Gjest TheHillsFan Skrevet 9. januar 2009 #1 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei folkens ! Jeg satte meg ned på mtv.com igår og så på de 3 episodene av The City som lå ute. Dette er spin-off serien av The Hills, der Whitney (som jobbet med Lauren) er hovedpersonen. Hun har flytta fra LA til NYC og jobber innen motebransjen der. Hvis dere har sett på, hva syns dere? La oss diskutere! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 9. januar 2009 #2 Del Skrevet 9. januar 2009 Har ikke sett enda, men har store planer om det. Skal delta i tråden når jeg har fått tid til å sett gjennom de episode som er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2009 #3 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har sett to episoder! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 9. januar 2009 #4 Del Skrevet 9. januar 2009 Sett den tredje episoden, virka jo helt greit tidsfordriv det da Liker Whitney, hun virker som ei smart og oppegående jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheHillsFan Skrevet 9. januar 2009 #5 Del Skrevet 9. januar 2009 Yey! Jeg har noen bad vibes om Olivia og Jay. Syns forsåvidt det var veldig barnslig av Alex å snakke med Whitney om Jay. Og Jay mistet litt av respekten min etter det som skjedde i klubben ;o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 9. januar 2009 #6 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg ble skuffet av The City så en og en halv episode så hadde jeg ikke tålmodighet til mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 3. februar 2009 #7 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet hvorfor det ikke har kommet ny episode i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 4. februar 2009 #8 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har sett alt som har komt ut til nå og liker det jeg har sett. Langt fra den beste serien, men greit tidsfordriv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 4. februar 2009 #9 Del Skrevet 4. februar 2009 Tja, Whitney er søt og smart hun, men det er liksom ikke noe "action" her. (Ja det var gøy å se all dramatikken rundt Lauren/Heidi/Spencer osv) Ser nå på allikevel, Olivia liker jeg ikke, hun tror hun er så ufattelig mye "viktigere" enn det hun er *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 #10 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg føler at serien er veldig kreert. men ser på jeg og da men føler at de nesten bare har plukket ut folk og "lagd" en gjeng ut av det. vi hørte jo aldri om alle disse vennene hun tydeligvis hadde i New york mens hun var på the hills.. og hvorfor snakker hun ALDRI med lauren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. februar 2009 #11 Del Skrevet 10. februar 2009 Hehe, det gjør hun sikkert. Har ikke hun fått de vennene etter hun flyttet dit da? Virker som det er kun Erin hun kjenner fra før. Hun er jo heller ikke fra New York, så kanskje de har gått på skole sammen eller noe. Irriterende at det ikke går ann å se dagen episode enda!! Jeg som satt klar med frokost og skulle se på. Tirsdagstradisjonen ødelagt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 #12 Del Skrevet 10. februar 2009 håper den kommer, jeg vil se den etterpå. jo hun har nok blitt kjent med de etter hun kom, men jeg syns bare at alt virker så VELDIG "staget" liksom.. at de har plukket ut folk hun skal bli venner med, for at de skal være med i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. februar 2009 #13 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er mulig. Hun har sikkert noen venner der som ikke får være med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. februar 2009 #14 Del Skrevet 10. februar 2009 jo hun har nok blitt kjent med de etter hun kom, men jeg syns bare at alt virker så VELDIG "staget" liksom.. at de har plukket ut folk hun skal bli venner med, for at de skal være med i serien. Synes også det! F.eks hele greia med Allie, hun modellen. Hun og Whitney hadde møttes èn gang før de var ute på middag med de andre jentene som en gjeng. Også fortalte de at kjæresten var utro, "fordi de var glade i henne og ville det beste for henne". To av jentene hadde jo ikke møtt henne før :klø: Liker The Hills mye bedre. Fake det også, men bedre gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. februar 2009 #15 Del Skrevet 10. februar 2009 Synes også det! F.eks hele greia med Allie, hun modellen. Hun og Whitney hadde møttes èn gang før de var ute på middag med de andre jentene som en gjeng. Også fortalte de at kjæresten var utro, "fordi de var glade i henne og ville det beste for henne". To av jentene hadde jo ikke møtt henne før :klø: Liker The Hills mye bedre. Fake det også, men bedre gjennomført De har jo ikke med alt i serien, så de har sikkert møttes mange fler ganger enn hva vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. februar 2009 #16 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror faktisk ikke det, venus. For første gang de møttes var det veldig klart at det var første gang, og da skulle Allie reise like etterpå. Og neste gang de møttes, med de andre jentene, spurte Whitney hvordan turen var. Høres ut som jeg har pugget veldig her, men så nettopp alle epiosdene på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. februar 2009 #17 Del Skrevet 10. februar 2009 Hmm, men det tror jeg kanskje de har laget til sånn.. Tror det skjer en del i serien som ikke blir filmet, og at mye av det som blir filmet blir kuttet bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 #18 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg tror det er mange situasjoner som blir skapt kun for at det skal være med i serien og gjøre den interessant. akkurat som jeg tror de drar inn div. mennesker for å gjøre The City mer interessant. okke som så er det underholdende, jeg drømmer meg like mye bort til NYC hver gang jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. februar 2009 #19 Del Skrevet 11. februar 2009 Olivia Palermo er uten tvil headhuntet til rollen som superbitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 #20 Del Skrevet 11. februar 2009 oh yes jeg syns hun ser ut som en liten spissmus. hehe og så har hun ganske liten leilighet gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå