Gå til innhold

Bukser med lavt liv

Molanya

Anbefalte innlegg

Hei.

Har noen tips om merker (og butikker som fører slike) med bukser som har ganske lavt liv?

Jeg mener ikke den typen som er skåret ekstremt lavt, men lavere enn "normalt".

Denne typen passer bedre til meg, men finner ikke noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Hei,

Jeg sliter selv med å finne penbukser med lavt liv; unntaket er dressbukser med vide ben og press, som sitter ganske lavt på livet. Bl. a Filippa K og B Young har slike bukser. Når det gjelder jeans, kan jeg anbefale Fornarina, som du får f.eks hos Carlings og Bik Bok.

Jeg er tynn i livet og rundt hoftene selv, men har endel muskler i bein og rumpe (pga trening), og foretrekker derfor bukser som er lave på livet, slik at de ikke "stikker ut" bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tommelen opp for Lee*

Lee?

Jeg har et bilde av Lee-bukser som sånne kjerring-modeller som går innover i beina jeg.

Feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn i livet og rundt hoftene selv' date=' men har endel muskler i bein og rumpe (pga trening), og foretrekker derfor bukser som er lave på livet, slik at de ikke "stikker ut" bak.[/quote']

Nettopp!

Takk for tips, Ethereal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

:D

Jeg har ei Lee-bukse i en modell som heter Felton, og den har litt sleng i beina. Men jeg liker den ikke, fordi den gir flat rumpe :o

Lee har forresten mange ulike modeller, så du burde finne en du liker.

Akkurat nå har jeg på meg jeans fra Miss Sixty, modell Extra Low Tommy (it's all in the name)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det plass til en rumpe oppi disse buksene også eller..? :wink:

Jeg har ikke akkurat flat rumpe, og ofte er buksene laget "feil" (hehe - det er selvsagt ikke noe galt med meg!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Vel, det sies at jeg har rumpe ;) Dvs, jeg er IKKE flat som en tenåring... (selv om jeg bruker 26") OG akkurat DET er feilen med Lee-buksa, den klemmer rumpa flat. Fornarina-buksene i modell Flirt er supre; de inneholder bittelitt stretch, og er ganske nøytrale i looken, så man ikke blir tatt for å være fjortis.:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' det sies at jeg har rumpe ;) Dvs, jeg er IKKE flat som en tenåring... (selv om jeg bruker 26") OG akkurat DET er feilen med Lee-buksa, den klemmer rumpa flat. Fornarina-buksene i modell Flirt er supre; de inneholder bittelitt stretch, og er ganske nøytrale i looken, så man ikke blir tatt for å være fjortis.:briller:[/quote']

Hehe, jeg tror ikke det er mulig for rumpa mi å bli særlig flat ("borte").

Men tror jeg vet hva du mener; den "klemmer" på feil plass osv.

Skal prøve noen Fornarina-bukser jeg.

Takk igjen! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Akkurat! Klemmer på feil plass ;) Forsøk på pølseskinn er ikke akkurat pent, og hvorfor ikke vise fram litt det man har slitt for?

Lykke til med prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bilde av Lee-bukser som sånne kjerring-modeller som går innover i beina jeg.

Feil?

Ehm... Her tar du grundig feil! Lee fører jeans som er akkurat passe lave i livet, og sitter som et skudd.

.. Og de som klager over at Lee gir "flat rumpe", har valgt feil modell og størrelse for deres kroppsform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en del klager faktisk på at buksene våre er så lave i livet. :o

Så du kan jo kikke på vero moda.

Vi har en modell som heter London Pant som kommer i jeans i forskjellige vasker,sateng og det er flere stoffer på vei inn. Cord også hvis jeg ikke tar feil.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Jeg har litt sånn halvveis "guttefasong" og liker bukser som er halvveis lave. Har mange C-girl bukser som er supre i modellen.

Kjøper de på Voice of Europe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lee sitter veldig bra og er lave i livet, men ikke sånn at hele rumpa synes :briller:

De er ihvertfall blitt min favoritt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Lee jeans i modellen Leola er lave i livet og har også litt stretch. Ellers må jeg hive meg på og si at Fornarina jeans er supre, men prisen er litt drøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er kommet ett nytt merke til norge nå, som heter "For all mind kind", er litt dyre, de fåes iallefall på Tatler men vet ikke om andre steder.

Men de sitter perfekt, lav i livet (ikke britney lav..) og gir fin rumpe. Også er det bitte litte stretch i de (men det synes ikke, bare kjennes)

Ellers liker jeg veldig godt Fornarina bukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dixie: Den nye buksa du nevnte, kan jeg finne den på paleet, og har du tilfeldigvis en internett side jeg kan se den på? Er det bare jeans det merket fører?

Også lurer jeg selvfølgelig på prisen?

Er nok villig til å betale bare den sitter bra ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...