temar Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 30. januar 2009 I dag har jeg vert på trening igjen. 60 min spinning og 30 min med styrke. Dette var 1. gangen min på spinning, og det var ikke så hardt som jeg trodde. Mulig jeg var litt pinglete med å skruve opp motstanden Dette blir litt sånn kombinert shopping- og treningsdagbok merker jeg. Det er bare sånn at jeg skal se hvor mye jeg trener selv, og om det er noe vits i å betale medlemskap Dere får si fra om der merker at jeg er i ferd med å bli støttemedlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 1. februar 2009 Siden det nå er 1.februar må jeg vel pent summere hva jeg har brukt på klær og interiør i januar. Har ikke så veldig lyst til å fine ut totalsummen, tror den er skremmende høy denne gang Tamtidam: Kr 7130,- + reise og hotellopphold i Budapest og et frisørbesøk. Er det mulig? :klø: Sier seg selv at det ikke kan bli så mye shopping i februar. Kommer jo veiavgift og kommunale avgifter ++ snart jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 1. februar 2009 Februars 1. kjøp ble denne etter å ha lest masse bra om REN, bl.a inne hos itla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. februar 2009 #84 Del Skrevet 1. februar 2009 Februars 1. kjøp ble denne etter å ha lest masse bra om REN, bl.a inne hos itla. Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 1. februar 2009 Sorry! Skal huske og takke deg dersom jeg elsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 2. februar 2009 #86 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurt å holde oversikten over ting du kjøper. Tror forøvrig ikke jeg tør det; jeg kommer til å besvime eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurt å holde oversikten over ting du kjøper. Tror forøvrig ikke jeg tør det; jeg kommer til å besvime eller noe. Ja det ble mye mer enn jeg hadde regnet med Men tror egentlig at det kommer til å jevne seg litt ut i løpet av de neste mnd. *håper jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 2. februar 2009 #88 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe, neida ;-) Har man lyst har man lov! Men selvsagt, det kommer et punkt hvor man har det man trenger (og mer til). Hmm, jeg lurer på hvor mye jeg har brukt i januar. Du har kjøpt det du har skrevet i dagboken her, sant? Kjekk måte å holde oversikt. Kanskje jeg skal begynne å skrive priser, så kan jeg keep track på den måten .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe, neida ;-) Har man lyst har man lov! Men selvsagt, det kommer et punkt hvor man har det man trenger (og mer til). Hmm, jeg lurer på hvor mye jeg har brukt i januar. Du har kjøpt det du har skrevet i dagboken her, sant? Kjekk måte å holde oversikt. Kanskje jeg skal begynne å skrive priser, så kan jeg keep track på den måten .. Prøver og legge inn alt jeg shopper ja Og så tar jeg bilder av alt sammen som jeg legger inn i en egen mappe på pc'n. Sånn ser jeg forhåpentligvis hva som har vært mine bom kjøp, slik at jeg kan lære av mine feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Lurer på om jeg skal bestille denne fra H&M. Har 25% rabatt, så da blir det ikke så ille pris. Fant liksom ikke så mye annet jeg likte.. Æsj, linken virket ikke. H&M - kjoler - side 2- den lilla skjortekjolen Endret 2. februar 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 2. februar 2009 #91 Del Skrevet 2. februar 2009 Har lyst til det samme, men jeg er så lat når det gjelder å legge inn bilder. Finnes det kamera med blåtann eller noe uten de fordømte ledningene tro? Så det er lettere å legge inn bilder mener jeg. Nå har jeg Casio, og jeg må sette kameraet på en sånn holder, også sette inn ledninger. Kanskje det finnes kamera med USB-brikke tilogmed? Skal sjekkes ut .. Den kjolen var fin :-) Rart det ikke er salg på slike ting; det er jo februar. Hvis jeg handler på HM, så pleier jeg å bare handle på salget; det er salg på ting der som det er full pris på i butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 4. februar 2009 Har lyst til det samme, men jeg er så lat når det gjelder å legge inn bilder. Finnes det kamera med blåtann eller noe uten de fordømte ledningene tro? Så det er lettere å legge inn bilder mener jeg. Nå har jeg Casio, og jeg må sette kameraet på en sånn holder, også sette inn ledninger. Kanskje det finnes kamera med USB-brikke tilogmed? Skal sjekkes ut .. Det aner jeg virkelig ikke, men det burde jo finnes kamera med blåtann Kamera mitt har sånn minnebrikke som jeg bare tar ut å stikker inn i pc'n. Trodde det var ganske vanlig jeg :klø: Har ekstra minnebrikke også, sånn at jeg kan ta kjempe mange bilder når jeg er på ferie f.eks (noe jeg aldri gjør). ------------------------------------------------------------------------------------------------ Nå har jeg vist bestilt prøver fra EM jeg også Igjen: Jeg har ikke godt av å lese alle disse shoppingdagbøkene. Også har jeg "vunnet" noen OPI-lakker fra ebay. Fargene husker jeg ikke nå Legger ut bilder når jeg får de jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. februar 2009 #93 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror alle merker den påvirkningskraften i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Looop Skrevet 4. februar 2009 #94 Del Skrevet 4. februar 2009 Nämen!! Kunde kopierat hela din beställningslista från Ellos! Verkar som om vi har exakt samma smak!! ( förutom strandklänningen, men det var mest för den var stroppeløs och det gillar jag inte. Känns som det ska ramla av vilken sekund som helst... ;-) ) Roligt att du tar bilder och lägger ut här! :-D Ska följa med vidare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 4. februar 2009 Nämen!! Kunde kopierat hela din beställningslista från Ellos! Verkar som om vi har exakt samma smak!! ( förutom strandklänningen, men det var mest för den var stroppeløs och det gillar jag inte. Känns som det ska ramla av vilken sekund som helst... ;-) ) Roligt att du tar bilder och lägger ut här! :-D Ska följa med vidare! Så gøy. Den strandkjolen likte jeg fordi den også kan brukes som skjørt. Tror kanskje det er det den kommer til og ende opp som Men jeg har ikke fått den ennå så vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Looop Skrevet 4. februar 2009 #96 Del Skrevet 4. februar 2009 Så gøy. Den strandkjolen likte jeg fordi den også kan brukes som skjørt. Tror kanskje det er det den kommer til og ende opp som Men jeg har ikke fått den ennå så vi får se.. Oj... Såg först nu att det var 5 sidor.. Svarade ju på det du lagt ut på den första sidan!! hihi Oansett så fick du mej till att titta på ellos sidan.. Brukar bara kasta katalogen när den kommer. Har aldrig hittat nåt innan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 4. februar 2009 Oj... Såg först nu att det var 5 sidor.. Svarade ju på det du lagt ut på den första sidan!! hihi Oansett så fick du mej till att titta på ellos sidan.. Brukar bara kasta katalogen när den kommer. Har aldrig hittat nåt innan. Ja, jeg har vert litt shopping gal i januar, så det ble fort mange sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 4. februar 2009 Har vasket klær jeg, div sengeklær og håndklær sammen med et nytt turkis laken, på 60 grader selvfølgelig. Resultat: De hvite putetrekkene mine ble lyseblå For en husmor jeg er ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Osis dust it: Nå har jeg fått teste den skikkelig. Oh yes, den gir volum Håret faller nok sammen i løpet av dagen, men da må du bare rufse litt i det igjen Den matter også ned, så for dere som ønsker glansfullt hår bør nok kanskje ha en glansspray eller noe. Jeg syns jeg får så fort fett hår, så jeg er bare glad at den matter litt ned Et minus er at den er litt vanskelig å vaske ut igjen :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk prøvene fra KissMe i dag. 3 foundations, en ansiktsfarge og to blusher. Av foundations så er kanskje en brukbar, blushene ble bare helt feil:s Skal teste de bedre i dagslys i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ble fristet av salg på Ellos igjen jeg Så i går fikk jeg dette: * Hvit bluse, kr 199,- * Sort skjørt med høyt liv og lommer, kr 149,-. Har dette fra før, men det sitter så fint på at jeg måtte bare ha ett til Er jo ganske safe med sorte skjørt, så disse kan jeg bruke i mange år. Eneste minus er at det trekker til seg hår fra kattene og hunden. * Håndklesett i 6 deler, fikk ett gratis og kjøpte ett for kr 59,-. Da får jeg ikke riktig så dårlig samvittighet når jeg ikke bare kjøper klær * Frokostsett creme 2x 59,- (4 krus og 4 boller x 2). Detaljer * Adidas 3/4 pant til trening, kr 279,- * Topp til trening, kr 199,- + at jeg fikk med ett sengesett, to frokostsett og et håndklesett til søsteren min også :happy: Nå er det nok, kanskje jeg skal innføre shoppestopp når det gjelder klær ut mars. Passer sikkert bankkontoen min ypperlig Edit: Har bestilt noe fra La Redoute som jeg venter på, så dere må ikke arrestere meg når jeg endelig får den pakka. Endret 5. februar 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå