Gå til innhold

Kurs med overvekt av kjekke, single menn over 35?

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hva med å kutte kostnadene og bare gå på en fancy cafè og vær litt "utsatt", feks om du bor i oslo ville jeg anbefalt The Scotsman

:hyyyl: :skratte: Scotsman må vel være det stedet jeg forbinder med harry middelaldrende menn går, og et yndet samlingssted for dritings trøndere som er på storbyferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
:hyyyl: :skratte: Scotsman må vel være det stedet jeg forbinder med harry middelaldrende menn går, og et yndet samlingssted for dritings trøndere som er på storbyferie.

Rusler fornærmet ut av tråden................................., og æ som hadd tenkt å anbefal ridekurs, kjenne næmlig nånn som e en jævel på det ...... :cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusler fornærmet ut av tråden................................., og æ som hadd tenkt å anbefal ridekurs, kjenne næmlig nånn som e en jævel på det ...... :cowboy:

:ler: Ikke vær fornærmet, jeg har trønderske aner og mente på ingen måte å plukke på trønder-kultur. Men det blir likevel en ørliten forskjell på "fancy-cafe" og fulle trøndere på Scotsman, en bitteliten?

ijnnhærreddssådd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok italiensk kurs for å treffe deilige italienske menn. Etter 2-3 ganger innså jeg at italienske menn allerede snakker italiensk :klaske:

Da jeg gikk på italienskkurs var det 80% menn - men de var alle (med unntak av han som var homo) godt over 50 og gifte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf!

Jeg var på grønt kort kurs i helga og var eneste jente med fire trivelige unge menn (mellom 30 og 40 et sted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sidonie

:ler: Herlig tråd, minner om gode gamle dager med Singeltråden :fnise:

:popcorn:

Jeg har også en puffermekjole liggende, Billa, jeg tror den har samme farge som din, kanskje jeg bør ta den frem til lufting?

Bryllupsplanleggingen her var førsteklasses :fnise:

Jeg har vurdert golf, men jeg har katastrofal koordinasjon med hensyn til ballrelaterte aktiviteter.

(Uhm, ikke alle, bare... eksterne baller :sjenert: )

*abonnerer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Til deg som spurte om surfekurs, det var i utlandet, dessverre....

Når det gjelder Scotsman, så prøvde jeg å være diplomat i mitt svar. Takk til dere som skrev det jeg ikke turde å si. :fnise:

Golf? Hm, takk Suze, interessant.

Bille, over femti og gift? So? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg har også en puffermekjole liggende, Billa, jeg tror den har samme farge som din, kanskje jeg bør ta den frem til lufting?

Jeg har vurdert golf, men jeg har katastrofal koordinasjon med hensyn til ballrelaterte aktiviteter.

*abonnerer*

Ler så jeg griner, du må IKKE nevne katastrofal ballekoordinasjon i singeltråden, det er jo her vi reklamerer for vår egen fortreffelighet!

Forøvrig, hentet fra bloggen min, til dere som tror jeg bare snakker...

... et av mine nyttårsforsett var at jeg skulle være flinkere til å bevege meg utenfor egen komfortboks... OG jeg skulle begynne å melde meg på kurs. Jeg har hørt og lært at det er på kurs man treffer menn, nemlig. Kjekke, single, flotte menn på over 35, de går på kurs, og de gjør det for å treffe damer, de lengter etter damer som meg, samtidig som de utvider sin allerede vide horisont.

I går var jeg på kurs, jeg var på Linedance kurs. (Her kan du ta pause og fnise og hikste og le så mye du vil) Man kan vel slå fast at noen overvekt av single menn over 35 var der ikke. Derimot var vi fem venninner. Utenom oss så var det tre andre venninner. De var på nybegynnerkurs for syttiende gang, og syns dette var livets lykke. De hadde boots fra femtikronersmarkedet på Veitvedt, oransje hud, stramme dongeribukser og bleika hår. Og var supersøte!

Vi hadde det faktisk rasende festlig. Hoppet rund, latet som vi hadde lasso og gønnere. Jeg som har to venstreføtter og utbredt harry-angst hadde utrolig godt av dette. Snakk om å bevege seg utenfor egen komfortboks.

Følelsene vekslet mellom ekstrem flauhet og varm og glad inni. Følte meg litt som jeg plutselig var til stede i en episode av Charterfeber.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på italienskkurs var det 80% menn - men de var alle (med unntak av han som var homo) godt over 50 og gifte :sjenert:

Men jeg regner med at ingen av dem var italienere? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidonie

Ooooh - Charterfeber! HALLO, damer, hvorfor har ingen vært inne på det, da?

Det skal vel godt gjørs å komme hjem fra en slik tur uten å ha fått seg noe enten man vil eller ei :fnise:

Tror dere ikke TV3 vil være villige til å bytte ut Nancy og Lisbeth, hvis noen melder seg frivillig?

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*abonnerer*

:hoppe: er det deg :klem:

Jeg synes absolutt puffermekjolene bør luftes :sjenert: - men jeg må jo innrømme at den rosa tutuen var heftig ... før og etter vielse kanskje :Nikke:

En ting er klart - ball og ball er to forskjellige ting...:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg regner med at ingen av dem var italienere? :ler:

Ikke en eneste en ... men vi hadde en sveitser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh - Charterfeber! HALLO, damer, hvorfor har ingen vært inne på det, da?

Det skal vel godt gjørs å komme hjem fra en slik tur uten å ha fått seg noe enten man vil eller ei :fnise:

Tror dere ikke TV3 vil være villige til å bytte ut Nancy og Lisbeth, hvis noen melder seg frivillig?

Noen?

Charterfeber er jo genialt.

Jeg har tidligere forsøkt meg med påmelding som frier til Bonderomantikk eller "mor finner noen som passer for gullgutten" - men det har vært meget begrenset entusiasme... Men Charterfeber er noe helt annet.

Ny serie - i italia :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sidonie
:hoppe: er det deg :klem:

:Nikke::klem:

Veldig glad for å se at det i hvert fall ett sted på KG er - hvordan skal jeg formulere dette - et visst omløp.

:biggrin:

Skal ikke kimse av italienere, en jeg kjenner har nettopp importert en, og hun har ham stort sett i senga og på kjøkkenet :fnise:

Jeg tenker hun føler hun fikk uttelling for de to italienskkursene hun kastet seg over da hun ble skilt for et par år siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidonie
Jeg har tidligere forsøkt meg med påmelding som frier til Bonderomantikk eller "mor finner noen som passer for gullgutten" - men det har vært meget begrenset entusiasme... Men Charterfeber er noe helt annet.

Mhm, det vil jeg si. I en helt egen klasse, faktisk.

Jeg må innrømme jeg kun har sett reklamene for programmet, og det holder i massevis. En time med samme innhold, og jeg ville stukket en penn i øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kimse av italienere, en jeg kjenner har nettopp importert en, og hun har ham stort sett i senga og på kjøkkenet :fnise:

Jeg tenker hun føler hun fikk uttelling for de to italienskkursene hun kastet seg over da hun ble skilt for et par år siden :ler:

Jeg tok bare ett ... må med andre ord vurdere ett til.

- og hvis han kunne ta litt forefallende vedlikeholdsarbeid i tillegg - er det min sort italiener : :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charterfeber er jo genialt.

Ny serie - i italia :lur:

Jeg vil bli med, men kan vi vær så snill sette en litt høyere standard over programmet enn det som allerede er? Jeg nekter å ha på badehette som ser ut som et tuttifruttitroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...