Gå til innhold

Madrasser som ikke passer til etasjeseng

Kittykat

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt å kjøpe denne etasjesengen til ungene:

http://www.ikea.no/product_presenta...sp?id=2214,2159 ( gutvik etasjeseng ). Denne er veldig praktisk og kan deles til to enkeltsenger som passer veldig bra når ungene får hvert sitt rom senere.

Men den tar madrasser som er 200x80 og vi har to madrasser i str 200x90.

Disse er kjøpt på Ikea og skulle brukes med tanke på etasjeseng når begge ble store nok til det.

Alle madrassene fra Ikea er i str 200x90, så jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det med madrassene jeg. Disse madrassene som vi har er ikke mer enn et par år gamle. Jeg synes det er litt idiotisk av Ikea jeg da å selge en etasjeseng med de målene til madrasser for så å selge madrasser som er for store.......

Lysten er ikke så stor på å kjøpe nye madrasser når vi allerede har madrasser som er ubrukte......

Noen tips? Kan man kutte ned på madrassen eller noe sånt uten at den blir ødelagt? Høres sikkert helt dumt ut dette da, men det får nå bare være. Kunne jo hende at noen hadde et tips eller to hvis de har vært i samme situasjon :ler:

Må legge til at det er springfjærer i madrassene. Mener jeg da.....

De har en seng som passer de madrassene vi har, men den er litt utenfor vår prisklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kittykat, ikke innlogget

Jeg har sett på sidene til Ikea og de har ikke en eneste madrass i str 200x80. Men vi har jo allerede to madrasser, det er jo det.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...