Gå til innhold

Kommer tidlig - noe som går over av seg selv?


Gjest Usikkergutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikkergutt

Hei, postet dette på et annet forum, men var ikke helt fornøyd med svarene der, håper på bedre svar her. Tar Copy & Paste fra forrige tråd.

Hei forum folk. Vil bare starte med å si; Godt nyttår allesammen! :)

Rett etter jul så mistet jeg jomfrudommen min, første sammleie varte i 5 minutter (pluss, minus). Heldigvis klarte jeg en runde rett etterpå, bare bytte av kondom.

Hadde sex igjenn idag, og det varte ca like lenge, men klarte også 1 rett etterpå denne gangen også. Heldigvis, for hvis ikke så hadde ikke dama fått så mye ut av det :)

Så det jeg lurer på er; Er dette noe som vil "skjerpe" seg etterhvert? Har trossalt bare hatt sex 2 ganger. Isåfall, noen småting som kan hjelpe? Lenger forspill osv?

Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, er du kåt nok og i rett stilling kan du få utløsning relativt raskt. Det greieste for meg har vært å la damen jobbe slik at jeg kan konsentrere meg om å holde igjen :) .Noen påstår at en skal kunne trene seg opp til å holde igjen, men jeg har mine tvil. De eneste gangene jeg kan holde på lenge er når jeg er skikkelig drita, men da har jeg samtidig problemer med ereksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortviletgutt

Hei igjenn!

Dama og jeg hadde sex idag, og nå merket jeg at når hun rir meg så kan jeg holde så lenge jeg vil, gjelde alle stillingene, utenom misjonæren! Her slite jeg med å holde igjenn, why? ;O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksperten?

fortviletgutt: Kan være for at du får et type press rundt kuken, liksom at kuken får på en måte mer føllese, når du holder deg oppføre henne, så får du da en slaks "pompe" føllese, nesten det samme som når du får blod i hode, så sjenner du at det skal ikke mye bevegelser til med øynene før du kjenner blodet presser seg i akurat det området.

Vil tro du kan ha samme problemet med noen kamasutra stilinger også. Eneste løsningen må vel være og ta d ekstremt rolig, prøve og behærske denne føllesen som du får i misjonæren, jeg mener det skal være samme føllesen du behersker i andre stilinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn!

Dama og jeg hadde sex idag, og nå merket jeg at når hun rir meg så kan jeg holde så lenge jeg vil, gjelde alle stillingene, utenom misjonæren! Her slite jeg med å holde igjenn, why? ;O

Det er nok fordi du får bestemme hvilken rytme du vil ha da, mens når hun rir deg blir det mindre kontrollert, hehehe.

Sliter ikke med dette selv, men hvis jeg skal holde meg, kan jeg feks begynne å tenke på bestemor eller noe sånt, hahaha. Det funker fint.

Eventuelt kan du ta deg endel runker før sex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noah42

Det er bare å slappe av i forhold til dette. Jeg var dønn lik selv i min ungdom. Jeg måtte tenke på stygge tanter og mannevonde bikkjer for å holde ut i 5 minutter. Nå er jeg fornøyd om jeg klarer å holde den hard lenge nok til jeg selv er i mål. Fruen er som regel i mål lenge før meg :-D

Det går over etter hvert, og når den perioden er over så følger det en periode hvor du har full kontroll, og så kommer det en periode hvor du i hvert fall ikke har kontroll(potensen). That's life for mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...