Gjest BritElin Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg er arbeidsledig og fikk tilsendt meldekort for ca 1 1/2 mnd siden, nå fyller jeg ut det siste. Kommer det nye automatisk eller må jeg ta kontakt med arbeiskontoret? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalo Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei! Tror du får tilsendt meldekort automatisk, det gjør ihvertefall søsteren min, hun er arbeidsledig. Har du søkt mange jobber, og hva søker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 Det skal komme automatisk. Jeg sender også meldekort og bruker å få nye meldekort samme uka som jeg sender inn det siste. Dersom du ikke får nye meldekort innen ei ukes tid, så bør du kontakte Aetat. De kan gå inn å se om nye meldekort er sendt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #4 Del Skrevet 24. juni 2003 Jada de kommer ut i neste uke automatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BritElin Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 Hallo Avalo! Nei jeg har ikke søkt så mange jobber, kunne tenkt meg kontor/forefallende/kantine, og sånne jobber vokser ikke på trær. Har fått tilbud om å være dagmamma for to, da får jeg være sammen med minstemann og det frister veldig. Må bestemme meg iløpet av uka, men begynner ikke før midten av August. Forresten, hvordan blir det da med dagpenger, får jeg det frem til jeg begynner å jobbe? For da er jeg jo ikke arbeidssøkende lenger, men venter på å begynne i jobb. Brit Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 Forresten, hvordan blir det da med dagpenger, får jeg det frem til jeg begynner å jobbe? For da er jeg jo ikke arbeidssøkende lenger, men venter på å begynne i jobb.Brit Elin Men du vil jo allikevel være arbeidsledig. Og jeg mener du har rett til å motta dagpenger frem til du begynner i jobben. Om jeg får meg en jobb om en mnd, så hadde jeg sendt meldekort frem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #7 Del Skrevet 26. juni 2003 Ja, du leverer meldekort fram til datoen til du skal begynne å jobbe igjen, det har du rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå