Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei! Lurer på om det er noen kyndige hage-mennesker her?! I år har vi plutselig fått enorme mengder av kløver i gresset?! Hva kan det komme av?! For lite eller for mye av noe?! F.eks kalk eller gjødsel?! Som dere sikkert skjønner er vi ikke erfarne hage-mennesker... Hilsen A. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Det kan være kløver i gressblandingen som greddet er sådd med. Tidligere har da sikkert forholdene for de andre gress-slagene vært bedre mens, det nå er fine forhold for kløver. Roter litt i gamle agronomkunnskaper, og mener å huske (kan være jeg tar feil), at det er mange gressorter som liker beiting/å bli klippet bedre enn kløver. Kanskje dere klippet plenen sjeldnere enn tidligere år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. juni 2003 #3 Del Skrevet 25. juni 2003 Er det noe problem da, kløver er jo bare fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #4 Del Skrevet 25. juni 2003 Takk for svar! Vi har ikke klippet sjeldnere i år, tror jeg? Og jeg vil heller ha gress - ser ryddigere og kosligere ut... :-) Hilsen A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå