Gå til innhold

Aldersforskjell!

Gjest Gjest_maja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maja_*

Jeg har møtt en fyr. En fantastisk skjønn og herlig gutt :) Han er 22 og jeg er 28... Har egentlig aldri merket noe til aldersforskjellen når vi er sammen, men folk rundt meg vet inderlig godt å gjøre det.. Er vel mest kommentarer på skøy, men jeg legger godt merke til det likevel.. Er dette en for stor aldersforskjell synes dere?? Har jo liksom "alltid" vært sånn at gutten skal være eldre enn jenta, men man kan jo liksom ikke noe for hvem man treffer heller.. Er vel egentlig ikke så mange spørsmål her, mer et hjertesukk... Hvorfor skal dette med alder bety så mye???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen

Så lenge dere har det fint, og ikke merker noe til noe aldersforskjell, så er det ingenting å bry seg om. Kanskje omgivelsene bare er litt misunnelige? Og 6 år er da ikke mye? Dessuten viser vel forskning at kvinnen i snitt lever lenger enn mannen, så en ung mann må da bare være fordel?

I min familie er faktisk de fleste kvinnene eldre enn sine menn. Så nå gjenstår det bare å se hva jeg dukker opp med :ler:

Lykke til, og NYT det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det. Så lenge DERE har det fint, er det jo det som teller... Folk mener garantert ikke være ondskapsfulle, men er ofte lett å tulle litt med slike ting. Kos deg du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det som har blitt sagt her før. Så lenge dere har det bra og alderen ikke betyr noe for dere så ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

22 og 28 er da ikke så stor aldersforskjell? Jeg hadde ikke reagert. Det finnes jo folk som skal bry seg med og være negative til det meste, men i dette tilfellet hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om hva de rundt meg mente.

Edit: Leste først bare aldersforskjellen, og tok det for gitt at gutten var eldst, men da jeg kikket litt grundigere så jeg at det var motsatt. Og ble møtt i døra av mine egne fordommer gitt! For da begynte jeg med en gang å revurdere innlegget mitt. Da ble jo plutselig aldersforskjellen ganske så betydelig allikevel... Kjente at det ble feil for meg rett og slett. Og det burde det jo absolutt ikke bli! Det spiller helt sikkert ingen rolle om aldersforskjellen er "motsatt", men tror nok det er en grunnleggende greie for mange, det at gutten liksom skal være eldst.

Endret av *Ulla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nattdyr

Jeg kan ikke akkurat si at jeg letta på øyenbrynet da jeg leste innlegget ditt, TS. Det er snakk om 6 år, og det betyr jo ingenting, gjør det?

Så lenge dere er lykkelige sammen, så spiller resten ingen trille.

Neida, bare nyt forelskelsen du, og ikke hør på kommentarer, uansett hvor

(u)seriøse de er.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...