Gå til innhold

Er blitt så vant til å være single at jeg tror det er normalt

Gjest Celina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja en dag vil du magisk våkne opp som ett nytt menneske...

selfølgelig ikke, jobb med deg selv å jakt etter det du vil ha, O du passive menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Det er da forøvrig like normalt å være singel som i parforhold, hvis noen skal begynne å kalle meg unormal bare fordi jeg er singel blir jeg sur.

Når det er sagt så spørs det jo om du trives som singel eller ikke, det er kanskje det viktigste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ida_*

Synes det er verre med de som er så vant med å være i par at de helt har glemt hvordan det er å være singel.

Noen mister jo helt fatningen og må finne seg en ny, nesten hvem som helst, fortest mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er trist at samfunnet ser på det å være singel som en slags sykdom. Ikke alle synes det... ja, jeg vet det... men stort blir det betraktet som en "feil" å være singel i samfunnet. Er du singel så MÅ det nesten være noe galt med deg. Er du singel står ikke-single folk i kø for å si at du vil finne den rette når tiden kommer, mens de ser på deg med triste øyner som om du er dødsdømt og skal henges... eller verre... de synes synd på deg... Hva svarer man i en slik situasjon? Kan gjerne svare med at singellivet er gøy (noe som er sant for min del), men da ville de sett på deg med forståelsesfull uttrykk og si at "selvfølgelig er singellivet bra, du trenger da ikke å haste deg!", men det de egentlig mener er at de "vet" hvor mye du sliter med å overbevise deg selv om at singellivet ER gøy. Videre tenker ikke-single tilslutt på at de selv er så heldige som har funnet sine kjære og tenker med gru tilbake til den tiden da de var single og samfunnet betraktet dem som en slags sykdom...

Nå vet jeg ikke om trådstarter er fornøyd med situasjonen sin som singel eller ikke, men jeg synes at mange har en tendens til å få singellivet til å høres ut som en uønsket situasjon. Såpass at når man virkelig mener at man trives som singel, så blir man ikke trodd.

Vær gjerne uenige... de som er uenige vil nok være ikke-single folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at samfunnet ser på det å være singel som en slags sykdom. Ikke alle synes det... ja, jeg vet det... men stort blir det betraktet som en "feil" å være singel i samfunnet. Er du singel så MÅ det nesten være noe galt med deg. Er du singel står ikke-single folk i kø for å si at du vil finne den rette når tiden kommer, mens de ser på deg med triste øyner som om du er dødsdømt og skal henges... eller verre... de synes synd på deg... Hva svarer man i en slik situasjon? Kan gjerne svare med at singellivet er gøy (noe som er sant for min del), men da ville de sett på deg med forståelsesfull uttrykk og si at "selvfølgelig er singellivet bra, du trenger da ikke å haste deg!", men det de egentlig mener er at de "vet" hvor mye du sliter med å overbevise deg selv om at singellivet ER gøy. Videre tenker ikke-single tilslutt på at de selv er så heldige som har funnet sine kjære og tenker med gru tilbake til den tiden da de var single og samfunnet betraktet dem som en slags sykdom...

Nå vet jeg ikke om trådstarter er fornøyd med situasjonen sin som singel eller ikke, men jeg synes at mange har en tendens til å få singellivet til å høres ut som en uønsket situasjon. Såpass at når man virkelig mener at man trives som singel, så blir man ikke trodd.

Vær gjerne uenige... de som er uenige vil nok være ikke-single folk.

Det kommer vel an på antall år man har vært singel det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...