Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. januar 2009 #1 Del Skrevet 6. januar 2009 Så nettopp en dokumentar på NRK som omhandlet lave menn. En psykolog påsto at en mann på 160cm ville ha svært få muligheter til å finne seg en dame. Er dette en sannhet? Ville noen av dere kunne blitt sammen med en mann med denne høyden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. januar 2009 #2 Del Skrevet 6. januar 2009 For meg ligger ikke kjemi i høyde. Jeg er nesten 180 høy og har datet flere menn som har vært lavere enn meg. Har ingenting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. januar 2009 #3 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Sorry to ganger, selv om en god ting ikke kan sies for ofte;... Endret 6. januar 2009 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. januar 2009 #4 Del Skrevet 6. januar 2009 Tja. Spørsmålet kan stilles tilbake; ville du ha datet en dame på 1.80? Og mannen på tv er en dust. SELVSAGT får menn på 1.60 seg dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. januar 2009 #5 Del Skrevet 6. januar 2009 Hmm, jeg tror det ligger endel i høyde. Har en kamerat som er lav, ca. 160 og han er kjekk, men sliter big time med å finne dame. Jeg vet selvsagt at man ikke kan generalisere ut i fra dette eksemplet, men de fleste jenter jeg kjenner til liker at menn er høyere enn seg selv. Heldigvis er det mange som ikke bryr seg, det er jo tross alt ikke høyden det kommer ann på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #6 Del Skrevet 6. januar 2009 En som er 160 har naturlig nok litt færre damer å velge mellom. Men det er jo fullt av damer som er under 160, så det er allikevel litt å velge i. Og det er som kjent også damer som velger menn som er lavere enn seg selv. Så den teorien til psykologen er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pes Skrevet 6. januar 2009 #7 Del Skrevet 6. januar 2009 hadde en kar etter meg...han var på høyde med meg. jeg er en 160. veldig ansiktspen men ingenting for meg....jeg liker de som er litt høyere en meg. syns det bare ble rart at han brukte samme skostørrelse som meg. det ble for sært for min del selvom han var ganske pen og kjekk...tror nok også vi hadde fått små barn...syns det hele var skikkelig turnoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 6. januar 2009 #8 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, en mann på 1.60 kan få seg dame. En del damer er opptatt av at mannen må være høyest, men slett ikke alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 6. januar 2009 #9 Del Skrevet 6. januar 2009 Alle kan jo få seg kjæreste! Er selv veldig lav, men har vært sammen med menn som har vært 1.80 og 1.90.. Men kunne ikke vært sammen med en som er betydelig lavere enn meg. Har en kompis som har prøvd seg en stund og han rekker meg til brystet. Kunne ikke vært sammen med han, pga høyden, men alle kvinner tenker jo ikke sånn:) Dette vet jeg, da han har vært sammen med endel jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. januar 2009 #10 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er under 160 selv, så jeg kunne sikkert blitt sammen med en på 160 om resten stemte bra Det er i grunn helheten som teller, så man utelukker vel ikke noen kun pga høyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. januar 2009 #11 Del Skrevet 6. januar 2009 Men kunne ikke vært sammen med en som er betydelig lavere enn meg. Har en kompis som har prøvd seg en stund og han rekker meg til brystet. Kunne ikke vært sammen med han, pga høyden, men alle kvinner tenker jo ikke sånn:) Dette vet jeg, da han har vært sammen med endel jenter. Er kompisen din dverg, eller lyver du når du sier at du er veldig lav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 6. januar 2009 #12 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 162.. Er ikke akkurat høy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 6. januar 2009 #13 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har en kompis som sikkert er ca 160. selv er jeg 1.70, og kunne aldri vært tiltrukket av han. Men vet han har hatt damer, på bl.a 1.70. Så høyde har ikke noe å si for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. januar 2009 #14 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg ser ikke problemet. Er 162 høy selv og 160 er bare to cm kortere. Tror ikke det hadde vært noe problem. Men at de har litt færre jenter å velge i, ja det tror jeg. Mange vil ha høyere menn. Bare se på alle de mindre pene mennene som har flotte damer - noen ganger lurer jeg på om det kan være høyden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pasta Skrevet 6. januar 2009 #15 Del Skrevet 6. januar 2009 Han hadde ikke fått meg som dame hvertfall... Kjempestygt av meg, og dømmende, og alt det der. Men det er sant. Tiltrekkes ikke av så lave menn. Og det er vel en ærlig sak det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 6. januar 2009 #16 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 162.. Er ikke akkurat høy! Du er i hvertfall ikke veldig lav, ganske normal vil jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 6. januar 2009 #17 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 164 og samboeren min er 161. Tror han synes det er litt vanskelig. Jeg bryr meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #18 Del Skrevet 6. januar 2009 Et par cm tror jeg ikke ville gjort noe, og veldig mange jenter ligger rundt 160... Jeg derimot ville hatt et problem siden jeg selv er 177... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chosa Skrevet 6. januar 2009 #19 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg tror ikke jeg hadde ville blitt sammen med en gutt på 160 cm. At andre gjør det synes jeg er helt ok, men jeg hadde vært ukomfortabel med å være 20 cm høyere enn han, for det blir litt for stor foskjell synes jeg;) Meen, man kan aldri si aldri;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 6. januar 2009 #20 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er snakk om "idealstørrelser" her. Gjennomsnitthøyden på menn i Norge er 179. Gjennomsnitthøyden på kvinner i Norge er 168. Undersøkelser har vist at kvinner som er litt lavere enn gjennomsnittet lettere får mannlige partnere enn de som er høyere en gjennomsnittet. Hos menn er tilfellet det motsatte - der de som er litt høyere lettere får kvinnelige partnere enn de lave. Dette er uansett kun en generell tendens - høyde, smak og behag varier utrolig mye, og jeg ser ingen grunn til at en mann på 160 ikke kan få seg dame. ---------- Dessuten, det kan lett gå for mye den andre veien også. Jeg har en kompis som er 2,10 meter høy - og han har også vanskelig for å finne seg en dame. Damer liker høye menn, men i hans tilfelle er han altfor høy for de aller fleste tongue0023.gif Men, han kommer garantert til å finne noen, for han er en kjernekar Happy.gif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå