Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. januar 2009 #21 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg blir utrolig irritert av hylende barn i butikken, og jeg har barn selv... Men hvis mitt kjære avkom hyler, går jeg ut av butikken. Vet jo akkurat hvordan det kan oppleves av andre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. januar 2009 #22 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har i lengre tid lurt på hvorfor alle disse snertne, frivillig barnløse får ferdes fritt blant oss andre dødelige. Vi med mann og barn og en karriere på hylla blir så vanvittig misunnelige... Jeg kjenner sjalusien rase når jeg på en travel lørdag står på bussen på vei inn til byen med mine tre barnevogner, stappfull av snørrete, grinete bortskjemte unger, ikledd allværsparkasen og flate fotformsko bare for å bli konfrontert med alle disse striglede, nysminkede vakre damene som kan sitte på kafe en hel lørdag og hoppe på første og beste fly til Paris. I tillegg treffer de jo spikeren på hodet hver gang de uttaler seg om barneoppdragelse, så det er jo en synd og skam at disse übersmarte, pedagogisk riktige menneskene ikke skal ha barn slik at de får vist sine medsøstre hvordan barn virkelig skal takles. Hvorfor kan de ikke bare holde seg inne og kun gå ut etter klokka 22 på kvelden? Og da helst kledd i en heldekkende burka med dertilhørende munnkurv?????!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 7. januar 2009 #23 Del Skrevet 7. januar 2009 Nei, så herlig - jeg blir misunt av foreldre. Tøft! Men, at unger griner i butikken plager ikke meg. Det kan jo være en av disse grinende ungene som skal ta vare på meg på gamlehjemmet en dag. Skaffe meg unger sjæl? ALDRI! ABSOLUTT ALDRI! Jeg stiller ofte opp som barnevakt og GUBBA, så godt det er når foreldrene kommer og henter de kortvokste terroristene sine. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 7. januar 2009 #24 Del Skrevet 7. januar 2009 For å plage dere med barn. For å se dere kan se hvor mye bedre livet er uten barn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2009 #25 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjenner sjalusien rase når jeg på en travel lørdag står på bussen på vei inn til byen med mine tre barnevogner, Hvordan håndterer du tre barnevogner samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 7. januar 2009 #26 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan håndterer du tre barnevogner samtidig? To armer og en tentakkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 7. januar 2009 #27 Del Skrevet 7. januar 2009 Wow, livet mitt er virkleig glamorøst! Skal bare drikke opp glasset mitt med rødvin og bli ferdig med pedikyrtimen min og sminke meg ferdig før jeg hopper på første fly til Paris for å shoppe og bare kose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #28 Del Skrevet 7. januar 2009 Wow, livet mitt er virkleig glamorøst! Skal bare drikke opp glasset mitt med rødvin og bli ferdig med pedikyrtimen min og sminke meg ferdig før jeg hopper på første fly til Paris for å shoppe og bare kose meg! Jeg slenger meg med på den Så lenge vi flyr buisness. Jeg orker ikke hylende barn på flyet. Heller Paris og alene enn alternativet: Være hjemme med barn som hyler om natta og i butikker. Stresse seg gal over å rekke barnehage. Og hun med tre barnevogner, to armer og en tentakkel. Nei takk Smiler fornøyd over livet og tar pillene sine HVER morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 7. januar 2009 #29 Del Skrevet 7. januar 2009 Være hjemme med barn som hyler om natta og i butikker. Stresse seg gal over å rekke barnehage. Og hun med tre barnevogner, to armer og en tentakkel. Nei takk Ja tenk så idiotisk når man skal shoppe klær lissom, med tentakler i tillegg til armene. Nei jeg er glad jeg ikke har barn ... altså ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #30 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke du, men barna dine snylter. Nei. Barn snylter ikke, å det gjør heller ikke mødre. Om samfunnet skulle hatt samme syn som deg, hadde det vært en katastrofe. Jeg gidder HVERTFALL ikke å være barnløs til jeg blir 80, for ellers snylter jeg? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #31 Del Skrevet 8. januar 2009 Du fortjener den driten når du reproduserer! Det var jo uttrykt på en ....klar måte. Men er enig med deg: de som har barn bør ikke klage. De bør snarere beklage - overfor oss barnløse, at barna deres bråker, må oppdras i butikken og på gaten osv. Det er slitsomt med barn, så foreldre bør passe på å holde dem borte fra alle oss voksne som hater hylende snørrunger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. januar 2009 #32 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var jo uttrykt på en ....klar måte. Men er enig med deg: de som har barn bør ikke klage. De bør snarere beklage - overfor oss barnløse, at barna deres bråker, må oppdras i butikken og på gaten osv. Det er slitsomt med barn, så foreldre bør passe på å holde dem borte fra alle oss voksne som hater hylende snørrunger. Men det er sånn verden er - tenk så kjedelig om det bare var voksne ute i verden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. januar 2009 #33 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor kan de ikke bare holde seg inne og kun gå ut etter klokka 22 på kvelden? Og da helst kledd i en heldekkende burka med dertilhørende munnkurv?????!! Jeg bor så langt ute på bygda at jeg får ikke tak i burka en gang. Dermed kommer jeg meg aldri ut..... Munnkurv kan jeg kanskje finne på nett, men kan noen gi meg link til en burkaside? Nå har jeg sittet innesperret så lenge at jeg har glemt hvordan frisk luft lukter. MÅ ha burka - nå! Og siden jeg er av de forhatte barnløse så tør jeg jo ikke vise ansiktet mitt en gang, så jeg kan jo bare ikke gå ut uten... Hjeeeeeeeellllllp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venelite Skrevet 8. januar 2009 #34 Del Skrevet 8. januar 2009 burka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venelite Skrevet 8. januar 2009 #35 Del Skrevet 8. januar 2009 yo cann pott a borka in yår azz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epsilon Skrevet 8. januar 2009 #36 Del Skrevet 8. januar 2009 De som ønsker å ha barn har det, og de som ikke ønsker det, har det heller ikke. Er det ikke en fin ordning? Tenk om det var motsatt? Da kunne vi diskutert fletta av oss da! Det er jammen bra vi kan velge! (Grovt sett iallefall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. januar 2009 #37 Del Skrevet 12. januar 2009 Kanskje greit å huske på at vi som gruppe jobber mer enn de med barn, og således bidrar til at ditt avkom for sponset helse, tannlege, barnehage og skole gjennom oppveksten , og at du som forelder får barnetrydt, kontantstørre, fødselspenger, osv som du har betalt lite av til skattekassen selv. På den annen side skal du være glad for at andre tar den kostnaden det er å fostre opp nye samfunnsborgere. De skal tross alt vaske gebisset ditt og bytte bleier på deg når du blir gammel. Det må våre barn gjøre siden du syntes det ble for mye pes å få egne . Dessuten koster det det ifølge bankene 1.4 mill å fostre opp 1 barn. Jeg har akurat fått nr 3 slik at totalt sett har jeg og kjæresten 4.2 millioner mindre å bruke på selvrealisering de neste 18 år. Men ville ikke byttet bort min hverdag for noen. Jammen er de nydelige alle sammen. Dessuten veit ikke barnløse hvor STILLE det blir når alle barna endelig sover...og man setter beina høyt og tar en kaffe og ser på engelsk krim. deler en rødvin og legger seg kl 22.00 Men flere en 3 blir det ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #38 Del Skrevet 12. januar 2009 På den annen side skal du være glad for at andre tar den kostnaden det er å fostre opp nye samfunnsborgere. De skal tross alt vaske gebisset ditt og bytte bleier på deg når du blir gammel. Det må våre barn gjøre siden du syntes det ble for mye pes å få egne . Dessuten koster det det ifølge bankene 1.4 mill å fostre opp 1 barn. Jeg har akurat fått nr 3 slik at totalt sett har jeg og kjæresten 4.2 millioner mindre å bruke på selvrealisering de neste 18 år. Men ville ikke byttet bort min hverdag for noen. Jammen er de nydelige alle sammen. Dessuten veit ikke barnløse hvor STILLE det blir når alle barna endelig sover...og man setter beina høyt og tar en kaffe og ser på engelsk krim. deler en rødvin og legger seg kl 22.00 Men flere en 3 blir det ikke.... Aaah, det skal bli deilig å bli rompetørket av barna dine. Jeg får bruke de 4.2 millionene til å kjøpe meg en båt og farte verden rundt. Så kan jeg og dama ha høylydt sex når som helst på døgnet mens vi bader i champagne og sender en tanke til alle småbarnsforeldrene i norge som står der med drittbleia og sheroxspor i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2009 #39 Del Skrevet 12. januar 2009 En jeg kjenner kjenner en barnløs. Og hun er visst ganske grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jinx_* Skrevet 12. januar 2009 #40 Del Skrevet 12. januar 2009 Grei? Vi barnløse er da visserlig søte som sukkerbiter Nå kunne jeg være slem nok til å påpeke at det skyldes tilstrekkelig nattesøvn, men det ville vel bare være slemt...Ups.. Dette skulle ikke være så mye å krangle om folkens. Prøv å beholde humoren. Noen må ha barn, og da får de det. Barn koster litt både for foreldre og for samfunnet, men vi er også avhengig av nok barn for at verden skal "gå rundt". Derfor: Ingenting å krangle om der. Det eneste jeg har å klage på er alle som maser på om jeg ikke skal ha barn snart. Har ikke lyst til å legge ut om forholdet mitt, evt om jeg tviler på om det er riktig for meg osv for å forklare at jeg ikke drømmer om stor mage. Det er ikke rett for alle, og om det er det, er det kanskje ikke riktig tid - av ulike grunner. Dæven, nå var jeg sur her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå