Tussi'en Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Er det noen som kan sende meg dette diktet i en pm?? ...Har nettopp søkt på kjærkighetsdikt i forumet og dette diktet nevnes stadig. Er det noen som har andre diktforslag som handler OM kjærlighet?? Jeg vil så gjerne ha et dikt til forlovertalen min som handler om kjærlighet mellom to, og ikke et som er et dikt "til den ene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvis noen har dette diktet så vil jeg også gjerne ha det... Noen som kan sende det på PM til meg også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har ett som heter Kjære Menneske jeg holder av deg av PB Er det det du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg kan gjerne tenke meg å få det , Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbruden Skrevet 23. juni 2003 #6 Del Skrevet 23. juni 2003 Tror du jeg også kunne fått det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 23. juni 2003 Takk for det, Marianne! Diktet var veldig fint, men jeg tror det er et annet mange har referert til i tidligere tråder om kjærlighetsdikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Kan du sende meg også det? Takk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 24. juni 2003 #9 Del Skrevet 24. juni 2003 Blitt veldig glad hvis du kunne sendt meg det å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 24. juni 2003 #10 Del Skrevet 24. juni 2003 jeg blir også VELDIG glad om noen sender det til meg også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå