Celica Skrevet 9. januar 2009 #21 Skrevet 9. januar 2009 Hei på dere Takker for alle fine svar på den forrige tråden jeg skrev hvor jeg ba dere huske tilbake og fortelle litt om deres opplevelser. Jeg er her igjen jeg da med flere spørsmål Håper på like fin oppslutning 1) Synes du selv du har et tilfredsstillende og godt sexliv? Har du partner? Ja, har partner og er veldig fornøyd med sexlivet. 2) Hva definerer du som et godt sexliv? (kvalitet/kvantitet?) Kvalitet 3) Hvor ofte har du sex pr uke? Skulle ønske? Hva er normalt i dine øyne? Har sex ca. 4-5 ganger i uka. Skulle gjerne hatt litt hver dag - må ha det bare må ha det Hva som er normalt i mine øyne? Hmm, tror gjerne jeg har mer sex enn "gjennomsnittet", så aner ikke. 4) Hvem tar som oftest initiativet til sex? Som oftest er det meg. 5) Er det en ting som trigger sex for deg? "bare må ha nå".. (lukter, lyder,visuelt) Berøring. 6) Er oralsex et "must" for deg? Både gi og få? Nja, det er en stor del av forspillet iallefall. Men må ikke skje hver gang. Både gi og få, ja 7) Hvor mange stillinger er dere som oftest igjennom når dere har sex? Hmm, 2 - 3 forskjellige hver gang ca. 8) Har du et problem med å smake deg selv? F.eks suge etter/i sexen? Nei. 9) Skal penis helst være stiv ved start eller vil du helst få den opp? Det er det samme. Er kjekt å gjøre litt for å få den opp og, selv om det ikke skal så mye til. 10) Hvor vil du helst ha spermen ved ejakuleringen? Inni meg, eller på puppene. Håper på mange svar også denne gangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå