Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #1 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei! Har et litt sært og sikkert pussig spørsmål, men dette er jeg litt uviten på. Jeg skal ha strømpeholder som en del av undertøyet og jeg har aldri brukt det før. Må jeg ta av den for å få komme meg på do, altså for å få ned trusa? Må le, for dette er jo et helt flaut spørsmål.... Hilsen uerfaren..... ( gidder ikke ha på alt for å prøve nå, og i verste tilfelle ødelegge strømpene i utprøvingen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 24. juni 2003 #2 Del Skrevet 24. juni 2003 Du tar på deg trusa etter du har tatt på strømper og holdere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. juni 2003 #3 Del Skrevet 24. juni 2003 Du tar på deg trusa etter du har tatt på strømper og holdere Vil egentlig ikke anbefale deg dette, da alt sammen blir mer klumpete. Det ble det iallfall med undertøyet mitt. Jeg hadde trusa under strømpeholderene og det var ikke noe problem. Heldigvis klarte jeg meg med å gå på do en gang denne dagen. Men strømpeholderene er ikke det som skaper problemer, det er mer slør og slep som kan gi litt hodebry. Bare pass på å hold styr på dette, så går det så fint så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. juni 2003 #4 Del Skrevet 24. juni 2003 Vanskelig problemstilling, dette her.... Hmmmm......... Kanskje man må be om hjelp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 Kanskje man må be om hjelp?? Vet at flere får hjelp av sin forlover til akkurat dette, så det er jo eventuelt en mulighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 Og ellers har man jo faktisk en nybakt ektemann, ---det heter jo i gode og onde dager--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 25. juni 2003 #7 Del Skrevet 25. juni 2003 Det gikk greit. Hadde trusa under strømpeholderen. Men snorene er jo så lange at jeg fikk dratt trusa ned et lite stykke. Var ikke noe problem i det hele tatt. Trusa skal da ikke være utenpå? Det ser jo helt rart ut. Og kjolekanten lå tulla under ermene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. juni 2003 #8 Del Skrevet 25. juni 2003 När man har strumpebandshållare SKA trosorna vara påtagna utanför. Just för att man enkelt ska kunna ta av eller dra ner trosorna när man går på toaletten. Det hade jag och det var inga problem, jag hade både läst att så ska man ha trosor-strumpebandshållare och frågat i underklädesbutiken där jag köpte dem. Har du trosor som passar ska det inte se konstigt ut - lite ovant kanske eftersom vi är mest vana till att ha trosorna närmast kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 25. juni 2003 #9 Del Skrevet 25. juni 2003 Stayups.. er veldig kompatible med dobesøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 25. juni 2003 #10 Del Skrevet 25. juni 2003 Det er vel bare å dra ned strømpeholderen også når du drar ned trusa. Det gjør i alle fall jeg de gangene jeg bruker strømpeholder. Alternativt kan du jo droppe trusa... Når det gjelder å gå på do vet jeg om flere bruder som har fått hjelp av forloveren til å holde opp skjørt og slør. Ektemannen må vel også kunne hjelpe til om det trengs. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. juni 2003 #11 Del Skrevet 25. juni 2003 Et lurt do-tips er å sette seg på do bak frem - altså med ansiktet vendt mot dolokket. Da kan man ha kjolen hengende bakover og slipper å passe så mye på den. Funket bra for meg for et år siden, fikk tipset her inne. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 Akkurat når man skal på do har jeg sett at det kan være en fordel med 2-delt brudekjole: bruden tok av seg skjørtet, gav det til forloveren og gikk på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 27. juni 2003 #13 Del Skrevet 27. juni 2003 hmmm :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. juni 2003 #14 Del Skrevet 27. juni 2003 Akkurat når man skal på do har jeg sett at det kan være en fordel med 2-delt brudekjole: bruden tok av seg skjørtet, gav det til forloveren og gikk på do. Skjønner den, jeg har todelt kjole men strømpeholder, underskjørt er der jo fortsatt og kompliserer det hele? Satser på hjelp av forlover eller min mann jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 28. juni 2003 #15 Del Skrevet 28. juni 2003 Godt jeg har todelt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå