Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gjort unna mnd storshopping (tror jeg).

* 1 hvit og 1 hudfarget t-shirt bh.

* 1 hvit bh med blonder og matchende truse.

- Er tilbud på undertøy på Lindex nå, kjøp for 300,- få 100,- i avslag :nigo:

* Rutet skjerf/sjal. Kjøpte jo et hvitt et for et par dager siden, men dette har sprekere farger.

* Stor hvit veske, tenkte jeg kunne bruke denne som strandveske og frakte ting til og fra der jeg overnatter på den andre jobben.

* Jakke/kåpe i glatt stoff og med fancy detaljer :hjerter:.

* Nattkjole i ekte silke.

* Kremhvit skjorte med snøring bak, til bruk på den andre jobben.

* Rosa singlet med sommerfugl trykk.

Handlet for mere enn det jeg tjente på å jobbe i dag :sjenert:

Gubben er på guttetur i helga, så jeg er alene hjemme.

Nå skal jeg straks til foreldrene mine på sen middag.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, og så litt shopping relatert igjen: Jeg har bestilt meg Dermalogica Skin Prep Scrub.

Jeg har så store porer på haka og mellom øyenbrynene :angry: Håper denne kan hjelpe litt.

I dag kom Skin Prep Scrubben, skal teste den i kveld =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag var jeg med hun jeg skal være forlover for til en brudesalong. Tror hun fant drømmekjolen, men de hadde den selvfølgelig ikke inne i rett str. De skulle sjekke opp om de kunne få tak i rett str tidsnok og ringe henne opp igjen i dag. Spennende.

Hun faller alltid for det søte og romantiske. Så jeg ble litt overrasket over kjolevalget hennes, men den passet henne kjempe bra. Valget falt på en stroppeløs kjole med sorte detaljer.

Etter det ble det jo litt shopping også.

Jeg endte opp med en sort jeans med høyt liv fra Cubus (Friday Black Jeans). Jeg skulle joe egentlig ikke kjøpe flere billige jeans, men denne satt veldig bra på. Så får vi se om den utvider seg noe særlig, for da kommer denne til å skli ned :s

En av mine favoritt bukser er faktisk en sort en fra Cubus, men den begynner å bli grå og slitt. Så jeg var på jakt etter en erstatter, håper denne gjør nytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

md formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque står på ønskelisten.

Venter bare på lønn :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på lønn :sjenert:

Hva slags underverker gjør Vit-A-Plus? :)

Tar meg den friheten å svare- den masken er god på uren hud, renser og tørker ut urenheter. Men jeg synes at grønnleire fungerer like bra, og det er laaaangt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar meg den friheten å svare- den masken er god på uren hud, renser og tørker ut urenheter. Men jeg synes at grønnleire fungerer like bra, og det er laaaangt billigere.

Oh, hvilken grønnleire?

Har du noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, hvilken grønnleire?

Har du noen å anbefale?

Jeg bruker grønnleire fra Argiletz kjøpt fra Myrra.no (går ikke an å linke rett til produktet). Der får du en diger bøtte på 2.5 kg til under 300 kr, jeg kjøpte min for flere år siden, og er ikke i nærheten av fri (og den går visst ikke ut på dato heller, synes det som, iallefall ikke på en evighet) Du kan tenke deg hva en diger bøtte maske fra MD Formulations ville kostet...og det er jo fint med et 100% naturlig produkt, garantert fritt for alt av skumle tilsetningsstoffer.

http://www.mamut.net/telemark/shop/ (søk på grønn leirepasta, evnt. finner du det under "hudpleie" i menyen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk for tips Quirky.

Så langt denne mnd har det blitt utrolig lite shopping.

* Jeg plukket opp et sjal på jobb en dag.

* Jeg har meldt meg inn i en bokklubb. Til velkomstpakken valgte jeg Ken Follett "I all evighet", John Grisham "En uskyldig mann", Johan Teorin "Skumringstimen", Philippa Gregory "Søstrene Boleyn", og Grand Cru karaffel med vannglass.

Jeg ryddet ut vinterklær fra skapet i dag, og gjorde klart for noen nye vår/sommerklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har Lindex-butikken vår feiret 4 år, derfor har vi hatt stigerabatt (handle for 400, få 100,- i avslag). Da måtte jeg jo hamstre en del basic.

* Hårfarge (Garnier Herbashine)

* Lang jeansblå cardigan i 100% (har lik i lys rosa fra før).

* Lang sort ribbestrikket singlett med bryterrygg.

* Sort, lang, glatt singlett.

* Knall rosa, glatt singlett.

* Sort tights 40den, med prikker.

* Lilla tights 80den.

* Mørk blå jeanstights

* Sort, glatt singlett.

* Vic Cooling Roll On

* Ribbestrikket singletter i rosa, petrol, mintgrøn og hvit (a 49.50).

* Hudfarget shapingkjole.

* Shapingtruser i hud, hvit og sort. Disse er alt annet enn sexy, men veldig gode på.

* Sort, lang tunika/bluse, i deilig glatt stoff.

* Sort, lang, glatt singlett. Jeg har maken fra før, både i hvitt og sort.

* Lang, hvit, strikket genser til 50%.

* Stripete petrolfarget topp.

* Swegmark sportsbh i sort og hvit.

* Bh i silkemix

* 3for2 truser (2 sorte og 1 hvit).

* Sort basic cardigan.

* Lilla basic cardigan til 50%.

Ikke mindre enn 9 singletter :lol:

Men jeg handlet faktisk med god samvittighet, for alt dette er baseplagg som jeg ikke går lei. Kanskje bortsett fra den lilla strømpa og den sorte bluse/tunikaen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Hei! Er innom på en liten oppdateringsrunde :)

Hurra for salg ;) Alltid kjekt å bunkre opp med basisklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Jeg har sagt det før men det kan gjentas: jeg savner VIRKELIG personalrabatt :ler:

Deilig å hamstre inn så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer også til å savne personalrabatten. :sukk:.

Jeg har nemlig sagt opp på Lindex og den andre jobben.

Jeg har fått tilbud om en annen jobb som er 100%, ligger 20 mins kjøring fra hjemme (i motsetting til jobb nr2 som er nesten 1 times kjøring), og som betaler mye bedre.

Jobber på jobb nr2 til over påske og Lindex ut april.

Starter med litt opplæring på den nye jobben i dag, det blir spennende.

Skal bli så godt å slippe og sjonglere med to vaktlister.

Det er mulig jeg skal fortsette på Lindex som ekstrahjelp, eller jobbe annenhver lørdag. Det kommer litt an på hvilke arbeidstider jeg får i den nye jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det har blitt lite shopping i det siste.

Jeg har kjøpt meg Reebok Easytone sko på ebay.

Og så har jeg kjøpt et blålilla lårkort skjørtmed glidelås hele veien i front.

Ellers er jeg i gang på den nye jobben min nå =)

Jeg har vasket og ordnet litt på det som blir kontoret mitt i dag. Var igjen masse gamle papir fra bedrifter som hadde brukt det før.

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan gjøre det mer personlig? Nå er det litt trist og kjedelig. Jeg har kjøpt inn en grønnplante og så håper jeg på at jeg kan skifte gardiner der etterhvert.

Jeg ønsker meg en dokumentmappe også, tips tas i mot med takk.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte vist plutselig MD Vit-A-Plus masken på ebay jeg, 170 kr inkludert frakt. Det var vel ikke så ille :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp kommet hjem fra noen innholdsrike dager i Oslo.

Jeg dro nedover på toget natt til tirsdag, var med på noen jobbgreier hele tirsdag. Var heeelt utslitt da jeg endelig kom til hotellet ved 9 tiden om kvelden. Men det var en veldig lærerik og interessant dag.

Onsdag hadde jeg fri og brukte dagen på shopping, og møtte noen venner som bor i Oslo. Min kjære kom etter rett før vi skulle på Metallica konsert. Det var første gang samboeren min var på Metallica.

I dag har vi gjort unna bittelitt shopping, en biltur på 4 timer. Nå skal jeg straks på jobb på Lindex i noen timer. Vi har oppe ekstra lenge i kveld, kjekt å få med seg noen kveldstimer med bra tillegg ;)

Hva jeg kjøpte:

* /Metallicatskjorte250.jpg"'>T-shirt Metallica Death Magnetic Tour

* Mac Vanilla

* Lilla singlett, Deo og neglefil. Det gikk kanskje litt fort da jeg pakket :sjenert:

* Aussie 3 minute miracle hårkur.

* Hvite sko i skinn.

* Fotkremer fra Lush.

Pied de Pepper er en litt fet krem som skal gi en varmende følelse. Fair Trade Lotion er en lettere krem som skal virke avkjølende.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt med konsert da :popcorn: blir jo alltids litt handling når man er i storbyen, ja.. fine sommerslige sko!

Liker du Lush? Jeg har aldri prøvd det.. kanskje jeg finner en Lushbutikk i London? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt med konsert da :popcorn: blir jo alltids litt handling når man er i storbyen, ja.. fine sommerslige sko!

Liker du Lush? Jeg har aldri prøvd det.. kanskje jeg finner en Lushbutikk i London? ;)

Koselig at du titter innom =)

Det var mine første produkter fra Lush, men jeg har hørt mye bra om det.

Har testen den feteste fotkremen litt og den funket bra den altså ;) Alle produktene lukter veldig godt, og dersom du leverer inn 5 tomme beholdere så får du en gratis ansiktsmaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt i dag også jeg gitt :sjenert:

* En hvit bolero

* En lyseblå helt enkel lang skjorte med korte ermer.

* Bh fra triumph.

* Skjortetunika, med lysgrå og rosa. Veldig god og myk, kommer til å bli en favoritt tror jeg.

Fikk kjolen som jeg bestilte på ebay, skal bruke den når jeg skal være forlover i mai.

Den var dessverre ikke helt som jeg hadde forestilt meg, jeg bestilte i fargen teal, men da den kom var den knall turkis. Den var også litt trang, jeg kommer til å få gnagsår på den ene puppen :lol: Må høre med mamma om hun kan legge den ut bitte litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...