Gå til innhold

Kurs med overvekt av kjekke, single menn over 35?

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Jeg hadde satset på fluefiskekurs, et eller annet "bygg ditt eller datt- kurs", knivmakerkurs, et "bruk en eller annen elektronisk dings-kurs" (filming, lydteknikk el.) eller meldt meg på turer med turistforeningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola
Jeg driver og pønsker og funderer på å ta noen kurs i vår. Utvide horisont, interesser og vennekrets, samt å møte nye mennesker.

Noe som hadde vært hyggelig, men ikke hovedbaktanken hadde jo vært å treffe single menn, jeg innrømmer det.

Jeg trives best sammen med menn som er forholdsvis urbane og sporty, så heklekurs, for eksempel, utgår.

Har så langt tenkt på:

Seilkurs

Mat, vin og eller gourmet

Sigar

Kaffe

Bøker

Skrive

Foto

Altså bare løse tanker, men hvis noen har noen tips innenfor sjangerne jeg har nevnt, eller andre tips, så mottas disse med takk og glede!

KateW

Dytter denne tråden opp igjen......................

Dropp kurs, send heller en PM til noen av oss kjekke over 35 her inne, du ska ikke se bort fra at det kan betale seg. Nå er vi neppe i overvekt her inne men det spiller da ingen rolle, så lenge du treffer på et av de første kastene.

Mye energi spart i forhold til f.eks. laksefiske og fluebinding og den slags :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvis du sender den PM'en Kate W, :lur: , så vil jeg bare gjerne minne om at både undertegnede og noen andre faste brukere her inne, er ganske utrolig talentfulle bryllupsplanleggere. :filer:

Vi har spesialkompetanse på f.eks. dokurver, verdige avslutninger på bryllypsfestlighetene (eller brudefestlighetene, som noen velger å kalle det...) og ikke minst original transport både til og fra kirken, og opp og ned kirkegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte lettere å utligne øregangene når man puster medbragt luft under vann. Man kan også gå litt saktere ned da, siden man ikke må "skynde seg ned før lufta er brukt opp" som ved snorkling og fridykking. Men dette er ting man lærer seg og finner ut av på nybegynnerkurset. Første dykkene er uansett i basseng her i Norge så vidt jeg vet, så da er omgivelsene litt tryggere for å teste ut dette med utligning og tett ører.

Kan anbefale nybegynnerkursene hos Dykkersport ute på Lysaker Brygge. Et godt tips for å treffe hyggelige folk er rett etter kurset å hive seg med på disse dykkerturene de eller andre arrangerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvis du sender den PM'en Kate W, :lur: , så vil jeg bare gjerne minne om at både undertegnede og noen andre faste brukere her inne, er ganske utrolig talentfulle bryllupsplanleggere. :filer:

Vi har spesialkompetanse på f.eks. dokurver, verdige avslutninger på bryllypsfestlighetene (eller brudefestlighetene, som noen velger å kalle det...) og ikke minst original transport både til og fra kirken, og opp og ned kirkegulvet.

- og noen av oss har - om ikke kompetanse på dokurver og andre nødvendigheter - allerede ferdigsydde brudepikekjoler med puffermer, så vi er også klare. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine brudepiker skal ha rosa ballettskjørt, så der! Gleder meg til å se deg i det, Billa! :nigo:

- og jeg som trodde at jeg endelig skulle få brukt den blå med puffermer :sjenert:

Men meg i rosa ballettskjørt - det er grunn nok til å gifte seg, helt klart. :fnise:

(Forøvrig veldig fornøyd med å være oppsatt som brudepike ... det har jeg ikke vært siden jeg var 3 år)

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Så, for ikke å sppre helt av, noen kurs jeg kan melde meg på for å treffe en passende brudgom?

Altså, jeg skal ikke på kurs for å ha sex eller treffe noen, altså, men du vet, det jeg prøver å si er; JEG MÅ FÅ EN ANLEDNING TIL Å GÅ MED DEN KJOLEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PølseSara? Hvordan var temaet igjen?

Her er forøvrig min drømmekjole:

http://brabla.com/mediapix/thats-a-wedding-dress.jpg

Til den kjolen synes jeg definitivt du bør satse på et rosa bryllup. Hva med to-spann av rosa enhjørninger som kan trekke deg i en åpen vogn til kirken? Som brudepiker vil jeg, i tillegg til Lillebille, foreslå at du låner babyer av venner og kjent, setter på dem englevinger, og lager et sinnrikt trinsesystem som skaper illusjonen av at de flyr foran deg opp til alteret.

For å få maks effekt og utbytte av kjolen, bør du ha en ganske streng kleskodeks for gjestene - jo mer igjenknappet de er, jo mer oppmerksomhet får du i den kjolen.

Dokurvene bør som et minimum inneholde miniatyrsjampisflasker, neglelakk i alle farger, strømpeskift i alle farger, kondomer, sexleketøy, nistemat, lesestoff, engangskameraer, minnebok for doskriblerier, innholdsrik sminkekoffert, hodepinetabletter, et lite utvalg av vanlig verktøy, sysaker, og selvsagt en smakfull gave til hver gjest - fortrinnsvis noe med bilde av brudeparet på.

For å skape en uforglemmelig ramme rundt din og brudgommens avskjed med gjestene når dere forlater selskapet for å gå løs på selve bryllupsnatten, vil jeg på det sterkeste anbefale at du tar kontakt med Donpedro. Hun er det beste av det beste KG har å by på når det gjelder både design og skildring av rørende avskjedseremonier for brudepar.

Noen spørsmål? :lur:

Og kurs...? Jeg ha'kke peiling. Mannen min er en resirkulert ungdomskjæreste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Åh herre! Sara, you made my day! Jeg sitter i åpent kontorlandskap, damnit, og nå renner nese, sminke og tårer fritt, mens jeg hikstehyler av alle bildene i hodet.

Du er min helt, min nye helt.

Og takk for resirkulert ungdomsskjæreste tips, jeg skal jaggu meg finne fram "Class of 91" boka mi, og bare begynne fra toppen. Jeg MÅ jo få brukt den kjolen.

Blir det for mye med slør til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herre! Sara, you made my day! Jeg sitter i åpent kontorlandskap, damnit, og nå renner nese, sminke og tårer fritt, mens jeg hikstehyler av alle bildene i hodet.

Du er min helt, min nye helt.

Og takk for resirkulert ungdomsskjæreste tips, jeg skal jaggu meg finne fram "Class of 91" boka mi, og bare begynne fra toppen. Jeg MÅ jo få brukt den kjolen.

Blir det for mye med slør til?

Nei. Det synes jeg ikke det blir. Jeg tror kanskje du bør ha slør med både perlemosskimrende og rosa paljetter - bare sørg for at det ikke blir hengende foran - det vil ødelegge effekten av den snæksy utringningen.

:nigo:

Ellers er jeg glad for at du likte både bryllups- og hvor-finne-kjæreste-tipsene mine. :)

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KateW

Merker jeg er veldig fornøyd med måten denne tråden virkelig tar av på! Og grillkongen Craig...

*digresjon*

Hvor mange av damene som leser denne tråden, Bille og Sara, krmht, har opplevd følgende:

Du har laget alt i stand til god grillings, marinert kjøtt, plassert grill rett i forhold til vindtretning, lagt øl på is, fordelt briketter/kull til presisjon, tent på grillen i passe tid før servering, dekket bord osv.

Så kommer mannen... Og bare MÅ forandre, bittelitt, for damer har ikke peiling på grill, egentlig.

Han begynner med å pirke litt med ulike helt uegnete redskaper på kullene, fordi maten blir aldri ALDRI stekt sånn de ligger. Da bruker han gjerne bordpynt, eller lignende.

Så bør grillen flyttes litt, finner han ut, noe som resulterer i store skader og brannsår, stabilt sideleie, innsmøring med alskens salver og bena høyt, og debatt rundt eventuell tur til legen.

Nuvel, skal gi meg nå.... Men GrillKurs, der er det sikkert menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat samme opplevelse - men ...

Jeg kjøper inn, jeg marinerer, jeg lager salat og alt annet tilbehør, jeg dekker bord, jeg sørger for at alt er klart til grilling...

Så tenner han gassgrillen ... og steker kjøttet - 5 min på hver side eller noe sånt ... og så har han laget middag - så da er det jo rimelig at jeg rydder av bordet og vasker opp - for han har jo laget middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
:fnise: Mhm! OG du kan tenke deg hvis han da i tillegg har brannsår og store indre skader fordi DU hadde tent grillen FEIL!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...