Gå til innhold

Trofast mot telenor?


con_energia

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lyst å få ned telefonregningen min (uten å snakke mindre :lol: ), men er litt skeptisk. Har vært så mye snakk om dårlig kundebehandling fra de andre selskapene....

Er det noen som har god erfaring med tele2 (det er de jeg tenker å bytte til....)? Eller noen andre selskaper?

Det er snakk om fasttelefon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tele2 har fått mye pepper pga. måten de har forsøkt å rekrutere kunder på, dvs. folk har blitt kunder uten å vite det etc. Mamma har brukt dem en stund, både på fasttelefon og internettilkobling, men har skiftet pga. pris!

Telenor suger! -Enkelt å greit!

Selv har jeg gått bort fra fasttelefon til å bare benytte mobil, og sparer ganske mange kronene i måneden på det. Skjønner ikke hvorfor enkelte absolutt må ha en telefon kobla i veggen???

Vel, det er flere teleleverandører, men sjekk dem! Det er endel snusk ute å går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har god erfaring med tele2 (det er de jeg tenker å bytte til....)? Eller noen andre selskaper?

Vi ble tele2-kunder etter å ha fått et kjempetilbud fra dem for noen uker siden. Vi er strålende fornøyd vi og har opplevd kjempeservice. De ringte oss t.o.m. for å høre hvor ofte vi ønsket informasjon fra dem i posten (mange ville bare ha sendt informasjon uten å spørre). Siden vi har fått en god pris har vi nå en operatør som er mye billigere enn Telenor. Faktisk fikk vi telefon fra Telenor uken etter vi hadde tegnet avtale med tele2 og de ville ha oss tilbake. Da vi fortalte hva slags tilbud vi hadde fått, svarte Telenor at de ikke hadde mulighet til å matche det på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Tele2, og vi er kjempefornøyde.

Vi har hatt det ganske lenge nå (siden de startet, tro), og vi har ikke opplevd noe tull med dem...

Faktisk fikk vi telefon fra Telenor uken etter vi hadde tegnet avtale med tele2 og de ville ha oss tilbake. Da vi fortalte hva slags tilbud vi hadde fått, svarte Telenor at de ikke hadde mulighet til å matche det på noen måte

Vi har også opplevd det samme. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har Tele2 og er kjempefornøyd!!!

Telenor ringer noen ganger og tilbyr oss div, som faktisk er billigere der og da, men over tid blir faktisk Tele2 billigst likevell, fordi Telenor ikke klarer å holde tilbudene lenge nok, og Tele2 har som mål å være billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjorven: Kan jeg spørre hva slags tilbud det var dere fikk? Ifølge prislisten på nettsiden deres ligger de bare 1 øre under Telenors ringepriser...

Jeg ble oppringt av Tele2 selv for et par uker siden, men siden jeg har reservert meg mot telefonsalg sa jeg med en gang at jeg var reservert. Uprofessjonelt av dem egentlig at de ringer opp folk som har reservert seg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven: Kan jeg spørre hva slags tilbud det var dere fikk? Ifølge prislisten på nettsiden deres ligger de bare 1 øre under Telenors ringepriser...

Jeg husker desverre ikke hva tilbudet var, men det var et spesialtilbud de kom med iallfall. Fikk det i sammenheng med at vi tegnet Viasat-abbonement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har ingen erfaring med tele2, men har INGEN betenkelgiehter med å være "utro" mot telenor i alle fall.

vi betaler fastavift dit, "nettleie" som de så kjekt vil ha, men tellerskritetne våre får vi fra andre, og for mobil holder vi oss unna telenor/netcom.

Jada, de små sliter kanskje litt med kundeservice, men jeg tenker meg om, jeg har aldri ringt telenor for kundeservice (og erfarigene fra mine foreldres hjem er jo at telenor IKKE er gode på kundeservice) så jeg satser heller på noen som kan gi meg en bra pris jeg. Tidligere monopolister, eller de som er "eneherskende" generelt sett, de har stort sett aldri gunstige priser. De største mobilselskapene, de store bankene etc... de er dyre de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har fasttlf (tele2) Så telenor har mistet 20.000 fasttlfabn.

Ja det er noen som kun har mobil. Jeg ringer da aldri dit og skravler i timesvis. Det bkir for dyrt. Vinninga går opp i spinninga.

mobil er fortsatt dyrt i Norge. Må jeg ringe mobil, blir det bare gitt korte beskjeder.

når noen velger å ha kun mobil, ja så får de ringe me.

Man kutter ut det ene for å spare og da er ikke løsningen å drive å ringe mobil akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plinga

Ringer ikke til mobil?

Ringer fra mobil, til mobil, til fastnett etc. og betaler akkurat det samme uansett!

Genialt av NetCom å innføre dette for meg, student m/dårlig råd, som ikke gidder å betale fastavgifta (til Telenor eller andre) eller ekstra for tellerskritt hvis jeg ringer noen med annet abonement enn meg...

Jeg gidder ikke tenke på at den og den kan jeg ikke snakke så lenge med for de har Telenor-mobil etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAR TELE 2. TELENOR ER ET STORT FIRMA DER DET BARE ER INNGRODDE TULLINGER SOM JOBBER (IHVERTFALL PÅ KUNDETELEFONEN SOM TAR 10-20 MINUTT FOR Å KOMME IGJENNOM PÅ)

ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DRITLEI TELENOR OG DIS "TABBER",SÅ JEG ØNSKET TELE 2 HJERTELIG VELKOMMEN DA DE STARTET OPP OG ER STRÅLENDE FORNØYD ENDA.

EN STAKKAR RINKTE MEG FRA TELENOR OG LURTE PÅ HVA JEG VAR MISFORNØYD MED................D VAR LITT AV EN LADNING HAN FIKK.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også Tele2 og er stor fornøyd. Vi har også det slik at vi ringer gratis på lørdager, iallefall i perioder, og det passer oss ypperlig da det er på lørdager telefonen er mest i bruk. Fikk nettopp telefonregningen nå for tre måneder, og den er på noen og søtti kroner. Da hadde jeg blandt annet en telefonsamtale som varte i nesten to timer, den kom på litt over 9 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ringer med Tele2.. betaler dere noen fast abonnementsavgift? Vi får som regel en regning fra Telenor på ca. 700 kr per kvartal - og da er 500 av disse abonnement! Synes det er litt tullete med så stor regning når vi ringer så lite...

Leste om Tele2 Suveren... er det ingen mndsavgift der??

> Tele2 Suveren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve regningen på månedsavgiften får vi fortsatt fra Telenor, så dene er jo fortsatt høy. Det er altså selve ringingen man sparer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Så vidt jeg har hørt så er monopolet til Telenor på nettet utgått fra og med i dag. Det vil si at de andre teleselskapene kan tilby nettleie og alt i en pakke, og man kan få alt på en regning uansett hvem man ringer med.

Håper det er sant, og at ikke Telenor trenerer dette ytterligere - de har jo trenert noen måneder nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Pgone og er kjempefornøyd med det. De macher alle på pris bla. fordi de ikke bruker noen penger på markedsføring. (Ikke hørt om de nei? Nettopp derfor :blunke: )

Da betaler jeg foreløpig nettleie til Telenor,de nekter jo å gi slipp på nettleieinntektene sine selvom Post & Teletilsynet har vært på døta dems flere ganger. :roll: De har sluttet å ringe til oss nå for å prøve å få oss tilbake igjen gudskjelov.

Jeg har internett via Telenor enda og det er ett styr uten like hver gang regningen kommer,de gjør samme feilen gang på gang på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Dette med at vi skal kunne bli kvitt telenor helt, det har jeg hørt om, men ingen faste bekreftelser (om noen kan bekrefte dette, vis meg)

Men jeg mener sambo har sagt noe om at de vi har mobil-telefon fra (som han jobber for) muligens skal begynne med fast-telefon etterhvert, og da vil han vurdere å bytte. (Vi har ikke telenor nå heller da, men denne fastavgifta ja (jo, jeg har hørt om pgone. For det er dem vi har)) Jeg forsto det som om at det var et totalt alternativ til telenor, men dette avventer jeg med spenning.

Jeg vet ingen ting om dette egentlig, bare ryker og tanker. Men, det ville vært deilig om vi kunne kvitte oss med telenor helt. (vel, HEEEEEEELT kvitt dem blir jeg aldri, min samboers far jobber i Telenor, nemlig....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg tror jeg nesten kan si at jeg tilnærmet h a t e r telenor :evil: Syns alt jeg ser &hører fra den kanten er *pjuk*. Jeg legger igjen så lite som overhode mulig hos Telenor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...