Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hva er din favoritt-te? Jeg er skikkelig nybegynner når det gjelder te, har vangligvis drukket pose-te, men har begynt å få øynene opp for at skikkelig te er noe helt annet. Kjøpte Kusmi, Earl Grey like før jul, den er veldig god, men om den er verd prisen vet jeg ikke noe om siden jeg er så lite bevandret i teens verden. Hva er din favoritt?
Amanlis Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Bali Night er veldig god. Kjøper den på Kremmerhuset
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Bali Night er veldig god. Kjøper den på Kremmerhuset Hvilken smak har den da?
Gjest Gitte Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Noe så kjedelig som Four Red Fruits i poseform.
Gjest Kråkaa Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Elsker lakriste! Lakriste? Dypper du tærne i varmt vann og drikker det etterpå? Four red fruits!..må vel utvide tehorisonten litt...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jeg drikker vanlig lipton te med ferske eller tørka minte blader. Veldig godt
Gjest Gitte Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Four red fruits!..må vel utvide tehorisonten litt... Hvorfor det når jeg liker den? Ikke fancy nok?
Gjest Kråkaa Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor det når jeg liker den? Ikke fancy nok? neineinei,JEG liker four red fruits! Var ikke ment som kritikk mot deg
Lilith Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Jeg holder på gode, gamle PG-tips med melk og sukker, jeg ...
Gjest Gitte Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 neineinei,JEG liker four red fruits! Var ikke ment som kritikk mot deg Ops.. Sorry.
Gjest Kråkaa Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 Ops.. Sorry. Hehe,alt iorden,ser at det kan misforståes
Gjest glødelampe Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Min favoritt er peppermyntete. Vanligvis i poseform kjøpt på helsekost. Ellers hender det jeg drikker fennikkel- eller karvete, men dem har det tatt litt tid å bli vant til.
LadyB Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 Sunset - te fra den butikken med katten på logoen (husker ikke hva den heter i farta!) Søt og fruktig te Bla. jordbær og tropiske frukter
Amanlis Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 Hvilken smak har den da? Det er en fruktte med søt smak. Litt vanskelig å beskrive.
Skravla Skrevet 5. januar 2009 #16 Skrevet 5. januar 2009 Liker masse forkjellige te-sorter. Men har en forkjærlighet for Bengal spice. Det er en krydderte med bl.a. kanel.
Kamikatze Skrevet 5. januar 2009 #17 Skrevet 5. januar 2009 Får ikke tak i lakriste her. Men drikker endel aniste. Og mengder av peppermyntete. Mest i løsvekt, men noenganger bruker jeg teposer med peppermynte, fordi det er praktisk på reise. Ellers drikker jeg endel kamillete. Men det er helst når det nærmer seg leggings. Av vanlig te, drikker jeg vanlig grønn te i pose. Gjerne litt "krydret" med peppermyntete.
Gyda Skrevet 5. januar 2009 #18 Skrevet 5. januar 2009 English Breakfast tea med melk liker jeg best.
Gjest NiChia Skrevet 5. januar 2009 #19 Skrevet 5. januar 2009 Four red fruits har alltid vært yndlingsteen min.
Gjest Gaby Skrevet 5. januar 2009 #20 Skrevet 5. januar 2009 Det går mest av Earl Grey/Lady Gray, Indian Chai, Rooibos, sitronte og solbærte. Må bare nevne en te jeg smakte i dag, Green Tea Jasmin, den var altså bare så horribel at jeg ble helt uvel! Den eneste måten jeg kan forklare den på, er at den både luktet og smakte akkurat som en hamster og gjerne hele hamsterburet med. Det er helt seriøst, må nesten bare prøves!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå