Konservativ Mann Skrevet 10. januar 2009 #41 Del Skrevet 10. januar 2009 Hva med jegerkurs? Fiskeforening? Turistforening? Kanskje ikke så urbant, men selv er jeg ikke urban og vet ikke helt hva urban folk driver med og hvor de ferdes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. januar 2009 #42 Del Skrevet 10. januar 2009 Har vært innom skytekurs/jegerprøven, faktisk. Det må ikke være så forbanna urbant, men jeg bor i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 10. januar 2009 #43 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Og de fleste kunne nok banka noen om de måtte hehe.. Knapt noe er så maskulint som voldskompetanse. Til TS: Begynn å spille bridge. Plenty av menn. Endret 10. januar 2009 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. januar 2009 #44 Del Skrevet 11. januar 2009 Aline... Dansekurs utgår. Trenger man ha en grunn? Det har iallefall ikke med kurver å gjøre... Pingle. *fniser* og nope, kurvemessig hadde det vært ett veldig godt valg, litt vrikk og rull med rette kurver, så hadde du hatt nok mannfolk å velge blant ihvertfall... *gliser* Med ett strålende smil på toppen, og de hadde vært solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. januar 2009 #45 Del Skrevet 11. januar 2009 Men er det så mye menn på dansekurs da? ... synes alle mine venninner som har prøvd seg i det siste - det være seg Linedance eller annet - har klaget på mako på menn - siste kurs var det kun 20 damer ... da hjelper det lite med hverken kurver eller vrikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. januar 2009 #46 Del Skrevet 11. januar 2009 Men er det så mye menn på dansekurs da? ... synes alle mine venninner som har prøvd seg i det siste - det være seg Linedance eller annet - har klaget på mako på menn - siste kurs var det kun 20 damer ... da hjelper det lite med hverken kurver eller vrikk det er definitivt menn på kursene jeg er på ihvertfall, men så er ikke det linedance da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 19. januar 2009 #47 Del Skrevet 19. januar 2009 Plukker opp og dytter på denne tråden jeg. Syns den er spennende, men desverre stagnerte den med hun som måtte snakke så mye om hvor sexy hun er og hvor mange tilbud hun får på dansekurs. Er det noen som har prøvd singelturene til DNT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. januar 2009 #48 Del Skrevet 19. januar 2009 Plukker opp og dytter på denne tråden jeg. Syns den er spennende, men desverre stagnerte den med hun som måtte snakke så mye om hvor sexy hun er og hvor mange tilbud hun får på dansekurs. Er det noen som har prøvd singelturene til DNT? regner med du sikter til meg, men jeg har bare snakket om hvor sexy TS er, og hvor rett HENNES kurver hadde vært på dansekurs. kan du ikke komme med noen gode ideer da, istedenfor å feiltolke andre som faktisk prøver å komme med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 19. januar 2009 #49 Del Skrevet 19. januar 2009 Men TS har vel sakt at hun ikke vil ha danse kurs. Og hva har TS KURVER eller hvor SEXY hun er å gjøre med hvilke kurs hun kan tenke seg å delta på for å lære om nye og spennende ting, og møte nye mennsker? Jeg nevnte DNT, noen som har prøvd de turene? Har noen venninner som snakket om det. Så jeg lurer på om noen har erfaring med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. januar 2009 #50 Del Skrevet 19. januar 2009 Men TS har vel sakt at hun ikke vil ha danse kurs. Og hva har TS KURVER eller hvor SEXY hun er å gjøre med hvilke kurs hun kan tenke seg å delta på for å lære om nye og spennende ting, og møte nye mennsker? Jeg nevnte DNT, noen som har prøvd de turene? Har noen venninner som snakket om det. Så jeg lurer på om noen har erfaring med dette. og du er klar over at det er DU som fortsetter fokusen på akkurat dette, sant? Jeg kan godt kverulere gjerne med deg om tull jeg, så lenge du skriver skit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. januar 2009 #51 Del Skrevet 19. januar 2009 Herregud, la det ligge! Kan vi fokusere på kurs nå? Og ikke på hvordan TS eventuelt ser ut? Det har ikke noe med saken å gjøre! Slutt, begge to! Si mer om DNT, er det Den Norske Turistforening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TannFe Skrevet 19. januar 2009 #52 Del Skrevet 19. januar 2009 Herregud, la det ligge! Kan vi fokusere på kurs nå? Og ikke på hvordan TS eventuelt ser ut? Det har ikke noe med saken å gjøre! Slutt, begge to! Si mer om DNT, er det Den Norske Turistforening? Hvis TS er så sexy som du sier, trenger hun ikke kurses, er jo egentlig bare å gifte seg med meg da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 19. januar 2009 #53 Del Skrevet 19. januar 2009 Sorry TS DNT er den Norske Turistforening. De arrangerer turer, også for single, men ikke "sjekke-turer" så vidt jeg forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. januar 2009 #54 Del Skrevet 19. januar 2009 TannFe, har ikke du dame? Si heller noe om kurs? Var det du som hadde vært på heklekurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TannFe Skrevet 19. januar 2009 #55 Del Skrevet 19. januar 2009 TannFe, har ikke du dame? Si heller noe om kurs? Var det du som hadde vært på heklekurs? Tannfe får altfor mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn:-), hekling kan du glemme, men er selvfølgelig singel, eller så hadde han ikke giddet å skrive på singelforumet her. Hva med svømmekurs på deg ? Så kan jeg melde meg på makeup artist kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. januar 2009 #56 Del Skrevet 19. januar 2009 trekker trassige 4-årskjekling tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. januar 2009 #57 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det noe jeg kan, så er det svømme. Det drev jeg med på konkurransenivå. Men det er veldig gøy da. Noe å ta opp igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobos Skrevet 21. januar 2009 #58 Del Skrevet 21. januar 2009 Å melde seg inn i en svømmeklubb er en god ide!, anntar at det finnes tilbud for voksne også. Har selv tenkt på dette en god stund, må bare få satt igang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 22. januar 2009 #59 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. januar 2009 #60 Del Skrevet 23. januar 2009 Takk Lommis! Spennende. Nå skal jeg stille et kanskje dumpt spørsmål. Jeg sliter veldig med tette øreganger når jeg snorkler, for eksempel. Så jeg kommer ikke så dypt, uten at det gjør utrolig vondt. Tre fire meter så er jeg døden nær. Er dette noe som bare "er" sånn hos noen, som hindrer dem fra å kunne dykke? Eller er dette noe som man lærer å deale med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå