt hvordan mange kvinner tenker...

Jeg vil påstå at det må være bedre å vokse opp med en prodofil far enn en mor med pedofil-skrekk i hodet. En far rører somregel ikke sitt eget barn, mens skrekken som mor har, kan gi barn psykiske problemer resten av livet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...