Kamikatze Skrevet 6. januar 2009 #21 Del Skrevet 6. januar 2009 Den som intet våger, må stå å se på når andre parer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jezebel Skrevet 6. januar 2009 #22 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg syns du kan sende en melding til, og får du ikke svar på den så er det vel bare å ta hintet. Du kan jo prøve å formidle at du fortsatt liker han og prøver å jobbe med sjenansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 6. januar 2009 #23 Del Skrevet 6. januar 2009 Er enig i han som sier at man kan være superinteressert i en, men likevel ikke ta mye kontakt.. Han kan plutselig overraske! han jeg dater nå hadde jeg trodd at var "not that into me". Han var veldig høflig og korrekt og svarte kort på meldingene mine, og noen ganger ikke på noen dager osv. Så jeg gav litt opp å sende meldinger til han og begynte å bli rimelig stressa! PLUTSLIG, rett ut av det blå, fikk jeg en melding hvos han spurte om han kunne ringe meg, og vi pratet LENGE! Da forklarte han at han ikke er så fan av sms, og hva som har gjort at han ikke har svart så fort osv (han glemmer gjerne igjen tlf sin hjemme eller ikke har batteri - dette har jeg skjønt siden den er avskrudd noen ganger når jeg prøver å ringe). Uansett så sa han at han veldig gjerne ville møte meg igjen, gav meg mange kompliment gjennom samtalen og begynte å foreslå dater i fremtiden og steder han gjerne vil ta meg med til osv. Så det finnes alltid unntak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 6. januar 2009 #24 Del Skrevet 6. januar 2009 Hun blir vel ikke "den masekjerringa" om hu sender èn melding til vel? Hadde hun bombardert ham med 20 om dagen så, men ikke to med flere dagers mellomrom? Send ham en melding du! Spør ham f.eks. om han har lyst til å finne på noe en dag? Hvis han mente det når han sa at han ble lei når du var så sjenert, så må vel dette være positivt i hans øyne? Og om du ikke får noe svar, så er han nok heller ikke interessert (og kanskje ikke har vært helt ærlig på hvorfor det har blitt stille fra ham...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. januar 2009 #25 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg fikk svar Han virket litt skeptisk først, men fikk svar iallefall Og etter jeg hadde sendt melding og ventet på svar, så følte jeg ikke at jeg hadde mistet verdigheten eller at jeg var masete. Så var definitivt rett å sende mld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #26 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg fikk svar Han virket litt skeptisk først, men fikk svar iallefall Og etter jeg hadde sendt melding og ventet på svar, så følte jeg ikke at jeg hadde mistet verdigheten eller at jeg var masete. Så var definitivt rett å sende mld. På hvilken måte virket han skeptisk da? Var begynnelsen av meldingen skeptisk, men så ville han møte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. januar 2009 #27 Del Skrevet 6. januar 2009 På hvilken måte virket han skeptisk da? Var begynnelsen av meldingen skeptisk, men så ville han møte deg? ja, fikk et "kanskje" først. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det, så lar være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå