Gå til innhold

hva ville du ha valgt

Gjest anonym

hva ville du valgt?  

1. 1. hva ville du valgt?

• sex med hvilken som helst mann? i så fall hvem
      21
    • sex med en hvilken som helst kvinne? i så fall hvem
      6

Anbefalte innlegg

Gjest stine 38

hvis du kunne valgt mellom disse to alternativene, hva ville du valgt?

det er jo et kjent faktum at kvinner er like tiltrukket av andre kvinner som de er av menn, så hva ville du valgt? i tillegg må du huske på at jentesex er mer tilfredstillende enn sex med menn, fordi oralsex er mer tilfredstillende enn en penis.

så hva ville dere valgt, medsøstre? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er jeg like tiltrukket av kvinner?? hmm da har jeg til gode og møte den kvinnen jeg da. jaja, men jo jeg harmøtt jenter jeg har likt og sånn, men jeg hadde nok valgt meg en mann jeg da. og man kan for f.... ha oralsex med de også. har fått det til jeg i hvertfall. har til og med opplevd at de har hatt veldig lyst og flinke har de vært og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmara
i tillegg må du huske på at jentesex er mer tilfredstillende enn sex med menn, fordi oralsex er mer tilfredstillende enn en penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart valgt en mann.

Hvem?

Nei,det vet jeg ikke.

Går ikke rundt å tenker på sånt.

Har aldri,og skal aldri prøve jentesex.

Det ligger ganske enkelt ikke til min natur.

-Men for all del,hver sin lyst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil en mann!!! Er ikke tiltrukket av kvinner; spiller ingen rolle hvor trendy d er å være bi.....de forekommer aldri i mine fantasier, og der skal jeg love d korekommer litt av hvert annet, så da må jo den saken være grei; JEG ER 100% HETEROFIL. Har forresten opplevd å prøvd å bli sjekket av jenter v et par anledninger....snodig opplevelse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en mann! hvilken mann? har ikke noe ønske om å ha sex med noen annen enn kjæresten min.

Og jeg er ikke enig i at jente sex må være mere tilfredstillende enn sex med en mann, det er sikkert det for noen, men jeg trenger både p ikk og oralsex for og tilfredstilles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si, nå lærte jeg mye nytt... :o

Var ikke klar over at "det er en kjent sak" at jenter tenner på jenter i like stor grad som de tenner på menn... Hvorfor vi ikke lesbiske eller biseksuelle hele gjengen da??? :-?

Bortsett fra at problemstillingen her var noe søkt så må jeg bare melde meg på i "unntaket som bekrefter regelen" avdelingen jeg da.

Skal det være noe så gi meg mann! :ler:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Gla i å generalisere du Stine? :D Ja, jeg har fantasert om å ha sex med en kvinne, selv om jeg regner meg som hetero, men det har vel mange av oss, selv om få vil si det sånn rett ut?! Men når det gjelder orgasmer, så får jeg de største og kraftigste orgasmene av at penis er innni meg, får sjelden orgasme av oralsex, blir for snillt og godt på en forunderlig måte. Så, for å svare på spørsmålet ditt, hvis jeg kunne hatt sex med hvem jeg ville, måtte det vært med en mann. NÅ!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Uten tvil en mann!

Vel har jeg fantasier om jenter, og kan leke med tanken - men det er emnn som gjelder. Skikkelige mannemenn!!

En spesiell? Tja... Brad Pitt for eksempel, bare fordi han er så guttete vakker.

Brian Ferry da han var yngre, for han var så sinnsykt sexy da han sang More than this

Sean Connery any time- selv om han er over sytti nå

Ah - det er mange snasne menn ute i verden ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo et kjent faktum at , fordi oralsex er mer tilfredstillende enn en penis.

Referanser takk? Du som er journalist må da vite bedre enn å komme trekkende med "det er et kjent faktum at" uten å fortelle hvem som har kommet frem til det allment kjente faktumet... I mitt tilfelle har du nemlig feil på begge faktumene dine, og jeg tror ikke jeg er spesielt uvanlig skapt fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

h,mmmm... plutselig bare slo det meg hvor mye utsagnet til Stine høres ut som noe vår alles kjære Waco kunne kommet med......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du kunne valgt mellom disse to alternativene, hva ville du valgt?

det er jo et kjent faktum at kvinner er like tiltrukket av andre kvinner som de er av menn, så hva ville du valgt? i tillegg må du huske på at jentesex er mer tilfredstillende enn sex med menn, fordi oralsex er mer tilfredstillende enn en penis.

så hva ville dere valgt, medsøstre? :blunke:

Ja, for det går jo ikke an å ha oralsex med en mann......?????????? :-? Med en mann kan man jo få ALT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Jeg liker en penis ganske så godt jeg. For den gir meg noe oralsex og kvinner ikke kan gi.

Og jeg har prøvd jentesex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...