Gjest Peter Pan Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har møtt denne fantastiske jenten, og da mener jeg fantastiske. Hun får meg til å smile, til å føle meg utrolig bra, og jeg tenker på henne hele tiden. Rett nok, jeg tror nok ikke jeg er forelsket, men er nok veldig betatt. Hun er utrolig, og da mener jeg utrolig spesiell, annerledes. Selv om jeg har tenkt mye på jenter før, har det aldri vært på denne måten... Imorgen reiser hun tilbake til skolen sin, som ligger på den andre siden av landet, etter ferie hjemme... Og jeg merket at jeg nesten begynte å gråte i dag når vi møttes for siste gang på lenge... Hvordan takler man savnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvor lenge er det til neste gang dere ses? Og hvordan man takler savnet.. man bare gjør det Kjæresten min har nettopp reist igjen, og det er ikke noe moro. Men hold deg opptatt med ting du liker å gjøre, venner, jobb eller skole, og dagene kommer til å gå fort. På en måte er det jo veldig godt å savne noen også. Da innser man hvor mye de betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peter Pan Skrevet 6. januar 2009 #3 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvor lenge er det til neste gang dere ses? Og hvordan man takler savnet.. man bare gjør det Kjæresten min har nettopp reist igjen, og det er ikke noe moro. Men hold deg opptatt med ting du liker å gjøre, venner, jobb eller skole, og dagene kommer til å gå fort. På en måte er det jo veldig godt å savne noen også. Da innser man hvor mye de betyr. Jeg tror kanskje vi sees i vinterferien, men vet ikke når den er, he, he. Det er godt å savne noen, absolutt, men siden vi akkurat har begynt å tilbringe tid sammen er det skikkelig kjipt at hun må reise nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Dean Skrevet 7. januar 2009 #4 Del Skrevet 7. januar 2009 Savn ja. Er i motsatt situasjon, det er jeg som reiser. Og jeg savner ham hver dag, tenker på ham hver dag, og gleder meg hver dag for at han er i mitt liv. Ville ikke vært foruten ham. Savnet er verst de første ukene, etterhvert bli man bare nummen. Vært 3 måneder fra hverandre, men nå er det ikke lenge igjen til vi sees:) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå