Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Mange sitter i de tusen hjem og lurer på følgende: - Har ikke Mette-Marit startet studiene på BI likevel? - Hvem er far til Kristin Moe og Marit Arnstads barn? - Hvordan ser det tredje barnet til Märtha og Ari ut? - Når blir Mette-Marit gravid med det femte barnet? - Har media glemt de ekte kjendisene fremfor F-kjendisene fra realityprogrammene?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Mange sitter i de tusen hjem og lurer på følgende: - Har ikke Mette-Marit startet studiene på BI likevel? - Hvem er far til Kristin Moe og Marit Arnstads barn? - Hvordan ser det tredje barnet til Märtha og Ari ut? - Når blir Mette-Marit gravid med det femte barnet? - Har media glemt de ekte kjendisene fremfor F-kjendisene fra realityprogrammene? Jeg håper virkelig ikke det sitter mange i de tusen hjem og lurer på dette. I såfall bør de bestrebe seg på å skaffe seg et liv selv heller enn å lure sånn på hva som skjer i andres liv. For øvrig er det vel ikke "media" som skal informere om slike saker? Med media tenker jeg aviser, tv og radio. Kjendissladring får vel heller se&hør ta seg av, og de fortjener knapt å gå inn under betegnelsen media. Søppel er et begrep som passer bedre.
Zzyzx Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg skulle ønske riksavisene bare formidlet saker med en viss nyhetsverdi istedenfor idiotiske saker om hvem som var mest på den røde løperen i 2008 og lignende fjollerier. Jeg skulle f.eks. ønske de dekket gass-konflikten mellom Russland og Ukraina på en bedre måte enn de gjør nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Synes det er bra, jeg, om det stemmer. Det er jo stort sett bare løgnhistorier og omskrivninger av fakta de skriver uansett, spesielt om de største kjendisene (i USA).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå