Tusseline Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei godtfolk! Nå har jeg endelig klart å psyke meg opp. Skal ta piercing. Noen av dere vestlandsbeboere som kan anbefale dyktige piercere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg piercet meg på Witchy Bitchy på Nikolaikirkealmenningen i Bergen, men det er jo noen år siden nå...men jeg tror alle jeg kjenner (som har piercing) har piercet seg der, så de er vel flink da vil jeg tro . Det gikk iallefall helt greit med meg. Ellers ligger det jo en tattoo/piercing studio i Gågaten tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Hm.. Bor i Stavanger, jeg. Takk for svar uansett, Ana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Oops, det så jeg ikke, sorry! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 24. juni 2003 #5 Del Skrevet 24. juni 2003 solid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. juni 2003 #6 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg vet om Solid Tattoo og Piercing som ligger i Steinkarg. og Leading Light i Salvågerg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 24. juni 2003 Solid ja. Har fått flere positive tilbakemeldinger når det gjelder Solid Tattoo og Piercing, bør gjerne satse på dem? Hva med Art & Body, eller Leading Light Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 24. juni 2003 #8 Del Skrevet 24. juni 2003 Fikk min hos Leading light i Sandnes. Mista ringen og hullet grodde igjen etter ett år men jeg tror ikke det var deres feil. Navlen er visst ikke så lett å få til å gro skikkelig har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 24. juni 2003 #9 Del Skrevet 24. juni 2003 Fikk min hos Leading light i Sandnes. Mista ringen og hullet grodde igjen etter ett år men jeg tror ikke det var deres feil. Navlen er visst ikke så lett å få til å gro skikkelig har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 24. juni 2003 #10 Del Skrevet 24. juni 2003 Mangen av mine venner har piersa (eller hvordan det skrives..) seg på solid og leading light, de er alle fornøyde:) Men jeg har vel hørt aler est skryt om solid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 25. juni 2003 Mangen av mine venner har piersa (eller hvordan det skrives..) seg på solid og leading light' date=' de er alle fornøyde:)[/quote'] Mener du Leading Light Stavanger eller Leading Light Sandnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 26. juni 2003 #12 Del Skrevet 26. juni 2003 Stavanger :D viss ikke jeg tar helt feil da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå