Gjest ma38nn Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei på dere Takker for alle fine svar på den forrige tråden jeg skrev hvor jeg ba dere huske tilbake og fortelle litt om deres opplevelser. Jeg er her igjen jeg da med flere spørsmål Håper på like fin oppslutning 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? Håper på mange svar også denne gangen
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei på dere Takker for alle fine svar på den forrige tråden jeg skrev hvor jeg ba dere huske tilbake og fortelle litt om deres opplevelser. Jeg er her igjen jeg da med flere spørsmål Håper på like fin oppslutning 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Meget tilfredstillende. Har partner. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Definitivt sammen med han jeg elsker. Er følelsene der er sexen alltid god. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? 5-10 ganger, nokså normalt vil jeg tro.4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Han. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Tanken på han, og at han er min. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Ja, men ikke ett must hver gang. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? Veldig varierende, alt fra 1-5/6 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? No problem. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Liker å kjenne at den vokser, men dette er ikke ett must. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? Hvor som helst, bare ikke i sengetøyet Håper på mange svar også denne gangen
Gjest Purple Haze Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei på dere Takker for alle fine svar på den forrige tråden jeg skrev hvor jeg ba dere huske tilbake og fortelle litt om deres opplevelser. Jeg er her igjen jeg da med flere spørsmål Håper på like fin oppslutning 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Ja, bortsett fra at det blir for sjelden - avstandsforhold. Ja, har partner. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Minst 2-3 g pr uke. Når man har lyst, rett og slett. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Når jeg er sammen med kjæresten, hver dag. Det meste er vel normalt... 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Gjensidig. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Heftig klining, at han kjæler med brystene mine, eller et hett blikk fra han. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Ja. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? 2-3 eller noe sånn... 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Spiller ingen rolle. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? I meg Håper på mange svar også denne gangen
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Ja, det synes jeg. Har vært litt dårlig "oppslutning" i det siste men når vi har sex så er den svært deilig. Ja, jeg har partner. Vi har også en liten baby i hus, som skal ha litt av "skylda" for at vi ligger litt på latsida. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Ja takk, begge deler! 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Normalt har vi sex 3-10 ganger per uke, noe jeg tror er ganske normalt. Nå har vi vært nede i 1 gang i uka Men det tar seg vel opp etterhvert 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Det deler vi nokså likt på 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Synet av min samboers nakne kropp mens jeg kjenner kjønnslukt. Da tenner jeg! 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Elsker å gi oralsex, men det er ikke et must å motta. Det er deilig ja, men ikke det beste jeg vet. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? Som oftest 2. Per gang altså 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Har ingen preferanser her. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? Liker at han kommer inni meg, ellers liker jeg best å ta det i munnen. Slipper å vaske meg å styre, bare å svelge i vei Hehe..
FoxyFish Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Hei på dere Takker for alle fine svar på den forrige tråden jeg skrev hvor jeg ba dere huske tilbake og fortelle litt om deres opplevelser. Jeg er her igjen jeg da med flere spørsmål Håper på like fin oppslutning 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Absolutt! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Og, ja, jeg har partner 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Begge deler! Men det må absolutt ikke være halsbrekkende stunts hver gang. "En kjapp en" kan være minst like deilig som en timeslang økt. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Kanskje fem? Av og til mer, av og til mindre. Hva som er normalt har jeg egentlig ingen perpektiver på. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Det går begge veier. Vi er ganske likestilte der! 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Synet av kjæresten min naken, å ligge inntil ham, "snuskete prat", sexy tanker, en sexy film..Det er så mangt! 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Nei, det er ikke noe must, men det er absolutt deilig! 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? Tja, alt fra én til seks/sju 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei, det har jeg ikke 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Akkurat det har jeg aldri tenkt på, faktisk! 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? I meg eller på meg. Håper på mange svar også denne gangen Da håper jeg du blir litt klokere, om det var målet!
Gjest ma38nn Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 hehe.... føler vel at man aldri blir helt klok på dette men er faktisk interessant å høre/lese hvordan andre opplever og oppfatter sexlivet og dets underfundigheter og gleder
FoxyFish Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 hehe.... føler vel at man aldri blir helt klok på dette men er faktisk interessant å høre/lese hvordan andre opplever og oppfatter sexlivet og dets underfundigheter og gleder Kjenner igjen den da! Ikke for å kuppe, men hva mener du selv? Hvor ofte har du sex? Er det kvantitet eller kvalitet? Hva tenner du på? Ble nysgjerrig her jeg satt!
Gjest virvelvind Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? - Tilfredsstillende er det vel, er singel med FB. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) - Nåde kvalitet og kvantitet, men heller mest mot kvalitet. Ser ikke vitsen i å ha mye sex hvis det er dårlig sex. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? - Per uke blir det vel 0,25 ganger eller noe Hadde ikke hatt noe imot 4-mange ganger i uken men. Hva som er normalt er relativt. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? - Det er ganske greit fordelt. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) - Jeg trenger bare å se ham 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? - Jeg liker å både gi og få, men det er ikke nødeviondigvis et must. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? - Vanskelig å si, minst tre, gjerne flere. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? - Det har jeg aldri hatt problem med. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? - Det aner jeg ikke, 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? - Inni meg, på meg eller i munnen.
Gjest ma38nn Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Kjenner igjen den da! Ikke for å kuppe, men hva mener du selv? Hvor ofte har du sex? Dessverre bare 1 gang i mnd, ikke mitt valg. Er det kvantitet eller kvalitet? Tro det eller ei, men det er kvalitet da, dog med en viss bismak fordi jeg tenker at det sikkert er så lenge til neste gang at jeg må nyte mest mulig. Hva tenner du på? Berøring, nyskjerrighet, visuelle hint, frekke kommentarer, så mangt Ble nysgjerrig her jeg satt!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Har kjæreste, er veldig fornøyd med den delen av forholdet. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Kvalitet og kvantitet. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Vi bor ikke sammen, men omtrent hver gang vi er sammen. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Han. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Være tett inntil kjæresten min. Bli tatt på. Se ham uten klær. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Tja, liker best å få hehe. Men begge deler forekommer veldg ofte hos oss! 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? 3, kanskje. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei. Hadde det tidligere, men alltid gjort det likevel. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Stiv ved start. Liker at han allerede er klar. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? I meg!
Gjest Gjest_titti_* Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Stort sett veldig fornøyd, men går jo litt opp og ned. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Kvalitet er viktigst, men en kjapp en kan være best av alt noen ganger. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Som oftest 1-3 ganger, men kan være uten og kan være oftere. Noen ganger orker man ikke... Normalt er det et par har lyst til. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Det er nok han. Men ikke alltid! 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Det varierer. Liker at han lukter godt. Ting han sier. At jeg føler meg opplagt og sexy. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Liker det, men ikke et must. Gir mest. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? De fleste gangene bare 1. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Vanligvis ikke, men noen ganger smaker jeg litt ekstra. Da kan det være litt ubehagelig. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Det tar vi som det kommer! 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? Mest godt er det vel inni meg.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Hei på dere Takker for alle fine svar på den forrige tråden jeg skrev hvor jeg ba dere huske tilbake og fortelle litt om deres opplevelser. Jeg er her igjen jeg da med flere spørsmål Håper på like fin oppslutning 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Ja, har fast partner og ett veldig godt sex-liv 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Kvalitet først og fremst. At begge har orgasmer, at begge har det godt og føler at det er nok variasjon og spenning. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Det varierer. Så har jeg det fire-fem ganger i uka, men i perioder har vi det mindre/mer. Jeg har mye sex-lyst og ønsker meg egentlig sex hver dag med unntak de dagene jeg ikke er i form. Jeg vurderer alt fra en gang i uka til daglig som normalt. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Som oftest meg. Skulle ønske han tok initativet til det oftere. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Det er veldig som gjør meg kåt.. For mange ting til at jeg kan skrive opp alle her. Men vi blir begge opphisset og må ha hverandre dersom noen andre på en måte "truer territoriet vårt". Han blir ekstra ivrig på sex dersom andre menn har flørtet meg meg, og jeg blir ekstra ivrig dersom noen har flørtet med ham 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Det er ett must å gi oralsex. Jeg blir selv veldig opphosset av å gi det. Syns det er deilig å motta, men ikke ett must. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? Som oftest rundt tre. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei. Syns heller det er ganske opphissende å suge under sex. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Har aldri tenkt noe særlig over det.. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? Aller helst i meg, ellers tar jeg den på kroppen eller i munnen. Håper på mange svar også denne gangen
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Fast partner. Ja, vi har det godt og spennende. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Masse dårlig sex kan ikke bli bra. Kvalitet viktigst, men vil jo gjerne at det ikke skal gå altfor lenge mellom hver gang heller. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Synes det er dumt å sette et mål for hvor ofte vi bør ha sex og tenke på hvor ofte vi skal ha det for at det skal være "normalt". Lar lyst, tid og overskudd styre! Ingen krise om det går en stund uten. Andre perioder kan vi være veldig aktive. Alt fra null til fem ganger kan forekomme. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Jeg liker å styre litt så det er meg, men ofte ser jeg på han at han har lyst selv om det er jeg som tar initiativet. Andre ganger er han veldig frampå. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Liker han i boxeren. Noen ganger kan det være nok. Lystne blikk som han sender meg. Litt hinting. Scener i en film, bilder... Lyst til å ta han litt. Gode ord. Ikke en bestemt ting som må være med. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Liker å erte han litt og hisse han opp. Da bruker jeg ofte munnen. Noen ganger binder jeg han til senga først så jeg har full kontroll og styrer tempoet. Deilig å kjenne tungen hans også! Men ikke et "must". 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? Én til to-tre, men kan være flere. Synes det blir pes med for mye stillingsmas i grunnen. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Deilig å kjenne at han tenner på meg og at den vokser, men deilig når han er klar fra starten også. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? Opphissende å se han sprute på puppene mine eller i ansiktet. Men vondt i øynene! Alltid deilig når han kommer inne i meg.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Ja. Har partner. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Godt sexliv har man når man er i stand til å snakke sammen, kommunisere, utforske sammen og ikke være redde for å ønske og gi. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Hver kveld nesten, bortsett fra når partner er i nordsjøen. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Er vel ganske likt. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Kommer sambo ut av dusjen halvnaken hender det at tenninga slår seg på, kommer an på humør og slikt selvsagt. Merker jeg får lyst av å drikke litt alkohol. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Nei, ikke ett must. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? 2-3 alt ettersom 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Ikke nøye. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? I kondomet, vi ønsker ikke barn enda, og jeg stoler ikke 100% på p-piller alene. J 23.
Envy Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 (endret) 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Ja, veldig tilfredsstillende Jepp, det har jeg <3 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) oi.. tja.. min kjære bor jo veldig langt unna, så blir ikke så ofte sex. så for meg er det vel heller kvalitet at vi har sex toppen 1 gang i uken, men at vi da har sex som varer lenge og som fører oss tettere sammen. ikke nødvendigvis spennende stillinger fra kamasutra, men god sex som fører oss to sammen til ett. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? tja, vi prøver jo å møtes hver helg og i løpet av en helg blir det vel 4-5 ganger. hadde vi ikke vært i et langdistanse forhold hadde det nok vært sex 1-2 ganger daglig. det finnes ikke noe normalt eller ikke normalt når det gjelder sex fordi det er veldig individuellt fra par til par, og avhengig av hvor lange man har vært sammen, om man har barn etc. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Vi er egentlig veldig flinke til å ta initiativet begge 2 så vil nok si 50/50! 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) han.. generelt.. og lange dype kyss selvfølgelig, nærhet. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Så absolutt, spesielt å gi 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? hmm.. typ 3-4 stillinger tror jeg. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? nei, ingen store problemer med det.. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? den skal helst være hard og deilig når vi kommer sånn orntlig i gang! 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? inni meg! Endret 9. januar 2009 av Envy
Gjest Kvinne, 33 Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 Hei på dere Takker for alle fine svar på den forrige tråden jeg skrev hvor jeg ba dere huske tilbake og fortelle litt om deres opplevelser. Jeg er her igjen jeg da med flere spørsmål Håper på like fin oppslutning 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Nei, skulle gjerne ha hatt oftere. Har du partner? Nei, er single. Har affærer i ny og ne. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) 3) Hvor ofte har du sex pr uke? 0-4 Skulle ønske? 4 er bra nok Hva er normalt i dine øyne? Det blåser jeg i. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Han. Og slik liker jeg det. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Dersom han er Mann. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Nei! Synes det er litt kjedelig. Kan av og til gi, om jeg føler for det, men da er jeg bare innom. Orker ikke å la det være hovenummeret. Vil ikke ha tilbake. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? Et par8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Foretrekker at det skjer i eller før, ikke etter!9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Vil ha den slik ved start!10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? På magen, halsen, brystet...ingen andre steder på meg hvertfall. Og dette var din private sexundersøkelse som skal gjøre deg til en bedre elsker?
Gjest ma38nn Skrevet 9. januar 2009 #17 Skrevet 9. januar 2009 Hehe.... Vel, jeg tviler på at dette hjelper meg til å bli det. Jeg er en nyskjerrig sjel som synes dette er et interessant tema Og siden jeg ikke er kvinne så vet jeg jo ikke hva kvinner tenker, så da spør jeg
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Ja og ja 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Det blir vel kvalitet hvis jeg skal ta det utifra det. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? 7-15 ganger sånn ca. Jeg er helt fornøyd slik ting er! Normalt i mine øyne er vel alt utifra hvem det er om, for meg er det normalt å ha sex en gang pr dag..men selvfølgelig, det er ikke alltid at det heller skjer, spørs hvordan omstendigheten er! 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Begge to 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Jeg er litt usikker. Nærhet(klem, kyss, kosing). 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Ja.. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? vet ikke helt..2-3 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Har litt problem med å bli kyssa av partner etter slikking...*vente 10 min* 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? (lesbisk, så null svar her) 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? (samme som over..)
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Singel, og tja. Har fortsatt sex med X-en i perioder, så det hjelper på 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Å bli sett. Samspill. 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Svært varierende. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Ganske jevnt fordelt tror jeg. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Lukt. God manneparfyme 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Ja. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? 1 til 2, kanskje 3. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Ingen egentlig preferanse, begge deler har sin sjarm 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? I et kondom, eller utenpå meg.
lovenemo Skrevet 9. januar 2009 #20 Skrevet 9. januar 2009 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? - Nei, og ja. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) - Kvalitet 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? - En-to, som regel. Tre-fire-fem til de to siste spm. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? - Jeg. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) - Det visuelle, berøring. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? - Jepp. 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? - Begynner som regel med å ta på hverandre, oralsex (som oftest kun jeg som gir), og så en stilling til slutt. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? - Nope. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? - Ikke nøye. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? - I meg eller på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå