Gå til innhold

leiepriser på leilighet hos dere.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi betaler 7500,- for ca 52 kvm, 15 min spasertur fra Oslo sentrum. Dette er IKKE inkludert hverken strøm, varmtvann eller oppvarming. Men - når vi er så dumme at vi vil bo i Oslo, kan vi egentlig bare ha det så godt! Jeg drømmer om min egen leilighet som jeg betaler til meg selv på jeg..... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

8300??? for å bo i Oslo. Dere må tjene godt!!!

det tilsvare jo et lån på en million om du kjøper selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei det er vel sånn. ser de ikke på bokostnader dere har. vile tro det var billigere å kjøpe såfremt dere ikke må bo midt i byen da.

er heldig og på en annen kant av landet hvor det er noe billigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
8300??? for å bo i Oslo. Dere må tjene godt!!!

det tilsvare jo et lån på en million om du kjøper selv.

Tjener 268.000 og har studielån i tillegg, men vi er to, da. Passer ikke alltid å kjøpe når man er i etableringsfasen og ikke vet hvor man får jobb etc. Og hva tror du man får for en million?? Not much, og iallefall ikke 60 m2. (Med mindre du vil bo i områder der du (jeg)ikke føler deg trygg, eller du uansett må ha mnd kort i tillegg for å komme på jobb)

Det ER dyrt å bo i Oslo. Tror du avisene bare overdriver om dette, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min leier en hybel (45 kvadrat) i Rælingen,

6.300 kr per mnd inkl. strøm (strømmen er 800 kr i mnd, ett beløp de har satt). Han har ikke lov til å bli samboer uten huseiers "godkjennelse". De forbeholder seg retten til å nekte eller evt. øke leia. Dette er en såkalt "vennepris", jeg bodde der tidligere, men valgte og flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg betaler 4 300 for et hus i utkanten av Trondheim (ca. 30 min).

Standaren er ganske bra og med vedfyring. Dette er rimelig. Finnes ikke billigere... Håper på å kjøpe når det "rette" dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her betaler man fra 4000 og oppover.. Men skal man ha en leilighet over 30- 40 kvm så må man rundt 5500..

Da jeg leide første gangen brukte jeg ett halvt år på å finne leilighet. Da fikk jeg meg ikke leilighet fordi det er så utrolig stor etterspørsel her, den jeg tok til slutt lå på 4900. Det var en kjellerleilighet på ca 70 kvm.

Den jeg leide sist kostet 2900 og jeg var svinheldig. Jeg fikk den gjennom en venninne som bodde i etasjen over. Man finner INGEN leiligheter MIDT i sentrum her for den prisen. Leiligheten var 45 kvm.

Den lå ett min fra sentrum samtidig som den lå i en veldig rolig gate, med byparken som hage.

Huseieren har ikke peiling på priser.

Om man skal litt ned i pris MÅ man kjenne noen som kjenner en som kjenner den som kan ringe den.

Så stort sett, for en bra leilighet med litt size må man over 5000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vi er kjempeheldige og får leie et helt hus med stor hage av svigerforeldrene mine for kun 4000 kr i måneden. de har tidligere leid det ut for 9-10000 i måneden, så jeg har verdens flotteste svigerforeldre:)

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må skryte litt også da... :P

Har nemlig en kjempestor hage(som jeg bruker over en time å klippe) med mange frukttrær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg bor i andelsleilighet og prisen for å kjøpe leilighet er på kr 820000 og 3100 i husleie. Bor utenfor Bergen. Skal en leie leilighet her da må en opp i 4500-5500 for en 2 roms leilighet og mer for større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Vi bor på Nesttun, 15 minutter fra Bergen sentrum med bil. Leiligheten har utsikt over hele Nesttun og ligger stille og usjenert til. Vi har 80 kvm + utebod og uteplass og garasje i parkeringshus. For det betaler vi 6000 kr + strøm. Kabeltv er inkludert i leien. Ser ut til at vi er svært heldige :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7500 for en toroms i Oslo, uten strøm og varmt vann...

Dæven - du må jo ha den vaskebrettmagen !!?? :o :D :o

Hvor mange situps tar du i løpet av en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leier vi hos familie for den enorme sum av 2000 i mnd.. :)

Men når vi bodde i Oslo leide vi for 8800 i mnd,leiligheten var ca 65 kvadratmeter.

Jepp,det var dyrt,men den var helt ny når vi flyttet inn,lå midt på Majorstua,og siden Oslo var en mellomstopp syntes jeg det var helt greit å leie i stedet for å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leier privat noen uker til, betaler da 5500,- inkl alt av strøm for ca 56 kvm.

Flytter til en mindre leil. på 32 kvm, eiet av eiendomsfirma som kun driver med utleie, betaler da 4900,- + strøm.

Det koster å bo i oslo, og det vet man stort sett når man flytter hit, så det er ett valg man velger å ta.

skulle jeg kjøpt noe her i oslo, hadde jeg ihvertfall ikke hatt råd til mer en ett kott, og det hadde bare vært å drømme om å få balkong slik jeg får i den nye leiligheten.

Kjøper vel først den dagen jeg er to og vet hvor jeg vil bo. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

4000kr i måneden eksl strøm i Kristiansand (umøblert). 15 minutter å gå til sentrum. Man sparer MYE med å leie like utenfor sentrum i forhold til midt i...

Mvh Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på verdal i en borettslagsleilighet på 50 kvadratmeter og betaler 1665 i husleie,også har vi husbanklån så det blir vel rundt 2880 i måneden.Boligprisene vareirer alt etter hvor du bor hen her.også vanlig med 4000 for samme type leilighet vi har.

Drømmer om hus en gang i fremtiden da :lol:

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...