Gjest KateW Skrevet 9. juni 2009 #161 Del Skrevet 9. juni 2009 Dytter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sidonie Skrevet 9. juni 2009 #162 Del Skrevet 9. juni 2009 *dytter med* Forårsaket av noen dagers isolasjon, igjen forårsaket av frivillig dypdykk i en bokserie, ble jeg inspirert til å fantasere rundt aktiviteter man kan gjøre i friluft. I regi av turistforeningen, altså. På min lange tur i en løype et sted i hovedstaden så jeg Mann Med Hund, og vurderte et øyeblikk å bråsnu og gå samme retning som ham. Forkastet det, av kondisjonsårsaker. Neste tanke var å gå fortere motsatt retning, finne en benk og sitte der til han kom rundt, og deretter hilse overstrømmende på hunden hans og innlede samtale om menneskets beste venn. Dog slo det meg at dette muligens ville backfire, da jeg kan få skikkelige snørrete utslag av allergi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. juni 2009 #163 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg gjorde det en gang... Oppdaget den kjekke nabon med den flotte bikkja gå forbi stuevinduet mitt. Jeg kastet på meg sko og lipgloss og fluffet håret og sprang ut. Selvsagt løp jeg ikke etter, men motsatt vei til parken, om du skjønner. Men så fant jeg han ikke... I ettertid har jeg nok tenkt at det var like greit, gitt!Tanken slo meg også i ettertid, Hva Pokker skal du si da, kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sidonie Skrevet 9. juni 2009 #164 Del Skrevet 9. juni 2009 Tanken slo meg også i ettertid, Hva Pokker skal du si da, kvinne? "Fin hund du har der"? Det enkle er ofte det beste. Det skjer ikke noe før du begynner. Lotto-mil... nei, den har jeg ikke prøvd. Den kjekke naboen med den flotte bikkja - jeg ser at man potensielt kan gå på en smell her, og ende opp med å ønske seg bikkja og ønske seg mannen dit pepper'n gror. Jf. den mer kjente "prins og frosk"-myten, som gjennom århundrer, hvis ikke vi skal si årtusener, er blitt forsket på og plukket fra hverandre av kvinner, som for lengst har funnet ut at det funker helt omvendt. Kyss en prins, få en frosk - før du vet ordet av det. Menn kaller sin variant av dette for "ølbrilletrikset" og stikker av morgenen etter, men vi kvinner drar det (sevsagt...) lenger. Ingen grunn til å gi seg ved det første kvekket, nei nei, først forklarer vi det med forkjølelse og putter i ham konjakk (ingenting vi drikker hjelper det minste), så er vi gjennom flere nevrotiske perioder hvor vi slutter å gi remedier til ham (ingenting hjelper, han er like grønn og tilsvarende deilig...), men derimot begynner å medisinere oss selv, med sjokolade, og så har vi det gående - sykehusdietten, 50.000 innlegg på KG, slukte kredittkort etc osv et al. Beklager, jeg lot meg rive med her et øyeblikk. Himmel og hav Jeg tror jeg fant løsningen! En konditor!!! Det er jo innlysende - hvis du først skal overdose på sjokolade, gå endelig for kvalitet *googler - f-o-r-e-n-i-n-g-f-o-r-s-i-n-g-l-e-k-o-n-d-i-t-o-r-e-r* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 9. juni 2009 #165 Del Skrevet 9. juni 2009 Men hva gjøre dere med den kjekke naboen som ikke har hund da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. juni 2009 #166 Del Skrevet 9. juni 2009 Det TS søker etter i denne tråden er strengt tatt en klubb som er kun for menn der hun får innpass som eneste kvinne. Noe som kan bli vanskelig å få til. Derfor må hun senke kravene og finne noe mindre urbant som en friluftsgjeng eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. juni 2009 #167 Del Skrevet 10. juni 2009 Friluft? Jeg lurer dog på om jeg skal be om opptak i BOVSMKVF, altså Beste Oslo Vests Mannlige Konditor Verdens Mester Forening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sidonie Skrevet 10. juni 2009 #168 Del Skrevet 10. juni 2009 Tiltres! Naturlig valg, vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå