Gjest *Mim* Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hvordan foretrekker du å pakke inn matpakka? Og hvorfor? Jeg pleier å bruke matboks, men det har jo ulempen med at maten kan skli litt rundt inni der. Matpapir bruker jeg sjelden, har aldri fått til den teknikken med å pakke det inn.
Gjest Frosk Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er avhengig av min superpraktiske matboks (type laptop lunchbox!) Med flere mindre rom i matboksen syns jeg det blir mye enklere å lage interessante matpakker; jeg er ikke noe glad i brødskiver og har gjerne salater, oppskåret frukt, nøtter etc etc i matpakken.
Gjest Eurydike Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg lager som oftest sandwich av rundstykke eller scone til lunsj, med mye salat/grønt/tomater i, og noe proteinholdig (feks spekeskinke, roastbeef, varmrøkt laks, omelett, brie... ). Dette blir en høy sak som holder best sammen pakket tett i aluminiumsfolie. Som regel har jeg frukt i tillegg, enten hel i pose, eller ferdig oppskåret i plastboks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå