Gå til innhold

14.august 2004


Joli

Anbefalte innlegg

:D Mye har skjedd siden sist jeg var her! :D

I begynnelsen av oktober fødte jeg to store friske barn, en jente og en gutt. Hverdagen er travel, men det begynner å gå seg til med rutiner og litt mer nattesøvn heldigvis. :P

Når det gjelder bryllupsforberedelser har vi funnet ut hvordan vi vil ha innbydelser, bordkort, sanghefter og kirke"hefter". Mamma skal lage det, vi har sammen funnet noen veldig fine eksemplarer. Fargene blir gull og svart.

Jeg må ta meg en tur til lokalet vi skal leie, sånn at jeg kan finne ut hvordan vi kan sette bordene og hva som må til for å pynte det pent der. Tror det blir en del glassboller/ vaser med pyntestein, flytende lys, blomster o.l. Veggene i lokalet er heller ikke de peneste; må vi dekke til med noe stoff eller liknende?

Egentlig skulle jeg fått sydd brudekjolen min, men nå har jeg fått beskjed om at sydama mi ikke kan gjøre det like vel... Det var ikke helt med i planen. Mamma og jeg var og prøvde kjoler i går, da fant jeg et par stykker som var kjempefine. Det er leiekjoler, kostet 4900,-. Skal en tur i to andre butikker også, så får vi se hva det blir til.

Vi har en dåp forestående også på nyåret, så vi må begynne og spare penger for fullt.

Joli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Lenge siden du har vært her.

Går det bra?

Til lykke med tvillingene! Håper du ikke føler det er altfor travelt nå når de snart er/blir litt mobile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...