Gå til innhold

Köpa present/gave till brudparet

Furstina

Hur långt innan brukar du/ni ordna present/gave?  

1. 1. Hur långt innan brukar du/ni ordna present/gave?

• Samma dag eller dagen innan
      2
    • En vecka före bröllopet
      8
    • Två veckor innan
      5
    • Tidigare än så
      7

Anbefalte innlegg

Jag är så stolt!

I söndags köpte vi present/gave till brudparet vars bröllop vi ska på 19 juli. En hel månad i förväg!

De hade lagt ut en önskelista på en stor glasbutikskedja här i Sverige och det var bara att gå dit och se vad de önskade sig och sedan plocka ut två tallrikar. De önskade sig bara tallrikar och skålar i en viss servis - och naturligtvis i den mest populära färgen så det var nästan helt utplockat i butiken vi var på. Jag är så glad att vi var ute i tid så vi slapp åka till flera butiker för att hitta någon som hade rätt tallrikar. Nu är presenten ordnad och de får något de önskar sig!

Eftersom väldigt få saker var avprickade på deras lista (och det kommer ca 150-200 gäster) undrar jag hur tidigt ni är ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt på julegavene' date=' jeg.....[/quote']

Jeg er snart ferdig med julegavene jeg! :ler: Har bare igjen til et par stykker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Meta

Det spørs jo litt.. Men om jeg ikke kjøper gaven med en gang, vil jeg ihvertfall kikke en måneds tid før. Men jeg ville aldri kjøpt gaven samme dag. Senest helgen før ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det varierer jo litt da. Hvis jeg vet hva jeg skal kjøpe, hender det at jeg dryger det til siste liten ja.. :oops:

Men hvis jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe, starter jeg litt i god tid, å ser meg om og forhører meg litt om.

Det bør jo være noe spesielt, og ikke noe en raska med seg den siste dagen.

Mange brudepar har jo også lagt ut lister på forskjellige steder, og da er det jo veldig greit for oss gavekjøpere. Men en bør jo være litt tidlig ute, før alt blir utplukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...