Gå til innhold

Kurs med overvekt av kjekke, single menn over 35?

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

He he, jeg er høy og sterk, ikke tull det. Men tar hintet.

Danse har jeg utrolig dårlig erfaring med... Dessverre. Kanskje nettopp fordi jeg er så høy og sterk, så har jeg alltid blitt parret med de verste guttebajasene, som har flere venstreføtter enn undertegnede...

Sier jeg ikke, not not not, det er mitt triks, jeg ikke deler med gutta her..

Kos deg på Karate ;-) slå neseblod på den kjekkeste så ser du om vedkommende har humor eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TannFe, hvilket kurs hvilket kurs hvilket kurs hvilket kurs hvilket kurs hvilket kurs hvilket kurs hvilket kurs hvilket kurshvilket kurshvilket kurs?

Ellers takk fort tips... Golf, ja... Hm...

Og karate-gjest. Tror jeg er bedre på sterk en teknikk, faktisk...

Sier jeg ikke, not not not, det er mitt triks, jeg ikke deler med gutta her..

Kos deg på Karate ;-) slå neseblod på den kjekkeste så ser du om vedkommende har humor eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke ute etter sex, jeg er ute etter å lære nye ting som kan være spennende å lre, og å bli kjent med nye mennesker underveis. Venter i spenning på flere tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karate tiltrekker seg to typer menn. De som er skikkelig macho, og de som er skikkelig tøfler. Det fins ikkenoe midt i mellom. Jeg begynte på karate fordi jeg var en jævla pingle, og fortsatte i denne sekten til jeg hadde brunt belte. Hadde det vært en slosskamp ville jeg blitt grisebanka, og ikke ga det meg så voldsomt med selvtillit heller. Terrengsykkel, det gir selvtillit, ihvertfall etter du har droppa litt. Eller stuping. Det er mange gutter som driver med terrengsykkel, og de avtaler fellesturer og vaffelturer på terrengsykkel.no, kanskje norges beste og snilleste forum. Jenter er veldig velkomne, og det arrangeres også rene jenteturer, mesteparten av treffene foregår nok i oslo-området, men muligheter ellers også.

Ellers er nok LAN parties en vinner. :ler: :ler:

Turistforeningen er kanskje også noe?

Hva gjelder kampsport, så er det ikke a cat's chance in hell for at jeg dater jenter som trener karate. No fucking way. Vil ikke risikere hælspark i bakhodet for å svi av grandiosaen. :ler: Dessuten er det noe med disse folka, de får disse jævla graderingene sine, og i takt med beltene stiger også overbevisningen over ens egen filosofiske evne til å spy ut visdom, gjerne noe oppkast fra den fjerne østen. Visste dere at Japanerene er det eneste folket hvor Kohlbergs moralske dillemma ikke løses med å stjele medisinen? Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LAN?

Local Area Network, står det for. Såkalte LAN-parties er rett og slett datafester, hvor alle har med seg dataen, kobler seg sammen i et nettverk, og sitter og spiller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Local Area Network, står det for. Såkalte LAN-parties er rett og slett datafester, hvor alle har med seg dataen, kobler seg sammen i et nettverk, og sitter og spiller...

Men nå er det vel kanskje ikke så mange menn over 35 der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft, hva skal man med menn over 35 når man kan få en kvisete femtenåring med colabriller i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft, hva skal man med menn over 35 når man kan få en kvisete femtenåring med colabriller i stedet?

Godt spørsmål! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karate tiltrekker seg to typer menn. De som er skikkelig macho, og de som er skikkelig tøfler. Det fins ikkenoe midt i mellom.

Alle på taekwondo gruppa mi var midt imellom, ingen var skikkelig macho og ingen var tøfler. Og de fleste kunne nok banka noen om de måtte hehe..

Kan finne over 35 om man går i samme aldersgruppe. Jeg spiller og de fleste er fra 23 - 34 så aldri si aldri. Greit nok at det er for ungt, men jeg har møtt 65 åringer som spiller så hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ute etter den kjedelige typen? Høy sigarføring og masse penger. Beklager de er enten tatt av golddiggers eller så sitter de hjemme, så da får du nesten inviterer deg selv inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute etter den kjedelige typen med penger? :fnise: Kjære mi tid! Jeg kan godt gjenta første innlegg, eller deler av det.

Jeg er ikke ute etter sex eller en mann, men etter å lære nye konstruktive ting, og treffe nye mennesker. I å utvide bekjentskapskrets og interessefelt ser jeg ikke bort i fra at man kanskje kan treffe noen spennende mennesker og eller menn...

LAN-parties, all den stund jeg er bortimot pc-analfabet, og ikke har hatt mye hell med nerder i mitt liv, så utgår nok det.

Fekting er moro, det samme er slåssing. Så jeg tygger på de alternativene.

Jeg interesserer meg for sigarer, kaffe, vin, cognac, whisky/ey og gourmet, så derfor kunne det vært moro å lære mer om det.

Språk er spennende, så takk Bjørn, selv om italiensk kanskje frister enda mer....

Og anders, hvem enn du nå er, takk for dikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være noe fordomsfull, siste gjest, er ikke kampsport-typer litt spesielle? (har datet et par :sjenert: )

De jeg vet om som trener kampsport (både menn og kvinner), er helt normale typer og veldig ålreite. En av de kjekkeste mennene jeg vet av (som jeg kjenner personlig da), trener bl.a kampsport, og han er fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin altså, bare si ifra skal jeg vise det bilde! hihi

Ikke dans nei... Det utgår straks og med en gang...

pingle!

Danse har jeg utrolig dårlig erfaring med... Dessverre. Kanskje nettopp fordi jeg er så høy og sterk, så har jeg alltid blitt parret med de verste guttebajasene, som har flere venstreføtter enn undertegnede...

Altså, nå er det leeeeeeeeeeenge siden du har gått på dansekurs virker det som, og det foregår ikke slik lenger skjønner du!

For det første, er kvinnene på kursene alt fra små tupper til høøøøøye jenter og store jenter og middelshøye jenter, jenter med masse kurver, jenter uten kurver og stort sett hele haugen. Alle danser med alle, ingen blir parret med noen som helst, når timen begynner bes alle finne en partner, så danser man litt før instruktøren ber alle bytte partner slik at alle faktisk danser med alle, og stort sett ikke så fryktelig lenge av gangen heller.

Så dine dårlige erfaringer fra gamledager, er en dårlig unnskyldning.

LIKER du ikke å danse derimot, så er det en fullgod grunn. ;)

ellers ingen gode ideer å bidra med, da jeg sverger til dansekurs og yoga, begge ting jeg finner meget interessant, og begge ting der jeg har godt med eye-candy + masse flørt og god kommikasjon. (er dog like singel som deg på det nåværende tidspunkt da... hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kan jeg få by dem på en grandis?" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan finne over 35 om man går i samme aldersgruppe. Jeg spiller og de fleste er fra 23 - 34 så aldri si aldri. Greit nok at det er for ungt, men jeg har møtt 65 åringer som spiller så hehe..

Ja, det har jeg også. Spiller selv WoW blant annet, og i guildet mitt er det flere over 35. Ei dame er til og med over 60(!), og faktisk en av de aller mest aktive spillerne. Men selv om de spiller ser jeg fortsatt for meg at LAN (TG f.eks.) har overvekt av gutter mellom 15 og 25 (har da vært innom noen i min "ungdom" :fnise:).

Endret av Kakee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline... Dansekurs utgår. Trenger man ha en grunn? Det har iallefall ikke med kurver å gjøre...

LAN-parties utgår også. Flere forslag? Og hvor ble det av det diktet som sto her i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dans nei... Det utgår straks og med en gang...

Inkluderer det også horisontale sengetangoer? *slår seg på låret og ler kraftig av egen, dårlig humor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...