Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Turkis er vel fint? Men selvsagt utrolig teit at det er feil farge da. :roll:

:skratte: Gnagsår på puppen. Håper det er mulig å legge den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turkis er min yndlingsfarge!!! :enig: selv om jeg kanskje er bittelitt lei nå etterhvert.. har liksom vært masse turkis de siste sesongene. Har litt dilla på beige, pudder, hvitt osv nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker turkis jeg også, men jeg ser bare for meg at den passer bedre til solbrune blondiner.

Jeg er en blek, litt fregnete, brunette.

Jeg har kjøpt ny veske :nigo:

En Radley medium Lyminton, med en søt liten hundelogo.

Jeg er veldig fornøyd, den er mye finere i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt uenig med deg jeg, er ikke så glad i turkis på solbrune blondiner. Synes det er mer stil med turkis på brunetter!

Men det er nå min mening! ;)

Husker forresten ikke om jeg har skrevet her tidligere eller ikke, så heihei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en blek fregnete brunette...som passer turkis og petrol osv.. (men ikke lyseblått!). Lyseblått er mer for blonde, solbrune...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt litt mer vant til fargen nå, men den lyser fortsatt opp i klesskapet :gjeiper: Jeg håper bare at jeg ikke skiller meg for mye ut i bryllupet. Det blir nok en del eldre tanter osv i bunader.

Jeg lurer på om det blir for hardt med svarte sko og veske til, eller om jeg kanskje bør gå for hvitt :sjenert:

Har prøvd å bestille meg frisørtime i dag da, men den som bruden skal bruke har ikke tid. Eller de har ledig time, men ingen som tørr ta på seg å sette opp hår. Siden det er pinseaften så et det mange som er stengt også.

Lurer rett og slett på om jeg skal prøve å sette det opp litt selv, men jeg bør nok øve meg litt først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både svart og hvitt funker veldig bra :) sort blir ikke for hardt, men det blir jo litt mer "kveld" med engang. hehe. Frisør som ikke tør å sette opp hår??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, her tørr ikke frisørene sette opp hår. Ganske latterlig i grunn. Jeg har bestemt meg for å prøve selv. Dersom det er noen som har noen gode tips til oppsett/link til youtube eller noe er det bare å skrike ut.

Fikk med meg noen sminketestere fra Lumene på Lindex i dag.

* Natural Code Smile Booster Lip Gloss i fargen Berry Sorbet

* Volume-Maximizing mascara.

Skal bli gøy å teste de, Lumene er et ukjent merke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Temar! Hvilken lengde har du, og er det krøllet, slett, oppklippet?

For langt hår:

Del håret inn i 3 seksjoner, vertikalt bak på hodet. Altså: 3 deler, fest med strikk. Da har du en slags "mohawk" ponytail-look going on.

Så hver enkel hestehale: del denne i 3-4 biter, spray håret med litt hårspray, og form det til en sirkel (gjerne tvist håret flere ganger).. sirkelen skal være litt spredd, med "hull i midten".. altså dougnutsirkel med hår, som festes i "høyreist" stilling nederst mot hodebunnen din (med 2 fliseklemmer)

tilslutt vil du da ha mange lekre spiraler på kronen og bak på hodet.. siden og fremme skal være ganske glatt og fint. og så mye hårspray!!

Prøv, det er ikke så vanskelig (jeg har gjort det på meg selv og andre flere ganger). Blir skikkelig proft!!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :nigo:

Kanskje jeg skal prøve meg på det, høres ikke alt for komplisert ut.

Jeg har langt (ned til bh'n bak), oppklippet og ganske slett hår. Av og til er det så slett at det er helt umulig å jobbe med, strikken bare sklir ut igjen :sukk:, håper det ikke er sånn den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hallo igjen.

Koselig at det er folk innom her.

Jeg har ikke vert flink til å oppdatere her i det siste. Nå har jeg kommet inn på photobucket-kontoen min igjen,så nå kan jeg endelig legge ut bilder igjen.

I dag er det skikkelig dritt vær, så da ble jeg sittende inne med litt nettshopping :gjeiper:. endte opp på ebay selvfølgelig.

Så langt har jeg kjøpt MAC Mineralize Skinfinish Trio in Smooth Merge, til ca 280 kr. Aner ikke om det er billig eller ikke jeg :sjenert:

Etter at den handelen var betalt fikk jeg mail fra PayPal om at jeg snart har handlet for 20 000,- og må verifisere kontoen min.

Det er stort sett sminke, hudpleie og sånt jeg har handlet med paypal + Chanel 2.55 og to kjoler (de siste drar vel opp summen litt).

Vel, det jeg har shoppet siden photobucket streika:

* Baggy jeans fra Lindex. Kjempe behagelige på, litt uvant med så høyt liv på baggy jeans.

* Bikini og sports-bh.

* Her er det knall turkise kjolen(og en pr-kåt hund igjen) jeg skal bruke som forlover. Den går rett nedenfor knærne og båndet med perlebroderiet er veldig trangt og går omtrent rett over magesekken. Jeg klarer nok ikke spise så mye kake den kvelden :snurt:.

* En hvit bolero som jeg skal bruke over kjolen i kirken.

* En lang hvit skjorte + en topp (i den fargen jeg egentlig ville ha kjolen i).

* Den søte veska fra Radley.

* Rosa og grå skjortetunika.

* Helsekost fra Shine: Multichi energy, super K2, Livex Capsules (detox) og Nucleomega i en startpakke til 599,-

* En turkis skjortetunika (jeg er nok blitt mer trygg på den fargen) og sorte, flate sandaler.

* En kort, deilig og myk morgenkåpe.

Og så har vi bestilt tur til Tyrkia-Alanya.

Vi drar den 3.juni og kommer tilbake den 18.juni. Skal bo på All-inclusive. Heldigvis er det treningsrom der også :gjeiper:.

Håper bare at askeskyen ikke ødelegger for oss.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hallo igjen.

Lenge siden jeg har oppdatert nå...

Fredag kom vi hjem fra to uker i Tyrkia. Var kjempe kaldt. vi dro fra 32grader og kom hjem til 8grader.

Det var kjempe deilig med ferie, blir litt hardt å stå opp tidlig i morgen for å komme seg på jobb igjen tror jeg.

Ble bittelitt shopping der, men nå funker ikke photobucket igjen så jeg legger ut linker senere.

Det ble:

* En straight, mørk jeans til ca 100,- norske.

* Et nydelig lilla sjal til ca 60,- norske.

* En lilla tunika med sølvprint, til ca 60,- norske.

* Sort kjole/tunika med lilla sommerfugler, til ca 120,- norske.

* Shorts fra O'Neil, til ca 400,- norske (ikke fake).

* Grå t-shirt med lilla print, ca 40,- norske.

* Knelang bukse fra Adidas (fake), ca 120,- norske.

* Bodybutter (500ml) med kakaosmør.

* Jojobaolje (ca 500ml) fra Iherb.com

Og så har jeg bestilt Decleor øyekrem fra FeelUnique og ny almanakk fra Personligalmanaca.se

Edit: Linker

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt å handle i utlandet! ;) Man finner liksom alltid noe (eller aaaaav og til motsatt, helt håpløst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet litt på Lindex i dag, det var lenge siden sist.

Ble jo selvfølgelig litt shopping (men jeg får ikke til å linke til bilder nå heller):

* Shorts

* Hvit cardigan med 3-kvart lange armer. * Bh * Lillatonet skjerf

* Små hårspenner med perler på.

* Litt store runde øredobber med fugler på.

* Langt kjede med sløyfe og klokke. Vanskelig å forklare, hadde vert bedre med bilde.

* Fikk en Lash Stiletto Volume mascara, L'oreal Quad Pro øyneskygger for grønne øyne, dette er nye produkt så alle fikk for å teste. Fikk også en Paris Hilton Siren parfyme, pga. av at en flaske med neglelakkfjerner hadde åpnet seg under frakt slik at innpakningen til parfymen var helt ødelagt.

Edit: Lagt til linker

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, nå funker det endelig å legge inn linker igjen :)

Shopping i juli:

* Bh fra Freya, kjøpt på ebay til ca 250,-

* Lys lilla cardigan fra Ellos, kr 149,-

* Kjede med bevegelig fe

* MD Formulations krem med SPF 20

* The Balm higlighter(blir også en nydelig øyenskygge).

* Øyekrem fra Strivectin

* Ansiktskrem SPf 15 og Pomegranate Cleanser fra Murad.

* Jeanstights, kr 199,-

* Basic svart tights, kr 99,-

* Div bodybutter på salg

* En liten bestilling fra Yves Rocher; 3 showergel (kinesisk stjerneanis, lime og lotus), øynesminkefjerner, vaniljeparfyme, kirsebærparfyme og en blank neglelakk,showergel med kirsebær og bodylotion med vanilje.

I dag har jeg jobbet litt på Lindex igjen, så da ble det jo med en liten fangst hjem igjen.

* Badedrakt, 4pk sokker og strømpe. Jeg skal skal starte å svømme noen timer i uka sammen med en venninne. Med aktiv svømming basser det best med en badedrakt, håper denne gjør nytten

* Skjorte som er lang bak og kortere foran.

* 2 store t-shirts fra gutteavdelinga. Skal brukes sammen med joggebukse, under et pledd på sofaen i høst.

* Litt sminke: Eyeliner fra Lumene i fargen Artic Plum, leppestifter fra Maybeline i fargene Choco cream (715) og Iced caramel (625). Swatches viser Iced Caramel øverst, Choco cream i midten og eyelineren nederst.

*

* Beige tights (har disse i alle fargene den kommer ut i)som er super behagelige.

* Lilla tunika, kr 199,-

* Overtrekks-/regnbukse (avdelingen for store gutter) kr 199,-. Kjekk å ha til turer med bikkjene når høstværet kommer.

* Regnjakke, også fra avdelinga for store gutter.

Jeg skal starte på skolen igjen den 17, Økonomi og ledelse som fleksibelt nettstudium. Tar en bacleorgrad på 4 år i stedet for 3, så da blir jeg 75% student. Jeg jobber i tillegg 100% + 5.5 timer annenhver lørdag på Lindex.

Jeg kommer antageligvis til å gå på en smell, så sannsynligvis kommer jeg å si opp på Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse kjekke greier du har fått handla deg... artig at du kjøper regntøy i gutteavd. why not liksom?

Lykke til med utdanning og jobb.. det høres absolutt slitsomt ut, JEG ville iallfall ha kutta ut lindex så jeg får helgene fri. Litt ekstra penger er ikke verdt masse stress og lite overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått Urban Decay Naked paletten + en mini primer potion i dag.

Den er nyyyydelig :hjerte:

Kjøpte den på ebay for 60$ + frakt, så den var ganske dyr, men jeg tror den er verdt det.

Edit: Link til bilde

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Nille i dag for å kjøpe noen spiralhefter (til kr 5,- stk !!) og litt div. til skolestart.

Der hadde de salg, og for en gangs skyld klarte jeg å holde meg unna lys :P I stedet plukket jeg med meg en del duker/løpere.

* 2 korte og 2 lange hvite løpere, for kr 21 for de lange og 15,- for de korte. Jeg trenger de lange på spisestuebordet og salongbordet, og de korte til skjenkene.

* 2 lange og 2 korte løpere med blå sirkler.

* En løper med blå sommerfugler som det var igjen bare en av, og noen brikker til å pynte de store, stygge høytalerene til min kjære (mest på trass).

Det har også blitt ny mikrobølgeovn og blender til kjøkkenet og to kommoder til soverommet denne uken.

Godt med litt fornyelse i hjemmet =)

Var med en venninne innom Cubus og der har de 3 for 2 på en mengde varer, så da måtte jeg bare plukke med meg litt ;)

* Lilla joggebukse og blå hettegenser. Da er jeg klar for sofaen i høst.

Med i "pakkeprisen" var en lang, lilla cardigan. Stor og posete, men veldig deilig.

* 3 for 2 basic, lange, tynne topper med lange ermer. Det ble en hvit, en sort og en lilla. Disse er alltid kjekke å ha under tunikaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...