Molanya Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 25. juni 2003 Ethereal (og andre): Tusen takk!! Jeg har prøvd Fornarina-bukser i dag, og er frelst. Nå er det bare og vente på lønningsdag - jippi! Endelig en bukse jeg får lov til å ha den rumpa jeg har. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 25. juni 2003 #22 Del Skrevet 25. juni 2003 Hvilken modell av Fornarina-bukser prøvde du og hvor fant du de ? Selv har jeg kjøpt meg London pant fra VeroModa, digger buksene :-) Og så har jeg ei knall bukse fra Lois på BikBok med litt sleng :D Flotte bukser for oss som har hofter og rumpe...mitt problem er gjerne å finne bukser som sitter godt i livet (er smal rundt livet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 25. juni 2003 Hei Kira27! Jeg prøvde på flere BikBok og Cardigans-butikker, men fant "min" modell på - hva heter den... #12? Husker ikke. Ligger på Karl Johan, har massevis av Fornarina-klær. Husker ikke hva modellen het, faktisk. Nettopp - buksene er kjempebra for de (oss) med hofter, rumpe, og som faktisk også ønsker å ha det (dvs buksa flater ikke ut). Samtidig akkurat passe lav i livet. Perfect 8) ¤fornøyd¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 25. juni 2003 #24 Del Skrevet 25. juni 2003 Selv har jeg kjøpt meg London pant fra VeroModa, digger buksene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 26. juni 2003 #25 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei gjest! Ja, du finner den i Tatler butikken på palèet. Jeg mener den kostet 1400 kr (tror jeg), men sitter suupert. Vet ikke om de har noe annet en jeans (men litt forskjellige modeller), men du kan høre med de. Så vidt jeg skjønte så har Tatler agenturet på de i norge. Vet ikke om noe nett sted du kan se de på, men du kan jo kanskje søke etter tatler eller no. Var bilde av den ene modellen i KK for en tid tilbake. (tror det var under "den store bukse guiden" eller no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 26. juni 2003 #26 Del Skrevet 26. juni 2003 Fornarina har dongeribukser med lavt liv... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå