Gå til innhold

Blomster i håret og prøvetime

Miamo-Tutti

Anbefalte innlegg

Da jeg bestilte prøvetimen for frisør/sminke så fikk jeg beskjed om å ta med det jeg hadde tenkt å ha i håret. Jeg skal ikke ha slør eller tiara eller noe slikt - hadde tenkt jeg bare skulle ha en enkel spenne eller blomster.. skal jeg da ta med disse?

..og hva slags blomster egner seg til å ha i hår? Klarer frisøren feste hva som helst?

Noen som har erfaringer?

Miamo-Tutti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisører klarer virkelig å feste det aller meste, men så vidt jeg vet lønner det seg å spesialbestille blomster til håret fra blomsterbutikken. Da får man noe som er ekstra holdbart og de binder dem korrekt sammen for deg.

Når det gjelder typen blomster er det mange som bruke brudeslør. Personlig synes jeg små prestekrager eller Margeritter er kjempeflott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha blomster - snakk med de som skal lage buketten din, så kan de sikkert også lage hårpynt til deg. Søsteren min hadde en fin "bøyle" med blomster i håret, i samme blomster og farger som buketten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roser er jo fint å ha, og de holder seg ganske lenge uten vann for de er så kraftige. Se an litt om blomsten er kraftig eller ikke, da holder den mer på vann. Ellers er nok det lureste å spørre i blomsterbutikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde orkideer og afrikaliljer, de holdt fint hele dagen :D

Hadde bare med enkle blomster, og frisøren festet dem med spenner/hårlakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...