Gå til innhold

Jenter inviterer på date

Gjest Betatt

Anbefalte innlegg

Mulig, men det kommer vel litt an på hvem som jager også da. Og hvordan.

Hvis det er noen jeg er interessert i i utgangspunktet, ville det vært befriende. Og jeg utelukker ikke at enkelte som jeg ikke selv ville tatt initiativ til å invitere ut, villekunne fått et ja, om der fantes formildende omstendigheter... ;)

Men andre igjen måtte taklet et nei.

Rent hypotetisk altså, for jeg dater ikke. Ikke på en stund, jaffall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett, hadde ikke tenkt å be han på middag, det blir litt for seriøst for min del! heller et par øl, så da er jo ikke "hvem tar regningen"-diskusjonen så viktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er det ikke litt dumt om ingen tør å spørre?

Jeg er ikke tøffest i klassen på å spørre må jeg innrømme. Angrer meg rett som det er i ettertid, særlig når man med all sannsynlighet ikke møter henne igjen. Ellers blir jeg ofte forundret over hvor mye "spill" man legger opp til på dateing fronten. For meg er det skikkelig turnoff. Er ikke ute etter ei med gode manipulasjonsegenskaper.. Hadde jeg møtt ei jente jeg synes er skikkelig flott, hvorfor er det negativt at hun viser interesse? Jeg kan ikke fatte og begripe det! Ekte følelser er best.

Noe annet er det likevel om jenta feks virker som pågående og kontrollerende og planlagt mine neste tre uker.. En som bare har sittet på gjerdet for å finne en å spikke og file til sitt lille "kjeledyr". Ikke så mye galt i å ha synspunkter, men tror de fleste menn(sikkert kvinner også) liker å ha sitt eget liv ikke leve gjennom andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva synes dere gutter om jenter som inviterer på date?

Jeg har snakket en del med en gutt i to måneder i telefon og medlinger osv, hva hadde dere synes om en jente dere hadde gjort det med spurte dere på date? jeg er nysingel og vet han er litt "redd" pga det...

Du trenger jo ikke si "vil du date meg", kan du ikke bare be ham på kafe eller noe som venner, så ser du hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...