Gå til innhold

Kan ikke en mann på 160cm få dame?

Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faktisk foretrekker jeg menn på min høyde ca (er 1.62) ikke mye høyere eller mye lavere,men rundt der omkring :)

Rett og slett fordi jeg føler meg så lett fysisk kvalt om han er større en meg i alle retninger liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig for menn på 1,60 å få seg kjæreste. Min far klarte iallefall å kapre min mor.

Selv tenkte jeg alltid at jeg ønsket å ende opp med en på omtrent min samme høyde, dvs 1,60. Ville vært praktisk det. Men så er det ikke høyden som avgjør hvordan personen er, og nå er jeg sammen med en på ca 1,85 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gutt_*
Det er mulig for menn på 1,60 å få seg kjæreste. Min far klarte iallefall å kapre min mor.

Selv tenkte jeg alltid at jeg ønsket å ende opp med en på omtrent min samme høyde, dvs 1,60. Ville vært praktisk det. Men så er det ikke høyden som avgjør hvordan personen er, og nå er jeg sammen med en på ca 1,85 :)

Hvordan er det å ha ei så høy jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_petter_*
Nei, kunne aldri ha vært med en mann som er laverer enn meg selv - og jeg er 170 cm.

Dama mi er 1,90 og jeg er 1,55, vi har det fint. Jeg har kort vei til puppene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
En jeg kjenner er faktisk under 160 og han har kone og barn.

Men det tok litt tid...

Ja. Det tar jo som oftes en tjue-tredve år fra fødselstidpunktet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye over 160 selv, og en mann som er lavere enn meg hadde vært totalt uinteressant. Har en ting for høye menn, helst over 180.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine mest sjarmerende ekser er ca 160 tenker jeg. Jeg har vært sammen med ham to ganger faktisk. En gang som sekstenåring og en gang som voksen, og var dødsforelska begge gangene. Han er fremdeles en utrolig kjekk mann, og en kjempefin fyr. Jeg har også vært sammen med en annen ganske lav fyr. De eneste gangene det plagde meg var når vi var på fest og han ikke ville at jeg skulle bruke høye heler. Jeg har ikke verdens lengste bein selv, og ville gjerne slenge på noen ekstra centimeter. Jeg har også mange venninner som er eller har vært sammen med lave menn. Det finnes absolutt kvinner som har en hang up på høyde. Som veldig gjerne vil at menn skal være høye. Men for min del er ikke en manns høyde viktig i det hele tatt. Jeg faller kun for sjarme og utstråling, og har vært sammen med menn som har vært svært forskjellige utseendemessige, men som har hatt det til felles at de har hatt akkurat det glimtet i øynene som jeg faller for.

Mannen min er faktisk over 190, men det har ikke hatt noe å si for meg.

Så jeg tror svaret mitt er at de fleste kvinner har en "type menn" de faller for. For noen kvinner er en fellesnevner at mennene skal være høye. Men for andre (som meg) kan det være noe helt annet. Det kan være en lang lugg som faller ned i øynene, et litt rampete smil, en veltrent kropp, en spesiell form for humor, intelligens, utpreget omsorgsevne, gentlemanfakter, at de er bamsete, at de er svært maskulinthårete, at de er sterke nok i seg selv til ikke å bli skremt av smarte kvinner, at de ser rocka ut etc. Og jeg kjenner damer med alle disse favorittene blant menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om en mann på 197 og ganske tynn?

At det kan være veldig sjarmerende. Helt ærlig. Jeg synes det er penere at menn er litt for tynne enn at de er for muskuløse. Jeg har faktisk dumpa en fyr fordi han var for veltrent. Vi var aldri sammen, bare flørta mye, men det gikk etterhvert opp for meg at jeg virkelig ikke likte å se på ham. Han ble litt for voldsomt maskulin for meg. Det var sikkert mer også altså. Men musklene trakk definitivt ikke i hans retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_karma_*

neh, så dumt..Såg en sånn dokumentar jeg og, ble kjempe sint på den for at jeg følte at den var alfor dårlig dokumentert.

I utgangspunktet tok de EN lav man og studerte livet hans.

De gjorde en test med han på kjøpe sentret hvor de tok flere forskjellige plakater av han i ulik størrelse og spurte damene rundt hvem av de "plakatene" damene ville ha..Det viste seg (selvfølgelig) at damene tok den som var bare litt høyere enn seg selv..Hvorfor er dette noe rart om jeg tør spørre?

De ser på et bilde, ikke på et menneske, er ikke sånn at de kan spørre det bilde om hans personlighet. :kjefte:

Så siden jeg er 5 cm lavere enn 160 så hadde det ikke gjort noe for meg om min type var 160, eller 140 for den saks skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om personlighet for meg...

En gutt , (uansett om han er 190 eller 160) som er selvsikker, morsom, målbevisst og sosial, er tiltrekkende ;)! Kjenner en på sjarmerende mann på 160, tenker aldri på høyden hans pga personligheten :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nothing
Så nettopp en dokumentar på NRK som omhandlet lave menn. En psykolog påsto at en mann på 160cm ville ha svært få muligheter til å finne seg en dame. Er dette en sannhet? Ville noen av dere kunne blitt sammen med en mann med denne høyden?

Jeg er en en dame på 155 og hadde nok hatt problemer hvis gutten var lavere enn det. Men stort sett er gutta høyere og 160 hadde ikke vært meg i mot. Likevel foretrekker jeg nok menn mellom 170-180. Vet ikke helt hvorfor. Det er få lave menn som har prøvd seg på meg, når jeg tenker over det. De fleste har lagt mellom 170-180 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min x er 196, jeg er 153...

det var bare slit..

min nåværende kjære er 167... mye enklere..

bedre ¨holde rundt når vi står oppreist, bedre sex .. alt er lettere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler selvsagt om biologi, man kan ikke omgå eller overstyre innate og iboende instinkter og drifter - man velger for eksempel ikke hvem man forelsker seg i. At en "ikke bryr seg om høyde" er således bare tøv, jenter vil naturlig være mer tiltrukket av "well-endowed" menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en dokumentar på NRK som omhandlet lave menn. En psykolog påsto at en mann på 160cm ville ha svært få muligheter til å finne seg en dame. Er dette en sannhet? Ville noen av dere kunne blitt sammen med en mann med denne høyden?

Jeg er selv sammen med en som er over 20 cm høyere enn meg, men jeg kunne falt for lavere menn også. Til syvende og siste er det personligheten som teller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest

Heh, når til og med lille, stygge, alkoholiserte Verne Troyer kan få seg dame (og veldig pene damer også!), kan vel alle det... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...