MarianneE Skrevet 10. januar 2009 #1 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg leste her inne at det var flere som ville ta 2008 som et shoppefritt år. Hvordan gikk det+ Ble det overholdt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eee_* Skrevet 11. januar 2009 #2 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg leste her inne at det var flere som ville ta 2008 som et shoppefritt år. Hvordan gikk det+ Ble det overholdt? Det lurer jeg også på. Håper noen svarer på hvordan det gikk . SElv synes jeg det høres forferdelig lenge ut med et helt år. Kanskje jeg prøver med 6 mnd handlestopp selv i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariehønen Skrevet 14. januar 2009 #3 Del Skrevet 14. januar 2009 Det lurer jeg også på. Håper noen svarer på hvordan det gikk . SElv synes jeg det høres forferdelig lenge ut med et helt år. Kanskje jeg prøver med 6 mnd handlestopp selv i år? Høres ut som en god ide men jeg tror ikke jeg hadde klart en måned engang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå