Gå til innhold

Gratis venn/kjæreste forum?

Gjest Gjest_lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*

Er det noen som vet om noen nettsider som det er gratis å bruke. Eks. finnenvenn og solnettvenn osv. som det er gratis å bruke? Eller møteplassen?. Bare noen som jeg har sett, men ofte så melder jeg meg inn også finner jeg ut at det koster penger for å lese meldinger jeg har fått fra noen. Finnes det et sjekkeforum som er 100 % gratis alt sammen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aktivitetsvenner.no er gratis men det er ingen datingside. Bare for å få nye venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gjest123_*

Lurer på det samme.

Har registrert meg på Match.com, Q500.no, sukker.no og på alle de var det gratis å registrere seg, men man må betale for å kunne sende meldinger. Hva er vitsen da egentlig med å være registrert der i det hele tatt med mindre man også betaler?

Så vidt jeg vet så koster også møteplassen.no og finnenvenn.no dersom man vil sende og lese meldinger?

Ble ganske nysgjerrig på all denne nettdatingen som folk nå til dags driver på med, så tenkte at jeg skulle se om det var noe å holde på med, men det er jo ikke så lett dersom man må betale for å snakke med folk der :)

Hadde jeg vært 100% bestemt på at det var noe for meg og at jeg absolutt ville finne meg en kjæreste / date så er det kanskje greit nok å betale for det (går ut i fra at mange useriøse blir luket bort nettopp pga at man må betale), men for de som er mest nysgjerrige og vil se hvilke muligheter slike steder vil gi, da er det jo ikke noe særlig å måtte betale når det ikke er sikkert at man vil holde på med det i det hele tatt.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lurer_*

Jeg var inne på sukker sin side, og det står regestrer deg gratis. Men jeg gidder ikke å regestrere meg gratis hvis jeg etterpå må betale masse for alle tjenester. Er det gratis på sukker? Jeg fant ingenting om betaling der.

Jeg fant også ut at på match så var det gratis regestrering, men man måtte betale for å se muligheten til å kommunisere med andre medlemmer Og da er jo vitsen borte, fordi det er jo ikke noe vits i å ha en profil der når jeg ikke kan kommunisere med andre medlemmer der. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lurer_*

Jeg så ikke innlegget over før jeg posta det forgje innlegget fordi jeg var så treg å poste det forgje innlegget. Fordi jeg samtidig var inne på noen nettsteder/sjekkesteder på nettet smatidig Derfor tok det litt tid før jeg posta innlegget. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helloen
Er det noen som vet om noen nettsider som det er gratis å bruke. Eks. finnenvenn og solnettvenn osv. som det er gratis å bruke? Eller møteplassen?. Bare noen som jeg har sett, men ofte så melder jeg meg inn også finner jeg ut at det koster penger for å lese meldinger jeg har fått fra noen. Finnes det et sjekkeforum som er 100 % gratis alt sammen? :sjenert:

Sukker.no er gratis å sende meldinger til de som ikke har meldt seg osm superbruker. Jeg likr sukker.no, mange seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest321
Sukker.no er gratis å sende meldinger til de som ikke har meldt seg osm superbruker. Jeg likr sukker.no, mange seriøse.

Regner med at du mente at det er gratis å sende meldinger til de som er superbruker på sukker.no?

Så enten må du betale for å kunne sende meldinger til alle (pga du er da superbruker), ellers kan du kun sende meldinger til andre som har betalt (som altså er superbruker selv)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*
Regner med at du mente at det er gratis å sende meldinger til de som er superbruker på sukker.no?

Så enten må du betale for å kunne sende meldinger til alle (pga du er da superbruker), ellers kan du kun sende meldinger til andre som har betalt (som altså er superbruker selv)?

Ja, om du vil prate med alle så kan du betale for en måned, men jeg er fornøyd så langt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...