Gjest dalieo Skrevet 5. februar 2009 #101 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei temar, her har jeg ikke vært før Har lest litt i boken din, mye fint. *Jakke fra Cubus, nedsatt fra 500,- til 249,-. Denne kommer jeg nok til å bruke mye :rødme: Nyydelig! Likte denne kjempegodt. Ser den like fin ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei temar, her har jeg ikke vært før Har lest litt i boken din, mye fint. Nyydelig! Likte denne kjempegodt. Ser den like fin ut på? Velkommen innom=) Tja, forfra så. Kanskje ikke bak :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 5. februar 2009 #103 Del Skrevet 5. februar 2009 Ble fristet av salg på Ellos igjen jeg Så i går fikk jeg dette: * Hvit bluse, kr 199,- * Sort skjørt med høyt liv og lommer, kr 149,-. Har dette fra før, men det sitter så fint på at jeg måtte bare ha ett til Er jo ganske safe med sorte skjørt, så disse kan jeg bruke i mange år. Eneste minus er at det trekker til seg hår fra kattene og hunden. * Håndklesett i 6 deler, fikk ett gratis og kjøpte ett for kr 59,-. Da får jeg ikke riktig så dårlig samvittighet når jeg ikke bare kjøper klær * Frokostsett creme 2x 59,- (4 krus og 4 boller x 2). Detaljer * Adidas 3/4 pant til trening, kr 279,- * Topp til trening, kr 199,- + at jeg fikk med ett sengesett, to frokostsett og et håndklesett til søsteren min også :happy: Nå er det nok, kanskje jeg skal innføre shoppestopp når det gjelder klær ut mars. Passer sikkert bankkontoen min ypperlig Edit: Har bestilt noe fra La Redoute som jeg venter på, så dere må ikke arrestere meg når jeg endelig får den pakka. Jeg har litt lyst til å prøve Ellos. La Redoute er jeg medlem i, men aldri bestilt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har litt lyst til å prøve Ellos. La Redoute er jeg medlem i, men aldri bestilt noe. Go for it Kan sammenlignes med H&M, men jeg syns passformen ofte er bedre hos Ellos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg fått OPI-lakken jeg "vant" på ebay, 11 kr for begge to + frakt. Lincoln Park After Dark og Light My Sapphire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 6. februar 2009 #106 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nå har jeg fått OPI-lakken jeg "vant" på ebay, 11 kr for begge to + frakt. Lincoln Park After Dark og Light My Sapphire. Hva slags farger er det? Og fortell meg hvordan du vant Edit: Eller kanskje du vant auksjonen? *d00h* Endret 6. februar 2009 av Christabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva slags farger er det? Og fortell meg hvordan du vant Edit: Eller kanskje du vant auksjonen? *d00h* Jeg vant auksjonen ja. Lincoln Park After Dark. Den ble litt mørkere enn på bildet syns jeg. Lakken var ganske seig og vanskelig å få pen Jeg trenger nok litt mer øvelse på å lakke negler Mye vanskeligere med mørke farger enn lyse, for de lyse syns ikke så godt om du bommer litt, eller om det blir litt ujevnt. Jeg har stort sett brukt blank lakk før nå, så den mørke fargen er litt uvant for meg. Light My Sapphire Denne har jeg ikke prøvd ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg kjøpt meg korsett på ebay, til 118 kr, gratis frakt. I ebay. Jeg er bare redd det er litt stort, sånn at jeg ikke får den effekten jeg ønsker. :klø: Kanskje like greit egentlig når jeg ikke er vant med å gå med korsett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. februar 2009 #109 Del Skrevet 8. februar 2009 Det var skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 8. februar 2009 Det var skikkelig stilig! Lurer på når jeg kan få brukt det jeg. Er liksom ikke noe jeg kan gå i byen med der jeg bor Får se litt hva jeg kan kombinere det med når jeg får det. Vil ikke se for billig ut heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 8. februar 2009 #111 Del Skrevet 8. februar 2009 Ooh, gjett om ikke jeg også la inn bud på et nå Det var kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2009 #112 Del Skrevet 8. februar 2009 Så fint det korsettet var! Og prisen var jo fin den og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 9. februar 2009 Ivrig som jeg var på ebay i går la jeg inn et bud på et korsett til. Selvfølgelig ble det mitt også Jaja, da har jeg valgmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg har fått post Den siste lakken fra OPI som jeg vant på ebay, til kr 8.50,- + frakt da.. YOGA-TA GET THIS BLUE, kjempe fin blåfarge. Bare litt usikker på om den passer på negler Også har jeg fått pakke fra Everyday Minerals: *Mixing bowles, ca 28,- kr. Lettere å få det jevnt fordelt på kosten i en sånn bolle tenkte jeg. * Sample Kit: Warm buttered tan Beige - light medium Buff - Linnen Game show blush Multi tasking Concealer * 3 Øyenskygger, totalt ca 50,- kr: Comfy Laptop Mystic night Og pakke fra La Redoute: *Svart cardigan, kr 299,- Jeg har også fått en hente-lapp, håper det er fra REN. Det får jeg se i morgen. Var hos søsteren min en tur, og hun hadde en del klær hun skulle pensjonere. Da fikk jeg dette: * Grå jeans fra Vero Moda. * Grå topp fra Only. * Denne toppen tviler jeg på at blir brukt men :gjeiper: Endret 11. februar 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 12. februar 2009 Åhhh, sitter å sikler på Forever21. Jeg er veldig nærme å legge inn en bestilling, men jeg har jo shoppestopp på klær Da får jeg klare meg med å drømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har lyst på: * Denne toppen. * Kjole *Kashmirgenser * category_name=sw_cardigans&product_id=2058550659&Page=1" target="_blank">Cardigan og mye, mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) I dag har jeg hentet pakken fra REN. Hadde bestilt Multi-mineral pore minimising detox mask, og fikk prøver på facial cleaning gel og nattkrem. Gleder meg til å prøve produktene Har vært innom ebay i dag også (dessverre). Denne ble min, til kr 210,- inkl. frakt Endret 12. februar 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 12. februar 2009 #118 Del Skrevet 12. februar 2009 I dag har jeg hentet pakken fra REN. Hadde bestilt Multi-mineral pore minimising detox mask, og fikk prøver på facial cleaning gel og nattkrem. Gleder meg til å prøve produktene Har vært innom ebay i dag også (dessverre). Denne ble min, til kr 210,- inkl. frakt Alltid moro med prøver Veldig fin kjole! Billig var den også, hehe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. februar 2009 #119 Del Skrevet 12. februar 2009 Herlig kjole! Vet du om selgeren har flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. februar 2009 #120 Del Skrevet 13. februar 2009 Fine kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå