Gjest JarleLade Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Heisann. Nå er jeg lei av gnålet til dama om at hun ikke finner noen sexy bh'er. Personlig trives jeg best når den ligger på golvet, men jeg tenkte jeg skulle kjøpe en til henne som en liten gave. Problemet er at hun bruker 85D og hun hevder hardnakket at slike store bher finner man ikke på veromode,lenev,lindex,cubus,H&M osv. Vel jo de finnes, men de er ikke sexy. Bare stygg. Hun vil også ha uten bøyler da de visstnok gnager. Noen som kan tipse om en nettbutikk ? Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Hmm.. jeg har en venn som forhandler lekkert undertøy... Kan jeg formidle kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 http://www.bravissimo.com/home.html Glimrende butikk!!!!! Der finner du alt mulig lekkert til dama - også badetøy om hun vil ha det. Lykke til!!! Suz - også brystfager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #4 Del Skrevet 24. juni 2003 Suz: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 He, he! *rødme* Jeg er som ekspert å regne på bh'er og størrelser - samt å finne den rette passformen. Har slitt i MANGE år sjøl og har kjøpt mye fint hos bravissimo. Kjøpte meg halterneck.toppen i vår. For en opplevelse å gå med bare skuldre i sola!!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvorfor har en nettside som selger undertøy til brystfagre, fra D og oppover bilder av modeller med BH-størrelse opp til C???? Burte det ikke her inne være modeller som virkelig har former, og viser det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #7 Del Skrevet 24. juni 2003 Det har de - den mørkhårede dama som har på seg oransjeflammete undertøy på hovedsiden er str 30FF (tilsvarer 65FF)... De bruker egne modeller så langt det går. Suz - som også har katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Utrolig mye lekkert der! Fant en halterneck badedrakt som hadde vært perfekt til meg, men er bare c-cup... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2003 #9 Del Skrevet 24. juni 2003 Ja, Liten, det nettstedet der er oss "framtunge" sin trøst... Har opplevd det du opplevde nå altfor mange ganger men med motsatt fortegn Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #10 Del Skrevet 24. juni 2003 Her var det mye lekkert ja. Tusen takk for tipset. Men hvilken backsize tilsvarer 85 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. juni 2003 #11 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg oppdaget nettopp en fantastisk butikk for dere som har pupper og bor i Oslo. La Lina på St.Hans Haugen. Jeg fikk bikini i den farven jeg hadde mest lyst på, uten å se ut som tanta til Beate. God betjening som selv hadde store bryster, og vet hvor stroppen trykker. Jeg brukte mer penger på nytt undertøy, enn på ferie-billetten. Helt fantastisk, fikk til og med sett, dvs truser som matcha BH, aldri opplevd før i mitt liv!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juni 2003 #12 Del Skrevet 24. juni 2003 Hvorfor har en nettside som selger undertøy til brystfagre, fra D og oppover bilder av modeller med BH-størrelse opp til C???? Burte det ikke her inne være modeller som virkelig har former, og viser det? Synes de har former, jeg. Har sett katalogne ne de siste årnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. juni 2003 #13 Del Skrevet 24. juni 2003 Her var det mye lekkert ja. Tusen takk for tipset. Men hvilken backsize tilsvarer 85 ? 36 tilsvarer 75, for det bruker jeg :D Så da er vel 38 80 og 40 85, spør Suzy, hun vet det helt sikkert, hun er jo puppe eksperten vår Følte plutselig at dette ikke var helt rett, gikk på do og sjekka BH'n, og jada, jeg kjenner ikke mine egne pupper 75=34, så det burde tilsi at 80=36 og 85=38, men jeg tror fortsatt vi trenger Suzy, hvis ikke sjekk inni din egen BH, der skal det stå, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulta Skrevet 24. juni 2003 #14 Del Skrevet 24. juni 2003 Var å titta på bravissimo, og kunne tenke meg å bestille noe der. :D Leste noen rykter om at Zuzy var litt av en "puppe ekspert" så da lurte jeg på om kanskje Zuzy kunne hjelpe meg med str.? Jeg bruker backsize 80-85. Hva blir det da? 38-40? Blir veldig takknemlig for svar. Så en sånn fiiin bh der Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. juni 2003 #15 Del Skrevet 24. juni 2003 Var å titta på bravissimo, og kunne tenke meg å bestille noe der. :D Leste noen rykter om at Zuzy var litt av en "puppe ekspert" så da lurte jeg på om kanskje Zuzy kunne hjelpe meg med str.? Jeg bruker backsize 80-85. Hva blir det da? 38-40? Blir veldig takknemlig for svar. Så en sånn fiiin bh der Trulta Altså, alle BHer er merket m størrelse i tommer og cm, dvs at 75G = 34G. Så sjekker du inni BH'n din vil du finne størrelsen som de er ute etter når de spør om backsize. Tror din backsize blir 36-38... SSSUUUUUZZZYYYY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulta Skrevet 24. juni 2003 #16 Del Skrevet 24. juni 2003 Takk for svar! :D Inni den ene bh`n min står det GB 38 D. Nå er det sånn at jeg tror jeg må opp en str i cupen og ned en i backsize, etter det det jeg leste på bravissimo om hvordan den skal sitte på. Må jeg da bestille en 36 DD eller en 38 DD? Går helt i surr jeg nå :oops: Håpefulle Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 24. juni 2003 #17 Del Skrevet 24. juni 2003 Høres ut som du behøver en 36DD Trulta! Takk for kjempetips til nettsted Suzy! :kysse: Her var det masse fint for oss brystfagre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 24. juni 2003 #18 Del Skrevet 24. juni 2003 www.intim.no har også en del store størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. juni 2003 #19 Del Skrevet 25. juni 2003 Oj, oj, oj!!!! :o Jeg forlot åstedet litt for tidlig i går ja.... Omkrets: 32=70, 34=75, 36=80 osv... Trulte; Forutsatt at cup'en på den du har nå dekker hele puppen din (det er altså bare omkretsen som er for stor) så skal du ha 36DD som Glamourgirl sa. Er cup'en litt trang så kan du med hell gå opp et hakk til - altså til 36E. Det er vanvittig mye flott der! Kan anbefale Freya-produktene. Fin og naturlig passform. Fantasie er også bra! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 25. juni 2003 #20 Del Skrevet 25. juni 2003 D=A? DD=B? E=C? F=D? osv...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå