Leo Skrevet 23. juni 2003 #21 Del Skrevet 23. juni 2003 Dina- Bli hos meg PUKE!! YES!!! Forbinder den med folk som påstår de har dårlig råd, men sitter hele natten og sender intetsigende tekstmeldinger til kr. 10 pr. stk. som vises på TV-skjermen. Ikke spør meg hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 23. juni 2003 #22 Del Skrevet 23. juni 2003 veldig enig når det gjelder dina og scooter. da jeg var russ var "move your ass" låta som ble spilt mest over alt hvor vi var. og jeg kom aldri over det. :cry: var skikkelig lei meg for at vi ikke kunne ha en kul rockelåt som liksom "vår russelåt". et par år tidligere var det for eksempel "splitter pine" som all russen stod og sang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. juni 2003 #23 Del Skrevet 23. juni 2003 Dina og Scooter er høyt opp på min liste over dårlige sanger, men øverst troner ene og alene if i colud turn back the hands of time med R. Kelly. Vanvittig dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 24. juni 2003 #24 Del Skrevet 24. juni 2003 Sukk - husker med redsel den sommeren "Lemon Tree" ble spilt ulidelig ofte. "I wonder how - I wonder why..." - Urgh!!!! Den er på en eller annen samle-CD som det er reklame for på TV nå - må neste bytte kanal hver gang den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 24. juni 2003 #25 Del Skrevet 24. juni 2003 husker ikke hva sangen heter men det var den med Christian Strand fra Hotel Cesar... Utrolig dårlig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 24. juni 2003 #26 Del Skrevet 24. juni 2003 Alle låter med Bryan Adams. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 24. juni 2003 #27 Del Skrevet 24. juni 2003 YES!!! Forbinder den med folk som påstår de har dårlig råd, men sitter hele natten og sender intetsigende tekstmeldinger til kr. 10 pr. stk. som vises på TV-skjermen. Ikke spør meg hvorfor... Skjønner litt hva du mener. Ingen forklaring egentlig jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. juni 2003 #28 Del Skrevet 24. juni 2003 Kan ikke komme på noen sang i farten.... :-? Men registrerer at mange her absolutt ikke liker Dina "Bli hos meg".......hehe.....jeg har nettopp satt den opp på lista over sanger mannen skal laste ned for meg....jaja...det er godt vi er forskjellige.... Og "Utadæsjælopplevelse" er jo råbra.....!!!...blir i kjempegodt humør av den....jaja... Jo forresten......den rap-medley'en en eller annen norsk rapper i kompani med Orjii og lillebroren med flere framførte på vg-lista topp 20-showet i helga...det er noe av det styggeste og merkligste jeg har hørt.....ikke noe system i det hele tatt....hørtes ut som om alle stod og sang individuelt uten å ta hensyn til hverken hverandre eller takten....helt merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 24. juni 2003 #29 Del Skrevet 24. juni 2003 Enig! No så jævlig er det lenge siden jeg har hørt!! Og den derre sangen som ble spilt overalt for noen mnd. siden..: "We are the chicken girls, you are the chicken boys..." Og sist, men ikke minst: Heidi Hauge!! Sucks so bad! Eh.. det er cheeky girls.. Ikke at den er bra.. men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. juni 2003 #30 Del Skrevet 24. juni 2003 if i colud turn back the hands of time med R. Kelly. Vanvittig dårlig Ja, det er den faktisk!!! ...for ikke å snakke om "Aldri i livet" med Finn Kalvik. Også "Svake mennesker" med Jannicke (og alt annet med Jannicke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 24. juni 2003 #31 Del Skrevet 24. juni 2003 Ja, det er den faktisk!!! ...for ikke å snakke om "Aldri i livet" med Finn Kalvik. Også "Svake mennesker" med Jannicke (og alt annet med Jannicke) Svake menn'sker er jo kuuul... Men dama er jo bortimot spenna gærn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 24. juni 2003 #32 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har aldri likt "Luca" med Susanne Vega. Skikkelig ille er den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 24. juni 2003 #33 Del Skrevet 24. juni 2003 :oops: Cheeky, ja...men det gjør ikke sangen det spor bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 24. juni 2003 #34 Del Skrevet 24. juni 2003 "life is life" -Opus MASENDE MØL "sommertider" gyllene tider...Dritlei Det siste albumet fra Phil Collins som ingen kjøpte heldigvis.... (HA HA) Liker ikke Bertines musikk jeg, jenta er jo nydelig..litt sånn søt sånn muzak-zloty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. juni 2003 #35 Del Skrevet 24. juni 2003 Alt med Kaizers Orchestra får meg til å gremmes. Pøh! Vil du ha min venn janove etter deg?? "Do you wanna go to bed with me?", eller noe sånt er det totalt verste sangen jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. juni 2003 #36 Del Skrevet 24. juni 2003 Sex me up med J-Diva er et stykke slett arbeid. Musikkvideoen er verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 24. juni 2003 #37 Del Skrevet 24. juni 2003 Den sørgelig dårlige suppa av Christian Strand. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murron Skrevet 24. juni 2003 #38 Del Skrevet 24. juni 2003 Bobbysocks "La det swinge" er nesten flaut dårlig, det er også Mercedes Benz sangen.. også Janis Joplin= URK! ! Det vrenges. Det Jannicke presterer er en skam, det kan ikke kalles musikk. At hun ikke graver seg ned.. Sist men ikke minst, hater jeg alt med Carola. Ketcup sangen er til å bli i godt humør av da!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. juni 2003 #39 Del Skrevet 24. juni 2003 Halloooo.. :o ..."hørte" jeg rett.....Janis Joplin er jo en legende.....!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 24. juni 2003 #40 Del Skrevet 24. juni 2003 Mercedes Benz sangen.. også Janis Joplin= URK! ! Det vrenges. *Surt blikk til Murron* :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå